6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #9697
    Baakie
    Lid

    Hallo allemaal mijn naam is Rob 31 jaren jong en woonachtig in het ooh zo prachtige zuid hollandse dorpje Ter-Aar 😎 erg veel ervaring met rc racen heb ik nog niet , heb sinds een maand of 2 een hpi trophy in mijn bezit , met de al extra benodigdheden en toestanden erbij , en ook al een paar keer domweg op een veldje in de weer geweest wat naar een aantal keren al best aardig lukte na het vele geklungel 😕 met afstellen etcetra, etcetra nu wil het geval dat ik dat al aardig onder de knie gekregen heb en dacht ik ga is een beetje googlen of er ook iets in de buurt te vinden is op offroad gebied, ja dus zodoende ben ik hier terecht gekomen om ook is een meeting bij te wonen en zo is het 1 en ander aan ervaring op te doen en mijn kennis te kunnen delen met anderen 😯 😯 . meer heb ik eigenlijk even niet te vertellen . al zijn er vragen of ideeen voor mij door anderen . laat het weten 🙂 neem trouwens wel aan dat het een toegestaan modelletje is de Hpi trophy 3.5 Buggy? 1:8 moet goed zijn ik verneem het alvast bedankt en wellicht tot ziens.

    #13748
    Jizmac
    Deelnemer

    Hallo en welkom,

    Jij en de throphy is zeker welkom. Ikzelf en een paar anderen hebben er ook 1. Op een circuit rijden is zeker een hele andere uitdaging dan rijden in de modder. Dat was voor mij ook even een goed leermoment.
    Er zijn hier ook veel mensen die altijd bereid zijn om een ander te helpen. Dus als je met vragen zit, hoe raar ze ook zijn, stel ze. Zo heb ik het ook geleerd. Ik zelf stel ook vragen, en als je iets weet wat ik niet weet…. Altijd goed.

    #13749
    pinty
    Deelnemer

    Hoi Baakie,

    Welkom bij de club.
    Tijdens de meeting zijn er altijd mensen bereidt om te helpen met deze mooie hobby, maar ook hier op dit forum.
    Je hopen je te zien op 1 van de meetings.

    gr,
    Richard

    #13750
    mikeon
    Deelnemer

    Hey Rob,

    Welkom! Leuk dat je ook een trophy hebt, daar rijden er ondertussen al een aantal van rond. Zelf heb ik er twee (waarvan 1 de HotBodies versie is) en er rijden er nog twee rond dacht ik. Tot een van de meetings.

    Gr Mike

    #13751
    janschip
    Deelnemer

    Rob welkom bij de club.

    Hoop je te zien bij de volgende meeting, hou hier de zite voor in de gaten.

    Groeten en tot ziens.

    #13752
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hoi Rob, welkom op het forum van RCCZ…met een Trophy ben je meer dan welkom op onze meetings; sterker nog het is een absolute aanrader om eens langs te komen. Het is altijd gezellig, lekker babbelen…een beetje over het baantje crossen en we zijn altijd druk met elkaar helpen en elkaar gevraagd -en ongevraagd van de nodige (soms ook overbodige :)) adviezen te voorzien.

    Hopelijk ontmoeten we elkaar snel op een van de meetings!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Het onderwerp ‘voorbeeldig voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven