10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #9523

    Heey Heey,

    Ik vroeg me af komen er nog on-road meetings ofso iets, heb namelijk alleen maar on-road 😀
    Ik zag dat het bij ado stadion was moet ik me dan soort van silverdome voorstellen ofzo??

    Greetz,

    #10521
    Mario Koolmees
    Moderator

    Het is wel onze bedoeling om onroad meetings te gaan doen. Deze kunnen alleen niet zo groot zijn als offroad meetings aangezien we dan problemen krijgen met de gemeente en aangezien een goede onroad lokatie wat moeilijker te vinden is. Uiteraard is de Silverdome een mooie optie, maar dat is CBR oefen terrein dus daar hebben we (bijna) altijd een probleem met rondrijdende motoren.

    #10528

    Dat ligt er maar net aan wanneer ze oefenen. Ik zou wel kunnen vragen welke dagen ze niet oefenen, als je dat zou willen en je heb 2 kanten van silverdome, ze doen enkel aan 1 kant.

    #10529
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op zich is het met de motor rijders wel af te spreken denk ik, ander probleem is de opkomst. Als er op de Silverdome zoveel mensen komen als bij de afgelopen meeting dan denk ik dat we vrij snel weggestuurd worden door de politie. Het is namelijk officieel openbare weg en ik denk dat we vrij snel klachten krijgen als we met een hele grote groep zijn.

    #10530

    Tjaah, daar heb je een punt.
    Dan weet ik het zo gauw ook niet meer xd

    #10533
    mikeon
    Deelnemer

    Als je echt onroad wil kun je ook een berichtje plaatsen en met ze alle afspreken, en dan niet onder onze naam. Dat kan haast niet fout gaan en dan kun je toch onroad gaan. Maar wij (de crew) hebben in overleg besloten dat we dit jaar nog geen onroad doen, sorry.

    #10612

    Hey iedereen,

    Ik zat dus te kijken op MBF en toen kwam ik een vrij goede onroad plek voor benzine en electro tegen out-door. Henk kent hem vast wel want hij heeft hem in z’n gps staan. MBC de sluis te goude. Misschien is dat een optie?

    #10613
    Mario Koolmees
    Moderator

    MBC de Sluis in Gouda is een officieel rc-circuit. Je kunt daar gewoon rijden mits je het gastrij tarief betaald. Meestal is dat zo’n € 10,00. Wellicht dat we daar een keer georganiseerd kunnen gaan rijden maar dan zijn we wel afhankelijk van hun wedstrijdkalender.

    #10614

    Ik wil wel een keertje bellen voor je.
    Weet niet of het nu al nodig is.

    Groetjes.

    #10615
    Mario Koolmees
    Moderator

    Als jij wilt kijken of je met een groepje rijders op MBC wilt gaan rijden dan mag je dat natuurlijk regelen. En als je daarvoor een oproepje wilt plaatsen op het forum; geen probleem, hopelijk is er voldoende animo!

    Vanuit RCCZ hebben wij vooralsnog besloten om volgend jaar lente een keer een onroad meeting te organiseren, tot die tijd houden wij het even bij de reguliere offroad meetings.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Het onderwerp ‘Komen er nog meetings op on-road plekies ??’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven