4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #9499
    Mario Koolmees
    Moderator

    Na een geslaagde eerste meeting willen we nu gaan werken aan het (nog) beter op de rit zetten van de meetings en de organisatie hiervan. Aangezien het voor 2 personen teveel werk is om iedere maand een meeting te organiseren en coördineren hebben we een aantal (nog 2 of 3) crew leden nodig.

    Wie zoeken we?
    – Je vindt het geen probleem om bij iedere meeting eerder aanwezig te zijn en later te vertrekken.
    – Je vindt het leuk om te helpen met opbouwen en afbreken.
    – Je wilt op een meeting dag graag mensen wijzen op de regels.
    – Je wilt op een meeting dag helpen de baan netjes te houden.
    – Je hebt contacten die de club kunnen ondersteunen (materialen, opslag, vervoer).
    – Je hebt ook voldoende tijd om te helpen bij de voorbereidingen van een meeting.

    Wie zijn op er op dit moment crew?
    – Mike Franke (mikeon)
    – Mario Koolmees (snellehenk)
    – Richard Kreijkes (pinty) (Richard heeft zich na de 1e meeting direct aangemeld)

    Wil je niet in de crew, maar kan je ons wel helpen aan nuttige materialen, opslag van materialen, vervoer, of heb je andere contacten waar we als club groter van kunnen worden? Schroom niet, laat het aan ons weten, via het forum, prive bericht, email of op een andere manier… We hebben rijders en zeker jullie ideeën nodig om groter te worden! Naar iedereen zullen we serieus luisteren.

    #10348
    janschip
    Deelnemer

    Mario, ik weet niet of PM gelukt is maar ik wil me aanmelden voor de crew, is dat goed?

    Groeten.

    #10351
    Mario Koolmees
    Moderator

    PM voor janschip 😉

    #11110
    mikeon
    Deelnemer

    Momenteel zijn wij voorzien en naar onze mening compleet.

    Toch ambitie? Gewoon even naar ons toe komen op een meeting, zodat we even kunnen kijken wat er mogelijk is.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het onderwerp ‘Gezocht: crew leden’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven