15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #10167
    Anko
    Lid

    Edit: HAHAHAH die smileys, Eihoofden!

    #10179
    mikeon
    Deelnemer

    @Anko wrote:

    Ik vertrouw wel op je portemonee πŸ˜‰

    Pff, dat moet dan wel een hele dikke zijn πŸ˜‰

    #10229
    remie
    Lid

    ik rij wel gewoon over dat onkruid heen

    #10230
    Mario Koolmees
    Moderator

    Bijgaand de foto’s van de lokatie, binnenkort zullen we er nog een verhaal bij zetten…maar wilde dit vast online hebben.





    #10233
    Rogier
    Lid

    Dat is toch wel een leuke plek waar wat mee te doen moet zijn! πŸ˜€

    #10238
    pinty
    Deelnemer

    wel groot en vlak…..daar zit nog een heleboel werk in !

    #10240
    THo
    Lid

    Dit ziet er zeker goed uit, dit had ik niet echt verwacht πŸ˜† dit is zelfs nog beter. Dit lijkt net op een grasveld dat een tijdje geen onderhoud heeft gehad.
    Mooi groot zo te zien geen kuilen wel lantaarnpalen waar je OM heen moet :mrgreen: maar die staan wat aan de zijkant.
    TOP heb er nu al zin in, en het duurt nog een week.

    #10241
    pinty
    Deelnemer

    die lantaarn palen zijn alleen maar goed….als ze het doen. Kunnen we deze winter ook in het donker rijden πŸ™‚

    #10242
    THo
    Lid

    @pinty wrote:

    die lantaarn palen zijn alleen maar goed….als ze het doen. Kunnen we deze winter ook in het donker rijden πŸ™‚

    als ze het doen rijden we juist niet in het donker πŸ˜† als ze niet werken dan rijden we pas in het donker 😎 :mrgreen: het is maar hoe je het bekijkt hahaha.

    #10245
    Rajeev
    Lid

    @snellehenk wrote:

    @Caretaker: thx…idd time flies πŸ˜‰

    @Caretaker wrote:

    IDD gefeliciteerd Mario.. man man wat worden we oud… πŸ™‚

    Ik ben nog maar 12 jaartjes jong πŸ˜€
    Ik vind dat de tijd nog wel sneller mag gaan, dan kan ik over een tijdje een echte auto rijden inplaats van een kleine nitro auto πŸ™‚

    #10246
    janschip
    Deelnemer

    ziet er goed uit, lekker de ruimte.

    Mogen we daar wat “vast” maken of moet het weer opgeruimd worden.

    Is dit terrein vrij toegankelijk om ook eens op andere tijden te rijden?

    #10247
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op deze lokatie worden we “gedoogd” door de gemeente Lansingerland. We kunnen hier niets definitiefs aanleggen, het is iedere keer een baantje uitzetten en daarna weer opruimen (helaas). De kans is zeer groot dat de projectontwikkelaar met een bulldozer de boel vlak maakt als we iets moois aan gaan leggen.

    Op andere tijden kan je hier ook gaan rijden, maar er bestaat altijd een kans dat je wordt verzocht je spullen in te pakken en op te hoepelen.

    #10249
    janschip
    Deelnemer

    Op andere tijden kan je hier ook gaan rijden, maar er bestaat altijd een kans dat je wordt verzocht je spullen in te pakken en op te hoepelen.

    Ik wil voorkomen dat we onze eigen “ruiten” ingooien door “overlast” te veroorzaken.
    De meeste mensen vinden nitro auto’s en de “herrie” niets vandaar.

    #10250
    Mario Koolmees
    Moderator

    Er zijn daar in de omgeving geen woonhuizen te bekennen, verder zijn de meeste bedrijven in de omgeving gesloten op zaterdag. Ik verwacht dus niet zo snel problemen als je hier af en toe wilt gaan rijden.

    #10297
    pinty
    Deelnemer

    had ik al gezegd, dat als we een semi-permanent veld hebben, hij ook grondverzet machines had ?? over prijzen/huur etc, heb ik het nog niet met hem gehad…….

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
  • Het onderwerp ‘Foto’s’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven