10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #9626
    Mario Koolmees
    Moderator

    We hebben de laatste tijd wat meldingen gehad dat het forum traag is.
    Om die reden is het forum verplaatst naar een snellere server (merken jullie niks van).
    Daarnaast hebben we wat checks uitgevoerd en het lijkt erop dat het forum nu weer sneller is.

    Mochten jullie nog last hebben van een traag forum, stuur dan even op dit topic een antwoord en meldt de dag, datum en tijd dat je er last van hebt.

    Vast bedankt voor jullie medewerking!

    #12476
    chevy57
    Lid

    ja is nu een stuk beter

    gr joop

    #12481

    Nou,ik had wel een paar keer dat ik uitgelogd was,vanzelf.
    Heb er nu geen last meer van.

    stef.

    #12556
    Mario Koolmees
    Moderator

    Vandaag is het forum erg traag (geweest) door technische problemen bij de provider.
    Inmiddels kan ik er weer op dus er zit verbetering in.

    #12694
    pinty
    Deelnemer

    op dit moment is het forum weer erg traag, gemiddeld 1 minuut voordat de pagina laad

    #12695
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ja merkte het net ook, nu is het weer beter.
    Het lijkt wel alsof het forum traag wordt als wij er samen op zitten…vorige keer waren wij ook tegelijk actief en toen was de boel ook traag. Ik ga me er nogmaals in verdiepen.

    #12697
    pinty
    Deelnemer

    nu is het weer goed, en we zijn nog steeds online….vreemd

    #12878
    Mario Koolmees
    Moderator

    Na het verwijderen van de shoutbox en een plugin die de laadtijden van de site zouden moeten verkorten lijken mij dat we hier minder last van hebben. Als er nog mensen zijn die last hebben van traagheid van de site of forum, meldt het hier even…dan weten we of we het hebben gevonden, of dat we verder moeten zoeken.

    Bedankt voor jullie hulp!

    #13451
    mikeon
    Deelnemer

    Is weer zover, het forum heeft op het moment 10 a 15 seconden nodig om een pagina te openen. en nog eens 5 om alles op ze plek te zetten.

    EDIT: Laat maar zitten, het duurde zo’n 5 minuten, en is nu weer voorbij. Dipje

    #13452
    Mario Koolmees
    Moderator

    Rond die tijd dat jij er last van hebt komt het vaker voor.
    Wellicht wordt er op dat moment een backup gemaakt bij de provider o.i.d.
    Gelukkig is het niet zo vaak, en sinds het onderhoud bij de provider is de snelheid eigenlijk alleen maar verbeterd.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Het onderwerp ‘Traag forum’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven