15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Berichten
  • #9518
    lu-ke22
    Lid

    ik vind zelf de traxxas slayer pro een mooie auto maar is het wel handig om deze te kopen want er word namelijk aan geraden om naar de HPI modellen (savage) te nemen dus ik wil namijk weten of het een goed merk en model is?? 😉
    groetjes luke
    (protech runner mt)

    #10469
    janschip
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    ik vind zelf de traxxas slayer pro een mooie auto maar is het wel handig om deze te kopen want er word namelijk aan geraden om naar de HPI modellen (savage) te nemen dus ik wil namijk weten of het een goed merk en model is?? 😉
    groetjes luke
    (protech runner mt)

    Nou Luke die Slayer Pro vind ik ook een heeel mooie auto.

    Hij is van Traxxas en gebaseerd op de Revo dus dat zit wel goed.
    Onderdelen zijn ook volop te krijgen en dat is heel belangrijk.

    De Slayer (short course) kun je niet vergelijken met de Savage/Revo (monstertruck).
    De Savage is vergelijkbaar met de Revo, allebei monstertrucks.

    De Slayer is een prima auto als je maar niet van plan bent om flink te bashen, dan moet (nou ja moet) je echt een Revo/Savage nemen, maar lekker off-road rijden gaat prima.

    Ben benieuwd wat je gaat doen en wanneer je een auto hebt laat hem dan zien op de volgende meeting, altijd leuk nieuwe auto’s.

    Misschien ben ik niet helemaal objectief want ik heb een Revo die mij prima bevalt.

    Succes met je keuze.

    #10470
    Mario Koolmees
    Moderator

    Een Traxxas Slayer is een goede auto en onderdelen van Traxxas zijn net zo goed leverbaar als HPI.
    Let wel op je kijkt naar een short course truck, deze hebben een natuurgetrouwe wegligging net als hun 1:1 broers en zussen. Nadeel hierdoor is wel dat de wegligging wat minder is in verhouding tot bijvoorbeeld buggies en truggies. Ik denk dat je de wegligging kunt vergelijken met een monstertruck. Daarbij is een monstertruck meer voor het stunten.

    Dus maak een goede afweging:
    – Stunten, springen en backflips: monstertruck
    – Snel en wendbaar: buggy (ook springen en eventueel backflips maar minder makkelijk)
    – Keihard door de bochten maar minder wendbaar: truggy (ook springen en eventueel backflips maar minder makkelijk)
    – Natuurgetrouw weggedrag: short course truck

    #10477
    lu-ke22
    Lid

    ik heb er ook een gevonden RedCat Aftershock 3,5 😀 vind ik zelf ook wel mooi maar zijn daar dan wel redelijk onderdelen voor verkijgbaar bij rc-pitstop(zoetermeer)????????????? ❓ :geek:

    #10478
    Mario Koolmees
    Moderator

    Volgens mij is Redcat alleen leverbaar bij RC-Pitstop en wellicht 1 of 2 andere winkels in NL. Dus onderdelen bestellen zal wat langer kunnen duren. Wil je zeker zijn van onderdelen dan moet je voor Traxxas of HPI gaan.

    #10480
    lu-ke22
    Lid

    oke bedank maar welke merken moet ik totaal niet nemen of word afgeraden :geek:

    #10481
    Mario Koolmees
    Moderator

    Geef eens aan wat je budget is, onroad of offroad, nitro of electro of euro. Welke schaal heeft de voorkeur? Heb je zelf al spullen of nog helemaal niks? En kom eens bij een meeting kijken dan krijg je een aardig beeld van de verschillen.

    #10482
    lu-ke22
    Lid

    minimaal 1/10 schaal max 400 euro :mrgreen: off-road en ja heb spullen ben ook al naar de meeting geweest ik had die protech met dat hele moeilijke mootortje 😳

    #10483
    lu-ke22
    Lid

    @lu-ke22 wrote:

    minimaal 1/10 schaal max 400 euro :mrgreen: off-road en ja heb spullen ben ook al naar de meeting geweest ik had die protech met dat hele moeilijke mootortje 😳

    er zijn er namelijk drie auto die me echt intereseren de hpi savage 3.5 en de hpi nitro monster king is een 1/12 maar wel even groot als dat ik nu heb en veel onderdelen van rock crowlers passen er op .en de Traxxas
    Slayer PRO 4WD

    #10484
    janschip
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    @lu-ke22 wrote:

    minimaal 1/10 schaal max 400 euro :mrgreen: off-road en ja heb spullen ben ook al naar de meeting geweest ik had die protech met dat hele moeilijke mootortje 😳

    er zijn er namelijk drie auto die me echt intereseren de hpi savage 3.5 en de hpi nitro king is een 1/12 maar wel even groot als dat ik nu heb en veel onderdelen van rock crowlers passen er op .en de Traxxas
    Slayer PRO 4WD

    Hoi Luke, nu heb ik een beeld wie ik voor mij heb.

    Heb je al een keuze gemaakt tussen monstertruck of short course truck?
    Ik denk het niet probeer voor jezelf eerst die keuze te maken.

    Het help ook als je de auto’s in het “echt” ziet, ga naar een winkel die ze beide heeft dan krijg je er een gevoel bij.

    Je zult merken dat je in de winkel dan je keuze kan maken.

    Van beide auto’s zal je echt geen spijt krijgen.

    Succes!!

    #10485
    Mario Koolmees
    Moderator

    Eerder een HPI Savage dan een wheelie king…maar maak inderdaad eerst je keuze; monstertruck of shortcoarse.

    #10495
    lu-ke22
    Lid

    shortcoarse weet ik al zeker 😆

    #10496
    Mario Koolmees
    Moderator

    Luke, kijk in dat geval even op deze site daar vindt je veel info; http://www.shortcourse.nl/

    #10497
    lu-ke22
    Lid

    zeker een handige site kunt er mooie modellen gevonden en veel uit bruidings sets handige sita bedankt voor de tips

    #10969
    lu-ke22
    Lid

    ik heb de hpi 3.5 trekt me wel maar ik heb op ander forums gelezen dat hij best redelijk laag staat en dat je er eigelijk niet goed mee off-road mee kan rijden klopt diet??

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Het onderwerp ‘nieuwe nitro auto kopen maar welke ???’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven