13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #9703
    janschip
    Deelnemer

    Wij willen een meeting houden op een andere baan, als eerste bij Raco 2000 in Utrecht.

    Zo kunnen we kennis maken met andere banen.

    Van te voren nemen we contact op met Raco2000 wanneer we welkom zijn en wat de kosten zijn.

    We vertrekken dan met zn allen vanuit het prisma.

    Het leuke is dat rijders die normaal geen vervoer hebben met anderen kunnen meerijden.
    Dit is natuurlijk op vrijwillige basis, bij het inschrijven vragen we of je eigen vervoer hebt en of je eventueel iemand mee wil nemen.

    Wanneer hier genoeg interesse voor is kunnen we dit in de toekomst vaker doen.

    Laat je reactie achter zodat we jullie mening weten.

    #13863
    Bram
    Lid

    Dat is zeker een leuk idee!
    Alex en ik zijn daar ook lid en ik kan het zeker aanraden om daar een keer te gaan rijden

    Ik wil er aan toevoegen dat er een offroad en een onroad baan is met ruime rijdersopstellingen en genoeg overdekte sleutelplaatsen met stroom en er is ook perslucht aanwezig.

    Zelfs bij matige regen is de offroad baan nog goed te rijden!!

    Verder is er ook een natje en een droogje verkrijgbaar.

    Meer info over de banen op: http://www.raco2000.nl

    #13864
    meneermini
    Deelnemer

    Even gekeken op hun site en de baan ziet er goed uit. Lijkt me leuk om daar te rijden en mijn vader foto’s te laten maken.
    Als ik kan (me vader dus ook) dan wil ik zeker mee

    #13866
    pinty
    Deelnemer

    aha…kan ik mijn onroad ook eens uitlaten zonder overstekend steen…..

    #13867
    lu-ke22
    Lid

    lijkt me een zeer leuk idee zeker handig voor mij dat ik misschien met iemand mee kan rijden

    gr luke

    #13870
    pinty
    Deelnemer

    Ik heb 1 plekje in mijn auto, als ik die dag kan.
    De rest van de ruimte is voor de modelbouw spullen 😆

    #13872
    janschip
    Deelnemer

    Kom op mensen, pas 5 stemmen, is dan echt iedereen al met vakantie 😎

    #13875
    tony
    Lid

    lijkt me leuk

    #13877
    Jizmac
    Deelnemer

    Mijn auto zit dan vol met nog twee anderen. Dus ik zal dan met drie man komen.

    #13962
    Mario Koolmees
    Moderator

    Inmiddels is Bram (hij kwam met het idee om met een groep op RACO te gaan gastrijden) bezig met de contacten bij RACO. Hij is aan het navragen hoe groot de groep maximaal kan zijn en welke datum het beste uit komt.

    Voor een hoop rijders is dit wellicht een leuke mogelijkheid om een keer op een echte baan te rijden. En voor RACO misschien het voordeel dat er gastrijders zijn die het zo leuk vinden dat zij lid worden.

    Voor deze dag moeten we wel iedere rijder gasttarief betalen, maar ik denk dat de meesten dit wel wisten/verwacht hadden.

    #14034
    Mario Koolmees
    Moderator

    Waarschijnlijk zal deze meeting plaatsvinden op zondag 21 augustus 2011. Bram is hier mee bezig qua contacten met RACO, dit duurt allemaal uiteraard iets langer aangezien het vakantietijd is. Zodra de datum definitief is zullen wij hiervoor de inschrijving openen.

    Mocht het niet mogelijk zijn op RACO te rijden dan houden wij natuurlijk in augustus een meeting op onze bekende plek in het Prisma bedrijventerrein (waarschijnlijk de 2e zondag van de maand, te weten 14 augustus). Gaan we wel naar RACO dan vervalt deze meeting.

    #14035

    Kan er bij deze meeting ook met Big scale gereden worden ?

    #14038
    Mario Koolmees
    Moderator

    Het is rond en we gaan verder in dit topic:
    viewtopic.php?f=8&t=335

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Het onderwerp ‘Meeting RCC-Zoetermeer bij Raco2000 te Utrecht’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven