8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #9891
    Mario Koolmees
    Moderator

    Zoals sommigen van jullie weten ben ik, samen met Mike, in 2010 begonnen met RC Club Zoetermeer en het is met wat ups -en downs een leuke club met een leuke, gezellige groep rijders geworden waarvan we de meeste gezichten geregeld op de meetings mogen verwelkomen.

    In de afgelopen jaren is er door mij persoonlijk heel veel tijd in de organisatie van de club en de indoor -en outdoor meetings en zelfs wedstrijden gaan zitten. Voor 2013 ben ik daarnaast in de organisatie van de truggycup gestapt aangezien het huidige team heeft aangegeven de organisatie aan een ander team over te willen dragen. Omdat we (en ook ik zelf) de toekomst van de truggycup willen garanderen ben ik in deze organisatie gestapt en dat betekent voor mij dat ik hier een flinke portie tijd aan kwijt zal zijn.

    Naast het organiseren van de truggycup en mijn familie en hun hobbies zal er daarom minder tijd overblijven om in RCCZ te steken. Ik heb dan ook te kennen gegeven aan Wim, Richard en Robert dat ik een stapje terug zal doen in de tijd en organisatie van de meetings van RCCZ. Vanavond hebben we daar overleg over gehad en we waren het unaniem eens dat, ondanks dat de meetings de laatste tijd wat minder druk bezocht worden, zij door gaan met RCCZ en het organiseren van meetings.

    Wat voor gevolgen dat heeft moet blijken, in ieder geval hebben we ervoor gezorgd dat we wat minder onderhoud hebben aan de website door de losse voorpagina uit de lucht te halen. Daarnaast zullen we de manier van inschrijven eenvoudiger maken, niet meer officieel via een inschrijfformulier maar gewoon via een topic waarin iedereen even laat weten of zij ook aanwezig zullen zijn.

    Ook de mogelijkheden voor indoor meeting in de manege zijn aan bod gekomen, daarbij kwamen we eigenlijk tot de conclusie dat die gezien het huidige aantal inschrijvingen in combinatie met de kosten van het huren van een manege in onze ogen niet haalbaar zullen zijn. Manege meetings komen er dus hoogstwaarschijnlijk niet. Tony is wel nog aan het kijken of het mogelijk is om een manege te regelen voor een winterwedstrijd in Gouda, maar de organisatie daarvan zal hij op zich nemen, met de kanttekening dat hij een beroep kan -en mag doen op ondersteuning vanuit RCCZ.

    Voor 2013 zal mijn activiteit op het forum en de organisatie flink verminderen, maar daar waar ik kan helpen en aanwezig kan zijn zal ik daar zeker mijn best voor doen. Rest mij nog om alle rijders te bedanken voor hun gezellige aanwezigheid op alle meetings, en …maak je geen zorgen ik zal geregeld nog even langs komen en als het mogelijk is meerijden -en helpen.

    #17441
    leo-rcc
    Deelnemer

    Mario, ik wil je bij deze hartelijk danken voor de inzet en organisatie die je hebt gegeven aan RCCZ. Als voormalig bestuurslid van een vereniging weet ik hoeveel werk zulke zaken met zich meebrengen en dat word dan ook ten zeerste gewaardeerd.

    #17442
    meneermini
    Deelnemer

    ja inderdaat ik snap dan dat je hier een stapje trug doet wand de truggycup moet natuurlijk blijven 🙂
    maar hoe zit het dan met dat nummer wat ik aan jou heb gegeven mario van een manege in gouda?
    en ook bedankt voor je vele werk voor rccz

    #17443
    Mario Koolmees
    Moderator

    Met de manege in Gouda is Tony aan de slag gegaan.

    #17454
    lu-ke22
    Lid

    Leuk dat je de truggycup gaat organiseren. Ik snap het natuurlijk ook wel dat je een stapje terug doet in rccz maar toch wil ik je bedanken dat je in 2010 met rccz bend begonnen en dat ik bij de eerste meetings zo warm bent ontvagen ben door rccz. Ik wil je jullie ook graag bedanken Wim, Richard en Mike want zonder rccz had ik niet ingezien hoe leuk en gezellig RC als hobby kan zijn en daar ben ik erg dankbaar voor. Zonder rccz was ik waarschijnlijk ook niet gaan racen op MVB (Ik vind het ook erg leuk dat Wim ook rijd op MVB). Ik denk toch dar Rc rijden een groot deel van mijn leven is geworden en daar ben erg blij mee want ik vind het nog steeds fantastisch. Ik hoop dat we elkaar nog eens tegen komen waar dan ook en heel veel succes met de truggycup te organiseren en ik kom zeker nog eens langs op te kijken.

    Mvg Luke 😉

    #17466
    janschip
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    Leuk dat je de truggycup gaat organiseren. Ik snap het natuurlijk ook wel dat je een stapje terug doet in rccz maar toch wil ik je bedanken dat je in 2010 met rccz bend begonnen en dat ik bij de eerste meetings zo warm bent ontvagen ben door rccz. Ik wil je jullie ook graag bedanken Wim, Richard en Mike want zonder rccz had ik niet ingezien hoe leuk en gezellig RC als hobby kan zijn en daar ben ik erg dankbaar voor. Zonder rccz was ik waarschijnlijk ook niet gaan racen op MVB (Ik vind het ook erg leuk dat Wim ook rijd op MVB). Ik denk toch dar Rc rijden een groot deel van mijn leven is geworden en daar ben erg blij mee want ik vind het nog steeds fantastisch. Ik hoop dat we elkaar nog eens tegen komen waar dan ook en heel veel succes met de truggycup te organiseren en ik kom zeker nog eens langs op te kijken.

    Mvg Luke 😉

    Maar we gaan volgend jaar gewoon weer verder met meetings, dus wel blijven komen Luke toch?

    Ik zie je op MVB en ook op 1 van de wedstrijden bij Vlijmen.

    Gr.

    #17467
    lu-ke22
    Lid

    @janschip wrote:

    @lu-ke22 wrote:

    Leuk dat je de truggycup gaat organiseren. Ik snap het natuurlijk ook wel dat je een stapje terug doet in rccz maar toch wil ik je bedanken dat je in 2010 met rccz bend begonnen en dat ik bij de eerste meetings zo warm bent ontvagen ben door rccz. Ik wil je jullie ook graag bedanken Wim, Richard en Mike want zonder rccz had ik niet ingezien hoe leuk en gezellig RC als hobby kan zijn en daar ben ik erg dankbaar voor. Zonder rccz was ik waarschijnlijk ook niet gaan racen op MVB (Ik vind het ook erg leuk dat Wim ook rijd op MVB). Ik denk toch dar Rc rijden een groot deel van mijn leven is geworden en daar ben erg blij mee want ik vind het nog steeds fantastisch. Ik hoop dat we elkaar nog eens tegen komen waar dan ook en heel veel succes met de truggycup te organiseren en ik kom zeker nog eens langs op te kijken.

    Mvg Luke 😉

    Maar we gaan volgend jaar gewoon weer verder met meetings, dus wel blijven komen Luke toch?

    Ik zie je op MVB en ook op 1 van de wedstrijden bij Vlijmen.

    Natuurlijk blijf ik komen.

    Gr.

    #17475
    Jizmac
    Deelnemer

    Zo, de zender is opgehaald en ik had je niet gezien. Dus schud ik maar virtueel je hand. Bedankt…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Het onderwerp ‘Stapje terug in de organisatie’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven