15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #9921
    meneermini
    Deelnemer

    hoi
    wat zou ik doen gaan sparen dit jaar en een serpent aan het einde van het jaar kopen
    of met die van mij die ik nu heb gaan verbeter?

    #17682
    pinty
    Deelnemer

    Waarom serpent?
    Hij is vrij duur, maar ook de onderdelen (heb ik horen zeggen). De truggy van dit moment is toch wel de mugen (die mario ook heeft)

    #17684
    meneermini
    Deelnemer

    o wist ik niet dat die duur was is de onderdelen
    maar ik vind dat de serpent wel wat mooier gevormt is dan de mugen die lijkt zo bol

    #17685
    Mario Koolmees
    Moderator

    @meneermini wrote:

    o wist ik niet dat die duur was is de onderdelen
    maar ik vind dat de serpent wel wat mooier gevormt is dan de mugen die lijkt zo bol

    Bol?

    #17686
    meneermini
    Deelnemer

    ja bol kijk maar


    ik vind de muggen boller

    #17687
    Mario Koolmees
    Moderator

    Dat is de oude Mugen MBX6T, tegenwoordig wordt alleen de MBX6TR verkocht:

    #17688
    leo-rcc
    Deelnemer

    De vorm van de Serpent body vind ik eigenlijk niet mooi, het lijkt alsof er iets op is geland en het dak is ingezakt. Het zal voor de functionaliteit niks uitmaken maar zo lijkt het.

    #17689
    meneermini
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Dat is de oude Mugen MBX6T, tegenwoordig wordt alleen de MBX6TR verkocht:

    o wist ik niet maar dan ziet de mugen er wel mooier uit ik kon allen die oude vinden maar ik bedoel wel 2 de hans na het seizoen staan er genoeg truggy`s te koop 😛

    #17691
    lu-ke22
    Lid

    @meneermini wrote:

    @snellehenk wrote:

    Dat is de oude Mugen MBX6T, tegenwoordig wordt alleen de MBX6TR verkocht:

    o wist ik niet maar dan ziet de mugen er wel mooier uit ik kon allen die oude vinden maar ik bedoel wel 2 de hans na het seizoen staan er genoeg truggy`s te koop 😛

    Wil je ook gaan race?

    #17694
    meneermini
    Deelnemer

    ja inderdaad volgend jaar denk dat ik ook mee ga doen

    #17695
    lu-ke22
    Lid

    @meneermini wrote:

    ja inderdaad volgend jaar denk dat ik ook mee ga doen

    Kijk het is een hoop geld en zeker op de leeftijd waar jij nu op zit(ik spreek uit ervaring)
    heb je er al bij na gedacht welke kosten er nog meer bij komen kijken i.v.m Transponder goede servo’s enz

    is anders elektrisch niet wat het is een KLEIN beetje vriendelijker voor de portemonnee 🙄

    #17707
    meneermini
    Deelnemer

    goede servo`s heb een savox van 30 kg
    transponder is niet zo duur maar een euro of 60 2 de hans

    #17709
    pinty
    Deelnemer

    maar dan ben je er nog niet…ik wil je niet bang maken of het uit je hoofd praten…..

    het zijn niet alleen de spujllen die je nodig hebt om te kunnen meedoen, maar ook de bijkomende kosten.

    denk maar eens aan de brandstof, onderdelen, schoonmaken (!), alle weekenden naar de verschillende wedstrijd lokaties rijden enz.

    Vandaar dat ik niet meedoe met de buggy-cub. Het is voor mij al geen haalbare zaak om elke maand minimaal 2 keer te gaan rijden.

    Wellicht is het een idee, om eens wat kleine wedstrijdjes te gaan doen op onze meetings.

    #17712
    meneermini
    Deelnemer

    brandstof weet ik onderdelen heb ik genoeg schoonmaken compressor 😛
    en je hoeft niet verplicht naar alle wedstrijden heen

    #17713
    lu-ke22
    Lid

    Ook voor de nieuwe auto?
    Ik ben het eens met Richard banden dat is ook een redelijke uitgave
    En vervoer naar de race dat is ook een hoop benzine kosten het word altijd duurder dan je denkt als je een nieuwe auto koopt en je maakt hem klaar voor race ben je al gouw 500a 600 euro kwijt

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Het onderwerp ‘hong nor of serpent truggy’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven