8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #9945
    Marceltrucker
    Deelnemer

    Hallo Allemaal,
    Wat mij betreft was het ondanks de regenbui halverwege, de muziek aan de ene kant en de dreun van iemand die iedereen wilde laten weten dat zijn stereo in zijn auto het meeste herrie maakte wederom een geslaagde, gezellige demo meeting.
    Als ik het goed begrepen heb dan worden we volgend jaar wederom uitgenodigd.
    Ik wil dan ook langs deze weg iedereen bedanken die ons heeft geholpen.
    Voor diegene die er niet bij waren, ik hoop dat jullie andere activiteiten ook geslaagd en gezellig waren en volgende keer weer een kans 😀
    Voor de plaatjes (helaas niet zo veel want ik had nog wat andere taken te verrichten) kijk op https://plus.google.com/photos/114592743992400878517/albums/5921311478260639153
    Veel kijkplezier
    groet en tot de volgende

    #18037
    lu-ke22
    Lid

    Zie ik daar mooie foto´s top Marcel

    #18038
    Marceltrucker
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    Zie ik daar mooie foto´s top Marcel

    graag gedaan, ik zag dat je ze al gebruikt had 😮 mag hoor daar zijn ze voor 😆

    #18039
    Mario Koolmees
    Moderator

    Complimenten dat jullie deze meeting hebben kunnen organiseren ondanks het ontbreken van een aantal crew mensen.
    Iedereen bedankt die hebben geholpen bij het opbouwen en afbreken, en natuurlijk heel leuk dat we volgend jaar alweer uitgenodigd zijn.
    Voor volgend jaar hoop ik mijn planning beter onder controle te hebben zodat ik er weer bij kan zijn.

    Wij hebben na flinke regenbuien vooraf een compleet droge dag gehad (met in het begin een natte baan).
    Team AK Modelbouw had wat opstart problemen waardoor we veel ronden achterstand opliepen.
    Daarna kwamen we pas op snelheid en uiteindelijk hebben we ons terug weten te vechten naar de 7e plek met 426 ronden.
    Deze dag hebben we buggy gereden, 3 generaties Mugen…te weten de MBX6 (Alex Kozijn), MBX6R (ik zelf) en een MBX7 (Kevin Cornelis).
    Was weer een nuttige, gezellige en vermoeiende dag. Volgend jaar doen we zeker weer mee aan deze Endurance race.

    #18043
    DZH42
    Deelnemer

    Leuke reportage weer Marcel, ze staan er weer gekleurd op 😉
    Iedereen bedankt voor het opbouwen en opruimen van de baan, het is allemaal vlot verlopen!

    Ik ben blij dat jullie het ook aardig droog hebben gehouden in Purmerend Mario, gistermiddag begon het te regenen en daarna scheen de zon weer.
    Was ook weer een vermoeiende dag in Waddinxveen ik lag ook vroeg in me mandje hahahaha 🙂

    #18045
    CatSpawn
    Deelnemer

    Hallo,
    het was zeker een geslaagde en gezellige dag en heb zeker genoten (schuilend in de tent 😆 ).
    Er waren ook wat nieuwe gezichten en rijders op de baan.
    Gefeliciteerd met jullie zevende plaats.

    Ik denk dat ik mijn auto van week weer helemaal uit elkaar moet halen, hij maakte ineens een raar geluid bij het rijden.
    Ik vermoed dat er iets is met mijn tandwiel achter.
    We zullen het gauw weten.

    #18056
    Mario Koolmees
    Moderator

    En wat stond er vandaag in de krant? :):):):):)

    #18059
    Marceltrucker
    Deelnemer
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Het onderwerp ‘Seat Demo Meeting 8 sept……ff nagenieten’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven