15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #9729
    meneermini
    Deelnemer

    Hallo,

    Bij deze de door mij gemaakte foto’s

    https://picasaweb.google.com/114592743992400878517/RcMeetingDemo40911

    Veel kijkplezier en tot de volgende keer.
    Hopenlijk kan Marijn dan zelf ook weer rijden.

    groet
    Marcel (vader van)

    #14432
    Bram
    Lid

    Mooie foto,s van een hele geslaagde demo!!!!!!!!!!!!

    #14434

    was weer eens leuk wat bekenden te zien/spreken.
    ik was helaas aan de late kant, dus heb het grote spektakel helaas moeten missen.
    maar heb op de valreep nog even wat foto’tjes kunnen trekken.
    ik hoop dat jullie het wat vinden

    #14436
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Marcel: leuk dat jullie er ook waren ondanks dat er niet gereden kon worden, maar de volgende keer gaat dat helemaal goed komen volgens mij. En natuurlijk bedankt voor de mooie foto’s!

    @Kuno: leuk dat je even kwam kijken, net iets te laat voor de actie…maar de foto’s die je gemaakt heb; super!

    @Iedereen: bedankt dat jullie ondanks de slechte voorspellingen allemaal aanwezig waren en iedereen elkaar zo fantastisch heeft geholpen. Helpen met onderdelen, problemen oplossen, afstellen sleutelen…iedereen staat klaar voor elkaar en dat is wat onze meetings zo leuk en gezellig maken. Gelukkig zat het weer heel erg mee ondanks de slechte voorspellingen. En natuurlijk ook een dankwoord richting Seat van der Linden, zij hadden alles perfect voor ons voorbereid, gras kort gemaaid, marktkraampjes, drankhekken en zelfs lunchpakketjes en consumpties waren geregeld.

    Volgens mij kunnen we terugkijken op een hele geslaagde demo meeting!

    PS: Ik heb zoveel gereden dat ik mijn foto toestel niet eens uit de tas heb gehaald…

    #14437
    tony
    Lid

    Was ff leuk vandaag, heb een mooi motortje gescoord voor mijn x2 en lekker gereden, k viel uit door een accu kabeltje wat stuk was (los gelaten bij het soldeerpunt) maar moesten ook nog nasr t zwembad dus kwam ook wel weer goed uit hahah, mijn pa heeft na tijden weer eens lekker kunnen rijden iedereen thanx voor de hulp. Hij deed het weer mooi wat ik gezien heb.

    Was leuk baantje en gezellig, tot de volgende maar weer

    #14438

    ik heb overigens ook wat foto’s gemaild naar vander linden zelf,
    aangezien hun een artikel schrijven voor in de plaatselijke krant,
    halve of hele pagina, weet effe niet hoe groot het zou zijn,
    maar die vrouw vroeg mij of ik wat wilde mailen.
    zodra de krant uitkomt, zal ik t scannen en hier posten 😉

    #14439
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Kuno Mooren wrote:

    ik heb overigens ook wat foto’s gemaild naar vander linden zelf,
    aangezien hun een artikel schrijven voor in de plaatselijke krant,
    halve of hele pagina, weet effe niet hoe groot het zou zijn,
    maar die vrouw vroeg mij of ik wat wilde mailen.
    zodra de krant uitkomt, zal ik t scannen en hier posten 😉

    Dat is heel leuk, ik betwijfel of wij die krant hier in Zoetermeer te zien krijgen.
    Vast bedankt voor de service…!

    #14440
    lu-ke22
    Lid
    Kuno Mooren wrote:

    Je hebt toevallig niet meer foto’s van me SLash echt gaaf gedaan die foto’s. Het was vandaag weer eens een lekker gezellige meeting het weer zat gelukkig ook mee en nog best redelijk wat toeschouwers kortom een geweldige dag.

    gr Luke

    #14441

    Hoi Luke,

    ik heb nog wel meer foto’s van je Slash, maar ik ben nogal selectief met dit soort dingen.
    Veel foto’s vond ik gewoonweg niet goed genoeg om te delen 🙂

    ik zal met een volgende meeting proberen er weer bij te zijn, maar dan de hele middag,
    want nu was het ook maar gehaast effe snel wat schieten….
    ik moet eerlijk zeggen, dat ik nog niet echt tevreden ben met de serie,
    als ik meer foto’s had kunnen maken vandaag,
    hadden bovenstaande misschien helemaal niet door de selectie gekomen 😀

    @ Mario, mevrouw van der linden gaf mij haar visite kaartje, of ik de foto’s wilde mailen,
    omdat zij morgen een artikel ging schrijven… vandaar dus.

    #14442
    pinty
    Deelnemer

    @ Kuno: je moet niet zo selectief zijn met de foto’s….dat doen wij wel 😉
    Ik ben nu ook druk bezig met een aantal foto’s te uploaden. Filmpjes komen later deze week wel, daar heb ik nu even geen tijd/zin meer in.

    Verder is het een superdag geweest, ondanks een voor mij niet zo heel geslaagd door 2 kapotte motoren en een onwillige (andere) auto…..

    Mario, nog heel erg bedankt voor het leen-motortje + dat ik even met jouw truggy mocht knallen!!

    en dan nog een paar foto’s:

    soms mislukt de foto………

    #14444
    janschip
    Deelnemer

    Geslaagde dag vandaag.

    Heb even met de truggy van Alex mogen rijden wat een verschil niet te geloven.
    Dat rijdt echt.

    Jammer dat mijn Revo geen compressie meer heeft, denk dat ik hem maar ga dumpen en sparen voor een truggy.

    Misschien wel voor de Trophy Flux of een Hong Nor/Hot Bodies maar daar ben ik niet nog uit.

    Fotograven bedankt voor alle leuke foto’s en natuurlijk wij (rijders/crew/toeschouwers) met z’n allen om van deze meeting een succes te maken.

    Ook iedereen van de Tuningsday bedankt voor de prima organisatie, baan, stroom, en consumptiebonnen.

    Tot de volgende meeting.

    #14445
    mikeon
    Deelnemer

    @janschip wrote:

    Misschien wel voor de Trophy Flux of een Hong Nor/Hot Bodies maar daar ben ik niet nog uit.

    Ow… je bedoelde de truggy variant? Ik dacht de buggy trophy… truggy heeft wel een paar niet zo fijne oplossingen, zoals de meenemers van 5mm….

    #14446
    pinty
    Deelnemer

    Het eerste filmpje staat online. Ik heb er nog meer, maar ik moet alles vanaf mijn telefoon op youtube zien te krijgen…..

    [youtube:2asj35h4]http://www.youtube.com/watch?v=Z_7JaQzgcbA[/youtube:2asj35h4]

    #14448
    janschip
    Deelnemer

    @mikeon wrote:

    @janschip wrote:

    Misschien wel voor de Trophy Flux of een Hong Nor/Hot Bodies maar daar ben ik niet nog uit.

    Ow… je bedoelde de truggy variant? Ik dacht de buggy trophy… truggy heeft wel een paar niet zo fijne oplossingen, zoals de meenemers van 5mm….

    Hey Mike, deel even die minpunten als je wilt ben benieuwd.

    #14449
    mikeon
    Deelnemer

    Wilde je hem in de truggycup gaan gebruiken? Dan is hij denk ik te zwaar…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
  • Het onderwerp ‘4 september 2011: Nabeschouwing Demo Tuning Sunday’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven