6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #30516
    randmf
    Deelnemer

    Hoi,

    Ik ben Robin en heb na lange tijd mn hobby weer opgepakt.

    Nadat ik ontdekt had dat je met nitro auto’s niet zo heel veel plekken hebt om te rijden, ging ik zoeken op het internet.
    Daardoor kwam ik op deze site terecht. Ik ben erg geïnterreseerd in de baan die er hopelijk komt.
    In het verleden heb ik ook te maken gehad met de gemeente Zoetermeer en het is niet altijd even makkelijk.

    Nu heb ik geen ervaring met elektro en vroeg me eigenlijk af welke schaal gebruikelijk is? 1:10 of 1:8. Het prijsverschil tussen die 2 is best groot.

    Groet Robin

    #30517
    DZH42
    Deelnemer

    Hallo Robin,

    Welkom bij RCC Zoetermeer en heel leuk dat je ons gevonden hebt! 😉
    We houden 29 mei een meeting bij de Prisma, wellicht kan je altijd langskomen en vertellen we je alles over 1:10 en 1:8.

    – Lokatie: Bedrijventerrein Prisma in Zoetermeer/Bleiswijk
    – Kruising Maansteenweg/Kwartsweg, Bleiswijk (indien het veldje in een te slechte staat is, kan er uitgeweken worden naar een andere locatie op het veld)
    – Coördinaten: 52.043702,4.533234
    – Aanvang meeting: 12.00 uur
    – Einde meeting: 17.00 uur
    – Geschikt voor: nitro & electro auto’s tot en met 1:8
    – Zelf meenemen: sleuteltafel, stroom (accu) en eventueel een sleuteltent

    Groet,

    Robert

    #30518
    randmf
    Deelnemer

    Ik ben inderdaad van plan te komen de 29ste.
    Als m’n ansmann terrier het doet Kan ik misschien nog een rondje rijden 🙂

    #30521
    Mario Koolmees
    Moderator

    Met een Ansmann Terrier kan je waarschijnlijk al heel veel plezier hebben bij onze club.
    Wordt je serieuzer en voldoet deze auto niet (meer) aan je eisen kan je altijd doorgroeien.

    Leuk dat je ons hebt gevonden en tot 29 mei!

    #30531
    randmf
    Deelnemer

    De terrier is nu nog nitro en ik twijfel of ik hem ombouw of een nieuwe auto.
    De onderdelen zijn niet echt makkelijk te krijgen.
    Of iemand moet nog een goed adres kennen?

    #30540
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ansmann is eigenlijk gestopt met hun productie en daarom heb je problemen met het vinden van onderdelen. Aan de andere kant is van een Ansmann over het algemeen een 1 op 1 kopie te vinden van Team C/Absima, Ansmann verkoopt namelijk low-budget uitvoeringen van hun auto’s. Zoek eens uit welk Team C model hetzelfde is, download daar de manual van en je hebt allerlei alternatieve part nummers die wellicht wel te vinden zijn.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Het onderwerp ‘Even voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven