15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
  • Auteur
    Berichten
  • #9519
    Rogier
    Lid

    Maar een topicje voor m’n truggy, de vorige was meer schoonmaak gerelateerd.

    Was vandaag nog even wezen rijden om m’n truggy wat beter afgesteld te krijgen. Meteen ook even een filmpje gemaakt en op youtube geknald, op youtube issie op HD kwaliteit te zien πŸ™‚

    [youtube:3gaa9px7]http://www.youtube.com/watch?v=qMsfVnzDY54[/youtube:3gaa9px7]

    #10487
    mikeon
    Deelnemer

    Als je dan even smst kom ik meerijden πŸ˜‰ of woon je niet in Zoetermr? :p (wel uitkijken dat we ze dan niet verwarren (a))

    trouwens, wat staat hij hoog aan de voorkant?? Die van mij staat zeker paar cm lager.

    #10490
    Rogier
    Lid

    Woon niet in Zoetermeer, maar ga af en toe richting Snow world op die berg daarnaast. Ken niet echt veel plekken die een beetje leuk zijn πŸ™‚

    Op de foto staat ie wat hoger omdat ie met een voorwiel wat hoger stond πŸ™‚

    Wel leuk om samen te rijden. Ken jij misschien nog andere plekjes ook?

    #10500
    mikeon
    Deelnemer

    Mwa, in mijn buurt niet echt. Hier en daar een skate parkje, of een veldje waar ik dan een schansje op zet. Maar bij snowworld valt denk ik wel een plekje te vinden.

    #10951
    Rogier
    Lid

    Nou, afgelopen zondag toch nog wat kwijtgeraakt omdat ik blijkbaar bij deze as locktite was vergeten te gebruiken (de andere kant zat wel). Na de as conversie voor de wielen hebben de voorwielen een universal dogbone gekregen, maar nu ben ik dus blijkbaar het inbusje en het pennetje kwijt wat de twee delen bij elkaar houdt…
    Nu had ik twee opties, of een nieuw setje asjes (redelijk prijzig) of zoeken naar een rebuild kit. Gelukkig de rebuild kit gevonden welke hopelijk gaat passen, maarja, in backorder bij de importeur en kon wel 2-3 weken duren. Heb dit kit nu bij een Engelse shop besteld. Hopen dat het snel binnen komt πŸ™‚

    Heb wel vannacht weer een compilatie op youtube gezet van afgelopen zaterdag toen ik in de Binckhorst aan het rijden was πŸ˜› Kan ik niks met de auto doen, dan maar met video’s van de auto

    [youtube:3eioxkuo]http://www.youtube.com/watch?v=chXiLd7kFzM&hd=1[/youtube:3eioxkuo]

    #10952
    Mario Koolmees
    Moderator

    Bij de modelbouwwinkel hebben ze meestal wel een bakje imbusjes, misschien dat ze net jou maat hebben?

    #10954
    Rogier
    Lid

    Ga sowieso vanmiddag nog ff langs rc pitstop, neem ik de onderdelen wel ff mee, kijken of ie wat heeft.

    [edit]
    Ze hadden een rebuild kitje van Losi wat blijkbaar ook past. Dus ben weer geholpen πŸ˜€

    Meteen ook een 4WD FG Baja besteld 😳

    #10958
    mikeon
    Deelnemer

    @Rogier wrote:

    Meteen ook een 4WD FG Baja besteld 😳

    kicke man!! (wat kost hij nou bij wim?)

    #10959
    Rogier
    Lid

    900 euries 😳

    Maar de service die ik bij Wim krijg vind ik ook heel belangrijk. Hoef niet persee het goedkoopste, en als ik al kijk wat m’n truggy gekost heeft tot nu toe haha, dan valt het op zich wel mee πŸ™‚

    #10960
    mikeon
    Deelnemer

    Oef… dat is met een kleine update gewoon duizend euro… Dat gaat me toch echt te ver :$

    #10961
    janschip
    Deelnemer

    @Rogier wrote:

    Ga sowieso vanmiddag nog ff langs rc pitstop, neem ik de onderdelen wel ff mee, kijken of ie wat heeft.

    [edit]
    Ze hadden een rebuild kitje van Losi wat blijkbaar ook past. Dus ben weer geholpen πŸ˜€

    Meteen ook een 4WD FG Baja besteld 😳

    Hij gaat lekker Rogier, wanneer heb je hem?

    #10962
    Mario Koolmees
    Moderator

    Toch niet ook met zo’n knetterpijp πŸ˜†

    #10963
    Rogier
    Lid

    1-2 weken levertijd zei Wim.

    Nee geen knetterpijp Mario haha, je schijnt ook getunede uitlaten te hebben die een nette demper hebben. Maar hou em denk ik eerst sowieso standaard.

    #10964
    Mario Koolmees
    Moderator

    En heb je een 2WD of een 4WD besteld?
    Als je er meer over wilt weten moet je bij Arjan zijn, die met de blauwe FG rijdt…hij heeft inmiddels al erg veel ervaring met deze auto.

    #10965

    @Rogier wrote:

    Meteen ook een 4WD FG Baja besteld 😳

    Zo te lezen is het een 4wd geworden Mario..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
  • Het onderwerp ‘M’n truggy’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven