15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Berichten
  • #9947
    pinty
    Deelnemer

    Op zondag 20 oktober 2013 organiseren wij weer een meeting.
    De meeting zal plaats vinden op onze vaste buiten locatie in het Prisma bedrijventerrein. Uiteraard zullen wij weer een leuke baan aanleggen met schansen en uitdagende bochten.
    De grasmaaier zal dan hopelijk ook weer gerepareerd zijn, dus het gaat weer een mooie baan worden!

    Werkwijze bij afgelastingen:
    – Mochten er wijzigingen zijn of aanvullende informatie, dan zullen wij dit via het forum laten weten.
    – Mocht de weersvoorspelling dermate slecht zijn en de baan zo nat zijn dat wij besluiten niet te rijden dan sturen wij alle personen die ingeschreven zijn op zondagochtend een email dat de meeting niet door gaat.
    – Daarnaast zal de meeting crew, wanneer een meeting niet door gaat, gewoon aanwezig zijn op het terrein om eventuele rijders op te vangen die hun email niet hebben gelezen.

    Het meeting format:
    – De meeting is alleen toegankelijk voor nitro en electro auto’s.
    – Maximum formaat van de auto’s is 1:8
    – Ter bekostiging van materialen en vervoer daarvan vragen wij een deelnamefee van € 3,00
    – Bij aankomst graag melden bij de crew zodat de fee betaald kan worden en we je aanwezigheid kunnen afvinken op de inschrijflijst,
    – We vragen alle rijders om de beurten een kwartier of een half uurtje baaninzet te doen zodat de rijders niet zelf de baan op hoeven te lopen.
    – Gezien de beperktheid van onze vervoersmogelijkheden zijn er geen sleuteltafels aanwezig.
    – Er is op dit terrein ook geen stroom aanwezig.
    – Afval naderhand in de vuilniszakken opruimen, lege brandstofblikken graag mee naar huis nemen.

    Inschrijven:
    – Inschrijven: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHdrcFcyQXVVRzloSmVIbG9UWWhrR0E6MA#gid=0
    – Voor een overzicht van de inschrijvingen: https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AhQ-yxAfUuAIdHdrcFcyQXVVRzloSmVIbG9UWWhrR0E&output=html

    Meeting details:
    – Lokatie: Bedrijventerrein Prisma in Zoetermeer/Bleiswijk
    – Kruising Maansteenweg/Kwartsweg, Bleiswijk (indien het veldje in een te slechte staat is, kan er uitgeweken worden naar een andere locatie op het veld)
    – Coördinaten: 52.043702,4.533234
    – Aanvang meeting: 12.00 uur
    – Einde meeting: 17.00 uur
    – Geschikt voor: nitro & electro auto’s tot en met 1:8
    – Zelf meenemen: sleuteltafel, stroom (accu) en eventueel een sleuteltent
    – Toegang: € 3,00

    #18075
    leo-rcc
    Deelnemer

    Helaas ben ik daar niet bij. Ik rij dan een electro wedstrijd bij Raco2000 in Utrecht.

    #18078
    Marceltrucker
    Deelnemer

    Hallo,
    Hoop dat er nog wat inschrijvingen komen want het is nog niet veel.
    Gelijk een oproep; Wie kan er rijden om de spullen op te halen, want helaas hebben we een vervoersprobleem. Indien nodig is er wel een aanhanger beschikbaar. 🙂
    groet

    #18079
    Mario Koolmees
    Moderator

    Wellicht dat men het weer af wacht…dat is wel gebruikelijk in de maand oktober. Mochten er echt weinig inschrijvingen blijven dan is het alternatief om ergens te gaan gast rijden, dat scheelt het verslepen van alle baanmaterialen.

    #18082
    meneermini
    Deelnemer

    wie heeft er voor deze meeting ff een motor te leen voor mij anders kan ik niet rijden

    #17558
    DZH42
    Deelnemer

    @meneermini wrote:

    wie heeft er voor deze meeting ff een motor te leen voor mij anders kan ik niet rijden

    Het is niet alleen de motor maar ook de brandstof voor het rijden, je eigen brandstof gaat er niet in 😉

    #18084
    meneermini
    Deelnemer

    @DZH42 wrote:

    @meneermini wrote:

    wie heeft er voor deze meeting ff een motor te leen voor mij anders kan ik niet rijden

    Het is niet alleen de motor maar ook de brandstof voor het rijden, je eigen brandstof gaat er niet in 😉

    licht er aan op welke brandstof de andere persoon rijd of waar de motor mee gelopen heeft

    #18085
    DZH42
    Deelnemer

    @meneermini wrote:

    @DZH42 wrote:

    @meneermini wrote:

    wie heeft er voor deze meeting ff een motor te leen voor mij anders kan ik niet rijden

    Het is niet alleen de motor maar ook de brandstof voor het rijden, je eigen brandstof gaat er niet in 😉

    licht er aan op welke brandstof de andere persoon rijd of waar de motor mee gelopen heeft

    Ik heb wel ff een Pico voor je met brandstof die kan je wel lenen voor 20 oktober, je zal hem alleen moeten op halen 😉

    #18086
    CatSpawn
    Deelnemer

    Hallo Allemaal,

    Ik wil even een compliment maken voor de geweldige flyer die gemaakt is.
    Geeft een professionele uitstraling voor de club.

    Ik hoop dat het weer mee gaat zitten. Zeker omdat het de laatste meeting is.
    Komen er ook nog overdekte meetings in de wintermaanden?
    Is het misschien een idee om dit samen met andere rcc clubs te regelen?

    #18087
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik ben de 20e er helaas niet bij…weekendje weg.

    #18088
    janschip
    Deelnemer

    Onder voorbehoud ben ik er helaas niet bij de 20ste.

    #18089
    Marceltrucker
    Deelnemer

    🙁 ja en met dit weer wordt het toch ook niks.
    Hoop dat er nog wat inschrijvingen bij komen en dat iemand de zon besteld 😀
    Het vervoersprobleem is onder voorbehoud opgelost

    #18090
    pinty
    Deelnemer

    Zooo…heeft iemand het weerbericht al gezien?? 18 graden, zon en een spatje regen!!

    #18094
    Marceltrucker
    Deelnemer

    @pinty wrote:

    Zooo…heeft iemand het weerbericht al gezien?? 18 graden, zon en een spatje regen!!

    Doe jij je korte broek aan dan ❓ 😆 en trouwens volgens mij is dat het weerbericht voor zaterdag.

    #18096
    pinty
    Deelnemer

    nee hoor:

    Zondag zorgt de zuidenwind voor de aanvoer van nog wat warmere lucht. Met middagtemperaturen van 18 tot plaatselijk 20 graden bevinden we ons ruim boven de normaal van oktober. In de ochtenduren is het nog droog met soms een waterig zonnetje. ’s Middags is het bewolkt en trekken buien met onweer en windstoten over het land. Er staat bovendien een stevige zuidwestenwind.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Het onderwerp ‘meeting 20 oktober 2013’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven