15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #9474
    Rogier
    Lid

    Hallo allemaal,

    Als eerste wil ik kwijt dat ik het echt een top initiatief vind en ik hoop ook zeker dat het van de grond zal komen!

    Ik ben Rogier (27) en woonachtig te Leidschendam. Ben sinds een maand bezig met deze hobby en heb er nu alweer teveel geld aan uit gegeven πŸ˜› In Spanje kwam ik met een vriend van me op het geniale idee om een nitro RC auto te kopen. Dus zo gezegd, zo gedaan. Ik had/heb er weinig verstand van en had daarom maar een Avioracing GTX25 buggy gekocht, er niet bij stilstaand dat onderdelen in Nederland hier niet voor te krijgen zijn. De laatste dag in Spanje dus een achterwiel afgebroken en in Nederland aangekomen er achter gekomen dat niemand me aan onderdelen kon helpen. Ik de pest er over in, dus waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Ik ben naar Quartel gegaan en heb daar een HPI Trophy Truggy 4.6 gekocht waarmee ik nu dus rij πŸ™‚
    Ik rij met enige regelmaat in Zoetermeer in het Buitenpark bij het mountainbike terrein vlak bij SnowWorld.

    Mijn ‘bolide’:

    #10062
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Rogier en welkom bij de club, je bent (net als Mike) de 2e Trophy truggy rijder!

    Wat betreft de buggy die je in Spanje hebt gekocht, neem hem even mee naar de meeting wellicht dat er van een ander merk
    onderdelen op je buggy passen en dat hij weer rijdend te maken is.

    Op de meetings lopen mensen rond met veel verstand ervan en beginners, alles door elkaar.
    Hulp is er altijd en gezelligheid daar gaan we voor zorgen.

    Hopelijk tot 12 september!

    #10067
    pinty
    Deelnemer

    Welkom bij de club !!
    Ik wist niet, dat er nog zoveel mensen uit L’dam komen

    p.s. gelijk een bug gevonden: ik kan door de foto, niet de gehele text lezen πŸ˜€

    #10072
    Rogier
    Lid

    Ahh nog een Leidschendammer πŸ™‚ Zijn er nog meer dan??

    Ik heb overigens in Firefox geen problemen met overlappingen πŸ™‚

    #10075
    Mario Koolmees
    Moderator

    Zo brengen we ook plaatsgenoten met elkaar in contact πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

    #10079
    janschip
    Deelnemer

    Welkom bij de club en weer een 1:10 en nog nitro ook.

    #10086
    pinty
    Deelnemer

    @Rogier wrote:

    Ahh nog een Leidschendammer πŸ™‚ Zijn er nog meer dan??

    Ik heb overigens in Firefox geen problemen met overlappingen πŸ™‚

    erg maf…ik heb het thuis en op mijn werk hetzelfde probleem…

    Over plaatsgenoten: in het verleden reden we met een aantal mensen uit l’dam. Een aantal zijn ermee gestopt, en een paar zijn er verhuisd.

    ik woon in de buurt van de sluis btw, in de buurt waar de flats stonden πŸ˜‰

    #10087
    Rogier
    Lid

    Ahh kijk, daar woont een kennis van me ook in de buurt, en in het cafe de sluys ben ik ook regelmatig te vinden πŸ˜›

    Lijkt me leuk om een keertje te rijden bij ADO, ook al heb ik een truggy. Moet er misschien straatbandjes voor aanschaffen πŸ˜›

    #10116
    Rogier
    Lid

    Heb sinds vandaag ook straatbandjes voor de Truggy πŸ˜€

    En ben er ook achter waar ik onderdelen kan halen voor m’n buggy, schijnt exact dezelfde te zijn als de Reely Hunter van Conrad, zelfs het onderdeelnummer kwam overeen, dus daar maar besteld. Ben benieuwd πŸ™‚

    #10117
    THo
    Lid

    @Rogier wrote:

    Heb sinds vandaag ook straatbandjes voor de Truggy πŸ˜€

    En ben er ook achter waar ik onderdelen kan halen voor m’n buggy, schijnt exact dezelfde te zijn als de Reely Hunter van Conrad, zelfs het onderdeelnummer kwam overeen, dus daar maar besteld. Ben benieuwd πŸ™‚

    Ik heb een Hpi Firestorm dat is ook een truggy.
    Omdat ik meestal on-road rij wil ik ook on-road banden kopen, passen die banden die jij er op hebt zitten ook op mijn truggy?
    Ik heb trouwens wel last van overlapping, gebruik firefox.

    #10119
    Rogier
    Lid

    Raar die overlap, en raar dat ik er geen last van heb :S

    Maar op een firestorm zullen ze niet passen denk ik, deze tenminste. Deze hebben een 17mm hex hub nodig.

    Zie wel op de HPI site dat er straatbanden voor zijn: http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=4451

    Zijn ook leuke velgen voor te krijgen: http://www.hpieurope.com/options.php?lang=en&partNo=10511

    #10126
    THo
    Lid

    @Rogier wrote:

    Raar die overlap, en raar dat ik er geen last van heb :S

    Maar op een firestorm zullen ze niet passen denk ik, deze tenminste. Deze hebben een 17mm hex hub nodig.

    Zie wel op de HPI site dat er straatbanden voor zijn: http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=4451

    Zijn ook leuke velgen voor te krijgen: http://www.hpieurope.com/options.php?lang=en&partNo=10511

    Ik zal even meten hoe groot de hex hubs zijn.
    Ja die straatbanden op de Hpi website ken ik, maar het is zo veel makkelijker om via Conrad te bestellen πŸ˜‰

    #10207
    Rogier
    Lid

    Ook nog maar een fotootje van m’n Avioracing GTX25, GV/Reely Hunter (in betere tijden) πŸ˜›

    Heb nu ondertussen vervangende onderdelen, dus vanavond rijdt ie weer πŸ˜€

    #10211
    Mario Koolmees
    Moderator

    Mooie buggy, ziet er goed uit…merk kende ik helemaal niet!

    #10226
    mikeon
    Deelnemer

    Welkom Rogier!

    Zoals Mario al zei, ik ben ook trotse bezitter van de Trophy truggy πŸ˜€ Gaaf die onroad banden, moet ik ook maar eens halen.

    Hier even een picca van mijn autotje πŸ˜€

    Na een ritje in frankrijk πŸ˜€

    πŸ˜€

    En hier dan even een filmpje:
    http://mikedotcom.hyves.nl/album/52945694/Hobby/Kpg08UKs/fotos/1034224685/0/2_sr/#media=5.1033801470.QJl1&__state__=1
    (doet hij het? of kunnen jullie het niet zien?)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Het onderwerp ‘Rogier’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven