4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #9938

    Ik zal me even voorstellen zoals het hoort op de forum’s 🙂

    Mijn naam is Paul en ben 35 jaar, woonachtig in Zoetermeer.
    Werkzaam in de espresso machine branche bij een bedrijf in den haag.
    Altijd een lekker bakkie dus.

    Ben nu in het bezit van een Hpi Baja 5t die ik nu een jaar heb, ik heb heb gekocht als een 5b maar inmiddels omgebouwd en veel onderdelen vervangen.

    Ik rij nu eigenlijk een beetje in mijn wijk op een grood grasveld en achter de pallethandel waar ze nog lekker aan het bouwen zijn, en soms langs de A12 achter het Paard.

    Voor de Baja heb ik me bezig gehouden met rc heli dat was een Kds 450 erg leuk maar omdat me zoontje van nu 4 jaar oud er steeds naar toe wilde lopen als ik aan het hoveren was ben ik er mee gestopt om ongelukken te voorkomen.

    Hoor graag of er nog een beetje baja big scale rijders tussen zitten.

    #17887
    pinty
    Deelnemer

    Hallo Paul,

    Welkom bij de club !

    Maar ik moet je helaas teleurstellen: Bij onze club is het niet toegestaan om met big-scale te rijden……sorry.
    Wij rijden alleen met electro en nitro, in de schaal 1/8 en kleiner. (buggy, truggy en monstertruck)

    Voor big-scale kun je terecht rc-nitroteam (Rotterdam) of Utrecht.

    Maar je bent natuurlijk altijd welkom of even de sfeer te proeven en lekker te ouwehoeren tijdens onze meetings.

    gr,
    Richard

    #17888
    leo-rcc
    Deelnemer

    Hallo Paul en welkom.

    Ik heb ook bigscales (HPI Super5 SC Flux en Losi 5ive-T), maar rij daarmee alleen bij rcnitroteam in Schiedam. Hun site kan je vinden op http://www.rcnitroteam.nl

    #17889

    @leo-rcc wrote:

    Hallo Paul en welkom.

    Ik heb ook bigscales (HPI Super5 SC Flux en Losi 5ive-T), maar rij daarmee alleen bij rcnitroteam in Schiedam. Hun site kan je vinden op http://www.rcnitroteam.nl

    Hoi
    Ik ben er van de week geweest, top baan.
    Het is alleen zoon stuk rijden om even te rijden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het onderwerp ‘paul stelt zich voor’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven