15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #9472
    admin
    Moderator

    Zoals jullie merken heb ik het forum kunnen integreren in de website.
    Het is nog niet helemaal zoals ik wil…mochten jullie op -of aanmerkingen over de werking hiervan hebben dan hoor ik het graag eventjes.

    Ook als jullie de oude situatie handiger vinden (een aparte nieuwssite en een aparte forumsite hoor ik het ook graag).

    Door deze wijziging heb ik ook een andere stijl van het forum toe moeten passen aangezien hij anders niet in het frame ging passen. Iets meer blauw en minder zwart geworden nu.

    • Dit onderwerp is gewijzigd 8 jaren, 3 maanden geleden door admin.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 8 jaren, 3 maanden geleden door admin.
    #10188
    THo
    Lid

    Het is helemaal super het forum geïntegreerd, maar ik heb zeer veel last van overlap. Dit komt waarschijnlijk door het gebruik van frames, het forum past niet helemaal in het frame. op mijn telefoon heb ik hier helemaal last van want ik kan niet bij de quote button komen en meer dingen aan de rechter kant. Dus zou ik de directe link van het forum mogen dit lost een boel problemen voor me op.
    Thomas.

    #10190
    Mario Koolmees
    Moderator

    Zelf heb ik ook gemerkt dat dit niet ideaal werkt, ook bij deeplinks naar het forum staat er helemaal geen kop boven. Deze week ga ik waarschijnlijk toch het forum weer los maken van de algemene site.

    #10193
    THo
    Lid

    Het werkt inderdaad niet bij iedereen ideaal maar niet iedereen heeft er last van.
    Maar het ziet er wel mooier uit met de integratie, dus ik denk dat de optie met die plugin zoals je in je poll topic zei het beste is.
    Zolang zal ik de direkte link gebruiken.
    Het gaat ook niet helemaal goed met weblinks(die in je onderschrift)die openen in dezelfde pagina dus eigenlijk 2 websites in elkaar. 😉

    #10203
    Mario Koolmees
    Moderator

    Zoals jullie zullen merken is het forum weer losgekoppeld vanwege eerder genoemde scrollproblemen.
    Zodra de plugin gereed is om de boel goed te koppelen gaan we hier weer mee aan de slag.

    #10206
    Rogier
    Lid

    Meteen een ander thema? 🙂

    De afbeeldingen voor boards waar nieuwe reacties in zijn, zijn een beetje onduidelijk met dit thema. Verder top!

    #10208
    Mario Koolmees
    Moderator

    Als je rechts bovenin op het knopje “Toon nieuwe berichten” drukt krijg je een heel handig overzicht!

    #10210
    Rogier
    Lid

    Vind de icoontjes wel handig 😳 Dan zie ik in welk gedeelte van het forum nieuwe berichten geplaatst zijn 😛

    #10212
    THo
    Lid

    @Rogier wrote:

    Vind de icoontjes wel handig 😳 Dan zie ik in welk gedeelte van het forum nieuwe berichten geplaatst zijn 😛

    Hahaha ja dat mis ik ook een beetje 😉 maar je kan niet alles hebben 😆
    Trouwens, alles ziet er een stuk beter uit 😉

    #10225
    mikeon
    Deelnemer

    Mario, misschien is het een idee als we de avatar functie inschakelen?

    Btw, ik vind het er nu beter uitzien, die rare frames zijn weg 🙂

    #10758

    Zal het ook handig zijn als wij als leden in “Forum regels en vragen” topics kunnen openen?

    Persoonlijk zou ik graag het aantal posts per pagina verhogen van 10 naar 25 of 50 posts per pagina.
    Maar waar kan ik dat veranderen?

    #10768
    Mario Koolmees
    Moderator

    Als het goed is heb je op dit moment 10 berichten per pagina, dit kan alleen door de beheerders ingesteld worden. Mocht dit niet het geval zijn dan moet je het even laten weten.

    In forum regels en vragen kunnen alleen beheerders nieuwe onderwerpen aanmaken, ik zal een algemeen onderwerp aanmaken voor als er iemand een vraag heeft over de werking van het forum.

    #10845

    Ik kan het post aantal per pagina niet veranderen idd, daarom vroeg ik ook of jullie dit misschien zouden / kunnen doen. zodat het wat sneller door leest.
    Hoef je niet elke keer op volgende pagina te klikken.

    #10849
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hoeveel berichten heb je nu op 1 pagina (ik neem aan 10)?

    Hou er rekening mee dat dit een instelling is voor iedereen op het forum en we met iedereen rekening moeten houden. Anderen vinden constant scrollen weer niet prettig..

    #10895

    Ik denk dat hij bedoelt dat je zelf kan instellen hoeveel je wil per pagina zoiets als bij marktplaats rechts onderin.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Het onderwerp ‘Forum geïntegreerd in website’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven