15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #9711
    lu-ke22
    Lid

    Fusion, Deltapeak automatische snellader voor akkupacks 4-8 cellen (NC of NMH),laadstroom 0,5 -5 Ampere instelbaar kun je mee snelladen en druppelladen,Voeding 230 volt, inclusief TRX laadkabel,zender laadkabel en ontvanger laadkabel . :ugeek:

    voor 20 euro mag je hem hebben opsturen kan of ophalen ➡ of ik kan hem mee nemen bij de meetings

    vriendelijke groet luke

    #14094
    pinty
    Deelnemer

    neem maar mee met de meeting. ik heb er wel belang bij

    #14099
    lu-ke22
    Lid

    een probleem ik kan miss deze meeting niet kan het dan de volgende meeting in september???

    gr luke

    #14101
    Mario Koolmees
    Moderator

    Luke, ook al is je auto misschien niet rijklaar…als we voldoende vervoer hebben ben je gewoon welkom om mee te gaan hoor.

    #14102
    Mario Koolmees
    Moderator

    Qua inschrijvingen gaat het nog niet bepaald hard, we zijn toch niet bang voor een echte baan?
    De baan bij Raco is vrij breed, hobbelig maar niet super technisch en is dus voor iedereen goed te doen.

    #14103
    mikeon
    Deelnemer

    Luke kom gezellig mee jongen 😀

    #14108
    pinty
    Deelnemer

    geen probleem. het heeft geen haast.
    ik ben gewoon een beetje spullen aan het verzamelen voor eventueel een uitstapje naar electro

    #14115
    lu-ke22
    Lid

    oke nu begin ik te twijfelen alleen het punt is als ik de hele dag geen auto heb zit ik daar de hele dag snappie het lijkt me wel erg leuk

    gr luke

    #14350
    pinty
    Deelnemer

    neem je hem voor me mee a.s. zondag????

    #14355
    lu-ke22
    Lid

    zal ik doen (hij is gereserveerd)

    gr luke

    #15143
    Rajeev
    Lid

    Hey,

    Ik heb sinds kort een Traxxas Rustler VXL.
    Van mijn neef die ook een Traxxas Rustler heeft, maar dan met een EZRun 9T erin, heb ik een Fusion Vector NX81 met 2 NiMHs (met een T stekker) gekregen omdat hij ze niet meer gebruikte, hij rijdt op LiPo’s. Maar hij is momenteel druk bezig met school en heeft geen tijd om me alles uit te leggen via de telefoon of mail. Kun je me misschien helpen aangezien je deze lader goed kent (neem ik aan)? 🙄

    1. Past deze kabel erin: http://www.quartel.nl/webshop/productdetails.php?id=KY082-6118
    2. Wat is het beste? Op 0.5a, 1.0a, 2.0a, 3.5a of 5.0a? Dat is toch enkel de laadsnelheid? Ik denk dat 3.5a goed is voor snelladen? Het moet vooral gezond zijn voor mijn accu’s en ik wil ze in minder dan 2 of 2 en een half uur geladen hebben. Ik heb al een lader (Power Cell van Traxxas, kreeg ik bij de Rustler VXL) maar die laad hem vol in 8 uur. Ik ga er van uit dat 3.5a goed is voor een 7.2v accu en voor een 8.4v accu?

    Alvast bedankt!!!

    Mvg,
    Rajeev

    #15144
    lu-ke22
    Lid

    @Rajeev wrote:

    Hey,

    Ik heb sinds kort een Traxxas Rustler VXL.
    Van mijn neef die ook een Traxxas Rustler heeft, maar dan met een EZRun 9T erin, heb ik een Fusion Vector NX81 met 2 NiMHs (met een T stekker) gekregen omdat hij ze niet meer gebruikte, hij rijdt op LiPo’s. Maar hij is momenteel druk bezig met school en heeft geen tijd om me alles uit te leggen via de telefoon of mail. Kun je me misschien helpen aangezien je deze lader goed kent (neem ik aan)? 🙄

    1. Past deze kabel erin: http://www.quartel.nl/webshop/productdetails.php?id=KY082-6118
    2. Wat is het beste? Op 0.5a, 1.0a, 2.0a, 3.5a of 5.0a? Dat is toch enkel de laadsnelheid? Ik denk dat 3.5a goed is voor snelladen? Het moet vooral gezond zijn voor mijn accu’s en ik wil ze in minder dan 2 of 2 en een half uur geladen hebben. Ik heb al een lader (Power Cell van Traxxas, kreeg ik bij de Rustler VXL) maar die laad hem vol in 8 uur. Ik ga er van uit dat 3.5a goed is voor een 7.2v accu en voor een 8.4v accu?

    Alvast bedankt!!!

    Mvg,
    Rajeev

    Sorry die kabel past niet wat je kan doen is een verloop stekkertje te kopen Verloopkabel female T-stekker naar male TRX stekker (€ 4.95 )
    de lader vond ik zelf een geweldig ding knopje aan en met de draai knop de aantal Ampère instellen lekker makkelijk. (0.5a, 1.0a, 2.0a, 3.5a of 5.0a heeft temaken met de snelheid van het laden van je accu’s)
    Ik lade mijn accu’s altijd met 5.0a dan zijn de accu’s binnen 62min opgeladen, al is zo snel laden op den duur niet altijd even goed voor je accu maar als je echt voor safe wil gaan is 3.5a een goede laad snelheid laat, je laad dan je accu’s in ongeveer in 105min.

    Ik hoop je zo genoeg informatie gegeven te hebben als je vragen hebt kun je ze stellen :ugeek:

    gr Luke

    gr Luke

    #15149
    Rajeev
    Lid

    @lu-ke22 wrote:

    @Rajeev wrote:

    Hey,

    Ik heb sinds kort een Traxxas Rustler VXL.
    Van mijn neef die ook een Traxxas Rustler heeft, maar dan met een EZRun 9T erin, heb ik een Fusion Vector NX81 met 2 NiMHs (met een T stekker) gekregen omdat hij ze niet meer gebruikte, hij rijdt op LiPo’s. Maar hij is momenteel druk bezig met school en heeft geen tijd om me alles uit te leggen via de telefoon of mail. Kun je me misschien helpen aangezien je deze lader goed kent (neem ik aan)? 🙄

    1. Past deze kabel erin: http://www.quartel.nl/webshop/productdetails.php?id=KY082-6118
    2. Wat is het beste? Op 0.5a, 1.0a, 2.0a, 3.5a of 5.0a? Dat is toch enkel de laadsnelheid? Ik denk dat 3.5a goed is voor snelladen? Het moet vooral gezond zijn voor mijn accu’s en ik wil ze in minder dan 2 of 2 en een half uur geladen hebben. Ik heb al een lader (Power Cell van Traxxas, kreeg ik bij de Rustler VXL) maar die laad hem vol in 8 uur. Ik ga er van uit dat 3.5a goed is voor een 7.2v accu en voor een 8.4v accu?

    Alvast bedankt!!!

    Mvg,
    Rajeev

    Sorry die kabel past niet wat je kan doen is een verloop stekkertje te kopen Verloopkabel female T-stekker naar male TRX stekker (€ 4.95 )
    de lader vond ik zelf een geweldig ding knopje aan en met de draai knop de aantal Ampère instellen lekker makkelijk. (0.5a, 1.0a, 2.0a, 3.5a of 5.0a heeft temaken met de snelheid van het laden van je accu’s)
    Ik lade mijn accu’s altijd met 5.0a dan zijn de accu’s binnen 62min opgeladen, al is zo snel laden op den duur niet altijd even goed voor je accu maar als je echt voor safe wil gaan is 3.5a een goede laad snelheid laat, je laad dan je accu’s in ongeveer in 105min.

    Ik hoop je zo genoeg informatie gegeven te hebben als je vragen hebt kun je ze stellen :ugeek:

    gr Luke

    gr Luke

    Bedankt!
    Maar even over het kabeltje. Die jij laat zien die ga ik ook kopen, maar die is bedoel voor IN mijn Rustler VXL. Daarmee kan ik dus met T stekker accu’s rijden.
    Maar de kabel die ik aansluit op mijn NX81 is deze:
    Die past toch wel? Volgens de verkoper van Quartel in ieder geval wel, maar ik hoor het toch liever van iemand die ervaring met de lader heeft.

    #15157
    lu-ke22
    Lid

    die kabels passen niet omdat je ze er in klikt en die kabeltjes zijn vrij dun fiets verlichting kabeltjes. Daar zit het aan male stekker op gesoldeert het uit einde van de kabel is gestript die klik je er in (net als die ouderwetse sterio boksen met die gleufjes) snapje

    #15158
    Rajeev
    Lid

    @lu-ke22 wrote:

    die kabels passen niet omdat je ze er in klikt en die kabeltjes zijn vrij dun fiets verlichting kabeltjes. Daar zit het aan male stekker op gesoldeert het uit einde van de kabel is gestript die klik je er in (net als die ouderwetse sterio boksen met die gleufjes) snapje

    Welke past dan wel? Want ik heb ook 2 berichten op MBF gehad + het bericht van de verkoper van Quartel dat ze passen? Welke zouden dan wel passen?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Het onderwerp ‘Te (VERKOCHT) een fusion vector nx81 lader’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven