15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #9486
    Mario Koolmees
    Moderator

    1 x Hobao Hyper ST Pro roller € 175
    1 x Hobao Hyper ST RTR roller € 140
    Rollers zijn zonder banden, motor en/of electronica
    Diverse reserve onderdelen voor de Hobao (kom maar kijken)
    1 x set Hobao dogbone wielen en banden, profiel 70% € 20
    1 x set GRP banden, 2 soorten bij elkaar profiel 50%/70% € 15
    1 x reserve chassis Hobao Hyper ST € 35

    1 x LRP S8BX buggy incl banden electronica en motor (LRP Z21R), zonder zender / ontvanger, inclusief wat reserve onderdelen voor de LRP € 125 (VERKOCHT)

    1 x Go .25 3 poorts motor, trekstarter kapot € 40
    1 x Axial .28 3 poorts motor, trekstarter kapot € 40
    1 x Picco .21 standaard motor zonder trekstarter (startbox uitvoering) € 60 (VERKOCHT)

    2 x loodaccu 12V, 7A € 10 per stuk (past in startbox)
    2 x loodaccu 12V, 12A € 15 per stuk (past niet in startbox) (1 x VERKOCHT)
    1 x loodaccu snellader € 15 (1 x VERKOCHT)
    1 x multilader voor plug, zender en humppack € 5
    1 x zender/ontvanger 27 Mhz AM Robitronic € 25
    1 x Q-world failsafe € 10

    Al deze spullen neem ik mee naar de meeting op 12 september, dus als je interesse hebt laat het me even weten of loop even bij me langs. Verkoop van deze spullen i.v.m. aanschaf Mugen MBX6T truggy, dus ik moet even wat geld vrijmaken. Ik doe niet alles weg…maar dit zijn de spullen die ik kan missen en waar ik een ander blij mee kan maken.

    #10170

    Dat is ff drastisch ruimen Mario..

    Zou bijna weer een S8bx nemen…..

    #10171
    Mario Koolmees
    Moderator

    Tja, ik zet gewoon alles te koop wat nuttig is voor anderen, als ik 250 euro bij elkaar heb gesprokkeld gaat de rest de kast weer in 😉
    Het blijft een leuk karretje die LRP…maar hij hoeft niet weg, 1 van de 2 Hobao’s moet weg en het liefst wat reserve spul. Het wordt allemaal teveel en anders ben ik straks op tv bij “Mijn man heeft een hobby”.

    #10172
    pinty
    Deelnemer

    auw….nu maak je het mij erg moeilijk
    die lrp is wel heel erg verleidelijk….twijfel – twijfel – twijfel…….
    Ben je morgen…ehh vandaag thuis ??
    Ik denk dat ik die lrp s8bx dan even kom ophalen

    #10174

    Daar heb je een hele goede auto aan Pinty.
    ik heb er 1 gehad en heb eigenlijk best wel spijt dat ik hem toen verkocht heb.
    Wel even vragen aan Mario of hij er al een iets betere stuurservo bij heeft. In ieder geval een Metal Gear..
    De standaard was naar mijn idee echt niet helemaal opgewassen tegen het geweld.. (wat ik erop gooide)

    #10175
    pinty
    Deelnemer

    mario, check je pb op mbf even, ik krijg hier mijn pb’s niet verstuurd

    #10178
    mikeon
    Deelnemer

    hmm… die picco en die hobao roller… Ik bel of sms er vanavond of morgen wel even over.

    #10180
    Mario Koolmees
    Moderator

    LRP buggy is verkocht aan Richard (Pinty); veel plezier ermee, maar dat gaat zeker weten lukken. Deed me wel een beetje pijn om deze weg te doen.

    #10181
    pinty
    Deelnemer

    Kleine troost: hij is in hele goede handen (en ik ben er blij mee) en je zult hem nog vaak weer terug zien !!

    #10182
    Mario Koolmees
    Moderator

    Die goede handen; daar vertrouw ik op….
    Nou maar hopen dat die Mugen net zo sterk is als de LRP hahaha (ik vrees van niet).

    #10183

    Daar had je eerder aan moeten denken Mario… 🙂
    Maar die S8 is idd een tank.. wat die van mij allemaal niet te verduren heeft gehad.

    Maar ik denk dat je toch nog verbaasd zult staan van de kwaliteit van de Mugen..

    #10184
    Mario Koolmees
    Moderator

    Tja, shit happens…hoewel ik denk dat er nog wel een keer een buggy bij komt. Die dingen rijden nu eenmaal gewoon heel leuk. Lekker wendbaar en niet zo lomp als een truggy.

    #10401
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hij mag weg voor € 125, deze roller van een Hobao Hyper ST RTR. Helemaal schoongemaakt na afgelopen meeting.

    Motor is eventueel ook beschikbaar
    – Axial .28 3 poorter € 40 (zonder trekstarter)
    – Splinternieuwe Hobao .28 uitlaat € 15





    #10402
    Mario Koolmees
    Moderator

    Even aangepast; kwam ergens tussen de onderdelen nog een achterbrace tegen, dus die wordt gerepareerd.
    Kortom; een mooie roller voor € 125, met motor voor € 165!

    Zender, ontvanger, failsafe en humppacks heb ik ook liggen…dus als je interesse hebt: laat het weten ik maak er een mooi prijsje van!

    #10550
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hobao Hyper ST RTR is verkocht.
    Binnenkort ga ik mijn spullen uitzoeken en als het voldoende is zet ik wel weer een lijstje met spullen te koop.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Het onderwerp ‘Te koop; even uitdunnen’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven