Hallo allemaal mijn naam is Rob 31 jaren jong en woonachtig in het ooh zo prachtige zuid hollandse dorpje Ter-Aar 😎 erg veel ervaring met rc racen heb ik nog niet , heb sinds een maand of 2 een hpi trophy in mijn bezit , met de al extra benodigdheden en toestanden erbij , en ook al een paar keer domweg op een veldje in de weer geweest wat naar een aantal keren al best aardig lukte na het vele geklungel 😕 met afstellen etcetra, etcetra nu wil het geval dat ik dat al aardig onder de knie gekregen heb en dacht ik ga is een beetje googlen of er ook iets in de buurt te vinden is op offroad gebied, ja dus zodoende ben ik hier terecht gekomen om ook is een meeting bij te wonen en zo is het 1 en ander aan ervaring op te doen en mijn kennis te kunnen delen met anderen 😯 😯 . meer heb ik eigenlijk even niet te vertellen . al zijn er vragen of ideeen voor mij door anderen . laat het weten 🙂 neem trouwens wel aan dat het een toegestaan modelletje is de Hpi trophy 3.5 Buggy? 1:8 moet goed zijn ik verneem het alvast bedankt en wellicht tot ziens.