15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #9471
    pinty
    Deelnemer

    Het is al erg goed om te zien, dat er zich zoveel mensen aanmelden op dit forum.
    Daarom lijkt het mij eens leuk en goed, om elkaar eens te zien / spreken en natuurlijk rijden in real-life.
    Het is niet alleen leuk, maar ik denk ook dat het een nuttige meeting kan zijn, om de club echt van de grond te krijgen.

    Er is maar 1 klein nadeeltje………..ik heb nog geen off-road 🙁

    #10047
    mikeon
    Deelnemer

    @pinty wrote:

    Het is al erg goed om te zien, dat er zich zoveel mensen aanmelden op dit forum.
    Daarom lijkt het mij eens leuk en goed, om elkaar eens te zien / spreken en natuurlijk rijden in real-life.
    Het is niet alleen leuk, maar ik denk ook dat het een nuttige meeting kan zijn, om de club echt van de grond te krijgen.

    Er is maar 1 klein nadeeltje………..ik heb nog geen off-road 🙁

    Voor we meetings gaan doen willen we de gemeente spreken, anders gooien we misschien onze eigen ruiten in…

    #10050
    janschip
    Deelnemer

    @mikeon wrote:

    @pinty wrote:

    Het is al erg goed om te zien, dat er zich zoveel mensen aanmelden op dit forum.
    Daarom lijkt het mij eens leuk en goed, om elkaar eens te zien / spreken en natuurlijk rijden in real-life.
    Het is niet alleen leuk, maar ik denk ook dat het een nuttige meeting kan zijn, om de club echt van de grond te krijgen.

    Er is maar 1 klein nadeeltje………..ik heb nog geen off-road 🙁

    Voor we meetings gaan doen willen we de gemeente spreken, anders gooien we misschien onze eigen ruiten in…

    Helemaal mee eens, maar ik kan haast niet wachten………

    #10051
    Mario Koolmees
    Moderator

    Misschien is het een idee om een keer op de lokatie waar Pinty altijd rijdt af te spreken, dat hoeft dan geen officiële meeting te zijn, maar dan kunnen we eens in real-life kennismaken.

    Zijn vaste stek is P3 van het ADO Den Haag stadion (uit mijn hoofd)… dit is weliswaar met name asfalt, maar een offroad kan toch ook op asfalt rijden 🙄

    En misschien kunnen we dat gewoon op een avond doen als het mooi weer is, het blijft toch vrij lang licht.

    #10052
    janschip
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Misschien is het een idee om een keer op de lokatie waar Pinty altijd rijdt af te spreken, dat hoeft dan geen officiële meeting te zijn, maar dan kunnen we eens in real-life kennismaken.

    Zijn vaste stek is P3 van het ADO Den Haag stadion (uit mijn hoofd)… dit is weliswaar met name asfalt, maar een offroad kan toch ook op asfalt rijden 🙄

    En misschien kunnen we dat gewoon op een avond doen als het mooi weer is, het blijft toch vrij lang licht.

    Goed idee, kunnen we dan in dit topic aanmelden en een datum/tijd prikken.

    #10063
    Rogier
    Lid

    Goed idee, je hebt ook nog P4 welke dacht ik meer gras is 😛

    #10068
    pinty
    Deelnemer

    p4 is mooier, maar helaas niet toegankelijk !
    Doordat die parkeerplaats gebruikt wordt door meerdere bedrijven (die er ook voor betalen), willen ze niet hebben dat we daar gaan rijden.

    Voor p3 heb ik toestemming gekregen van de beheerder om daar te rijden.
    Het hek (achter de reclamezuil) staat altijd open.

    #10073
    Rogier
    Lid

    P4 is niet dat grote grasveld dan? Heb een keer geparkeerd op een groot grasveld naast het stadion.

    #10084
    pinty
    Deelnemer

    p4 is inderdaad het grote veld. p3 is het veld met al die paaltjes…

    (even wat proberen)

    krijg het nog niet voor elkaar…..

    http://maps.google.nl/maps?client=firefox-a&hl=nl&ie=UTF8&ll=52.059523,4.386485&spn=0.004486,0.009645&t=h&z=17

    #10088
    Rogier
    Lid

    P3 is het parkeer terrein onder het fietsviaduct? Ik werk in het forepark, maar ben niet erg bekend met de parkeerterreinen haha

    #10089
    Mario Koolmees
    Moderator

    P3 is hier te vinden:
    http://goo.gl/maps/58yv

    #10168
    Rogier
    Lid

    Waar rijdt iedereen en wanneer eigenlijk. Het lijkt me ook leuk om tussen de ‘officiele’ meetings wel es te meeten en te rijden.

    #10169
    Mario Koolmees
    Moderator

    22 augustus: Appingedam, RC de Fivelcrossers
    5 september: Purmerend, RC-MVW
    12 september: Zoetermeer, RC Club Zoetermeer
    26 september: Oberhausen, Stoppelhopser

    Zoals je ziet is mijn agenda vrij vol….maar als het weer volgende week een beetje meezit kunnen we misschien een keer met een groepje afspreken op P3 van het ADO stadion?

    #10367
    Rajeev
    Lid

    Bij ADO zou ‘t wel leuk zijn, dat is bij mij in de buurt en een mooi stukje ‘baan’ waarop je flink kunt racen.

    #10368
    pinty
    Deelnemer

    we spreken zo wie zo nog een keertje af, want dan kan ik jouw auto even echt goed afstellen. Door de herrie van afgelopen zondag, kreeg ik het niet echt goed voor elkaar.
    Maar na het geweld van wat ik zondag heb gezien, is dit geen plek om met 1/5 of 1/8 rond te crossen over het gras……….ik denk niet dat de beheerder dat nou zo leuk gaat vinden 😉

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Het onderwerp ‘gewoon een keer meeten’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven