2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #9470
    Mario Koolmees
    Moderator

    Inmiddels heb ik per email contact gehad met zowel de voorzitter als de penningmeester van de ZLC. Zowel de voorzitter, Jaap Fioole, als de penningmeester, Cor Rietveld ontvingen ons initiatief enthousiast. Cor Rietveld heeft zelfs aangeboden om ons te helpen, eventueel in een bestuursfunctie.

    Aan beiden heb ik laten weten dat wij hun enthousiasme het op prijs stellen, maar voor ons is vooralsnog het belangrijkste dat we goedkeuring van de gemeente krijgen.

    Aangezien het voor de ZLC (en ook voor RCCZ) belangrijk, zo niet het belangrijkste is dat we storingsvrij kunnen vliegen en rijden moeten we goede afspraken maken over het gebruik van de frequenties en de werkwijze. Als voorloper daarop heb ik op de nieuwspagina een uitleg gezet met een lijst van frequenties en onze werkwijze tijdens meeting. Vooralsnog ga ik er vanuit dat deze werkwijze voor ZLC en RCCZ storingsvrij vliegen en rijden tot gevolg zal hebben.

    Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn over frequenties dan horen we het graag!

    #10043
    pinty
    Deelnemer

    in principe moeten we geen last van elkaar hebben. Vliegen doe je op de 35 mhz of de 2.4

    En de 2.4 schijnt behoorlijk storings vrij te zijn, dus……zolang wij niet gaan rijden op de 35 mhz, zie ik daar geen problemen in.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Het onderwerp ‘Zoetermeerse Luchtvaart Club’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven