15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #10007
    DZH42
    Deelnemer

    Noteer deze datum alvast in je agenda, op zondag 30 augustus 2015 zijn we wederom uitgenodigd om een demo te geven bij Seat van der Linden in Waddinxveen tijdens Tuning Sunday. Aangezien dit reeds de 4e keer is dat we deze demo geven kennen we allemaal het concept…een mooi strak gemaaid veld, mooie auto’s, goede sfeer en heel veel toeschouwers.

    Zodra we de inschrijvingen openen zullen we dat hier vermelden op het forum.
    LET OP! Inschrijven is verplicht aangezien we vooraf door moeten geven hoeveel rijders er komen.

    #18670
    Marceltrucker
    Deelnemer

    staat genoteerd

    #18677
    Mario Koolmees
    Moderator

    Valt op dezelfde dag als de Truggy Masters wedstrijd in Zeeland, dus ik ben bang dat ik er niet bij kan zijn.

    #18684
    Mario Koolmees
    Moderator

    Inschrijven voor de demonstratie kan via onderstaande link, vul het formulier zo volledig mogelijk in!
    https://docs.google.com/forms/d/1TBB8_lAHE6oNMjitp07h4qDCTS3rm-cMQekonjrGjVU/viewform

    Voor een overzicht met de reeds ingeschreven rijders:
    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ArahLiJM8W6UpRODJoSvFIotdRr-WkTRcjCLpN-s2VY/pubhtml

    PS: Robert, wil je dit ook nog naar iedereen per mail verzenden?

    #18686
    tun0
    Deelnemer

    Wat zullen de regels/voorwaarden/voorzieningen/etc daar zijn?

    #18687
    Mario Koolmees
    Moderator

    @tun0 wrote:

    Wat zullen de regels/voorwaarden/voorzieningen/etc daar zijn?

    Stroom aanwezig, enkele kraampjes maar die zijn snel vol.
    Baan leggen we zelf aan op het gras tegenover de Seat dealer.

    We zorgen gewoon dat er constant iemand aan het rijden is, soms is dit 1 auto maar vaak genoeg meerdere auto’s.
    Eigenlijk een soort meeting maar dan met publiek, altijd erg gezellig en we worden van een hapje en drankje voorzien.

    Tussendoor kan je even een rondje maken en alle getunede auto’s bekijken.

    In dit topic kan je een beetje zien hoe het eruit ziet:
    2013 : viewtopic.php?f=8&t=594
    2014 : viewtopic.php?f=8&t=635

    #18693
    Marceltrucker
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Inschrijven voor de demonstratie kan via onderstaande link, vul het formulier zo volledig mogelijk in!
    https://docs.google.com/forms/d/1TBB8_lAHE6oNMjitp07h4qDCTS3rm-cMQekonjrGjVU/viewform

    PS: Robert, wil je dit ook nog naar iedereen per mail verzenden?

    Kunnen we ook nog zien wie zich al ingeschreven heeft??

    #18694
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Marceltrucker wrote:

    @snellehenk wrote:

    Inschrijven voor de demonstratie kan via onderstaande link, vul het formulier zo volledig mogelijk in!
    https://docs.google.com/forms/d/1TBB8_lAHE6oNMjitp07h4qDCTS3rm-cMQekonjrGjVU/viewform

    PS: Robert, wil je dit ook nog naar iedereen per mail verzenden?

    Kunnen we ook nog zien wie zich al ingeschreven heeft??

    Nu wel:
    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ArahLiJM8W6UpRODJoSvFIotdRr-WkTRcjCLpN-s2VY/pubhtml

    #18728
    peter-hht
    Deelnemer

    Had mijn zoon ook ingeschreven, wout, maar omdat ie geen lid is van de site ging het niet. Naar hij wil graag mee. Tevens vraagt ie of er een vriendje mee mag rijden. Dani heet ie. Hoor lees het wel
    Mvg
    Peter

    #18729
    DZH42
    Deelnemer

    @peter-hht wrote:

    Had mijn zoon ook ingeschreven, wout, maar omdat ie geen lid is van de site ging het niet. Naar hij wil graag mee. Tevens vraagt ie of er een vriendje mee mag rijden. Dani heet ie. Hoor lees het wel
    Mvg
    Peter

    Hallo Peter,

    Gewoon Dani lekker meenemen naar de meeting, we regelen daar wel een extra lunchpakket 😉

    Groet, Rob

    #18733
    Mario Koolmees
    Moderator

    @peter-hht wrote:

    Had mijn zoon ook ingeschreven, wout, maar omdat ie geen lid is van de site ging het niet. Naar hij wil graag mee. Tevens vraagt ie of er een vriendje mee mag rijden. Dani heet ie. Hoor lees het wel
    Mvg
    Peter

    Even inschrijven en bij de forumnaam je eigen naam vermelden kan ook, dat is misschien wel handig…hebben we de lijst compleet! Leuk dat er wat maatjes en nieuwe gezichten bij zijn, hoe meer hoe beter!

    #18751
    BigBrother74
    Deelnemer

    De dag begint om 11 uur. Hoe laat spreken we daar af om op te bouwen? 10 uur?

    #18752
    Marceltrucker
    Deelnemer

    @BigBrother74 wrote:

    De dag begint om 11 uur. Hoe laat spreken we daar af om op te bouwen? 10 uur?

    We hebben daar meer te bouwen want er moet ook een goede baanafscherming zijn dus ik denk zelf 9.30u

    #18753
    BigBrother74
    Deelnemer

    ok, dan zijn we er om 9.30. tot zondag!

    #18757

    Hallo,

    Zie dat jullie gaan opbouwen rond 9.30. Zal ook proberen rond deze tijd aanwezig te zijn in Waddinxveen.
    Even een andere vraag, heb een maatje die pas een redcat hurricane heeft gekocht en ook mee zou willen rijden. Kan ik die gewoon meenemen of moet hij zich nog even inschrijven via het forum?

    Groetjes Arjan

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Het onderwerp ‘Seat Demo meeting zondag 30 augustus 2015 (Tuning Sunday)’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven