15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
  • Auteur
    Berichten
  • #11724
    Vanessa
    Lid

    @snellehenk wrote:

    @supernovax wrote:

    :twisted: Dus we gaan de volgende keer racen SNELLEHENK
    dat lijkt me wel wat 😎

    Daar wil ik aan meewerken en ga ik een format voor bedenken.
    Maar aangezien we geen telsysteem hebben zullen we hier hulp van alle rijders bij nodig hebben.

    Afgelopen zaterdag was er erg weinig animo om te helpen met baaninzet, en voor een wedstrijdje hebben we hulp van veel rijders nodig; dus als men daartoe bereid is wil ik het zeker proberen.

    Maar wel fair, niet botsen duwen of tikjes uitdelen; no contact racen en kijken wie er ECHT het snelste is.

    Ik ga filmen πŸ˜€

    #11725
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Jos Borgdorff wrote:

    Trouwens misschien nog een tip voor Mario, bouw een chat in op het forum..
    zie voorbeeld op (http://www.broadcasterforum.nl) en dan onderin…

    Jos Borgdorff
    RC Nitroteam

    Goed idee, hoef ik al dat gezwets van die gasten niet te lezen…hahaha

    #11726
    Vanessa
    Lid

    @snellehenk wrote:

    @Jos Borgdorff wrote:

    Trouwens misschien nog een tip voor Mario, bouw een chat in op het forum..
    zie voorbeeld op (http://www.broadcasterforum.nl) en dan onderin…

    Jos Borgdorff
    RC Nitroteam

    Goed idee, hoef ik al dat gezwets van die gasten niet te lezen…hahaha

    En meid πŸ˜‰

    #11727

    @snellehenk wrote:

    @supernovax wrote:

    :twisted: Dus we gaan de volgende keer racen SNELLEHENK
    dat lijkt me wel wat 😎

    Daar wil ik aan meewerken en ga ik een format voor bedenken.
    Maar aangezien we geen telsysteem hebben zullen we hier hulp van alle rijders bij nodig hebben.

    Afgelopen zaterdag was er erg weinig animo om te helpen met baaninzet, en voor een wedstrijdje hebben we hulp van veel rijders nodig; dus als men daartoe bereid is wil ik het zeker proberen.

    Maar wel fair, niet botsen duwen of tikjes uitdelen; no contact racen en kijken wie er ECHT het snelste is.

    Mijn zege heb je als ik niet hoef te rijden st ik op de baan πŸ˜‰

    #11728

    @Jos Borgdorff wrote:

    Wat erg mooi was dat we elkaar toch de ruimte gaven πŸ˜›

    Met de Baja 4WD heb ik niet veel geredern, even rustig aan gedaan, heb al 3 keer mijn l. onderste draagarm eruit getrokken, nu draad erin getapt en met superkit erin gedraaid en ging tot nu toe goed, volgende keer probeer ik wat langer te rijden met dat ding..

    Jos Borgdorff
    RC Nitroteam

    heb het zelfde probleem gehad, van alles geprobeerd maar toch maar een nieuwe gemonteerd, kosten weinig veel plezier, komt best wel kracht op te staan, en wat de ruimte betreft die geef ik in schiedam wat minder πŸ˜† dan gaan we ff knallen met de baja’s en dan neem ik mijn truggy mee doen we daar ook nog ff een wedstrijdje mee, hebben we gelijk alles gehad. πŸ˜›

    gr arjan

    #11729
    Jizmac
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Goed idee, hoef ik al dat gezwets van die gasten niet te lezen…hahaha

    Dan zal ik het voorstel van een smoelenboek maar niet doen… Dan zie je onze koppen ook nog dag en nacht. πŸ˜†

    #11731
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    @rcverslaafde wrote:

    heb het zelfde probleem gehad, van alles geprobeerd maar toch maar een nieuwe gemonteerd, kosten weinig veel plezier, komt best wel kracht op te staan, en wat de ruimte betreft die geef ik in schiedam wat minder πŸ˜† dan gaan we ff knallen met de baja’s en dan neem ik mijn truggy mee doen we daar ook nog ff een wedstrijdje mee, hebben we gelijk alles gehad. πŸ˜›
    gr arjan

    Waren 3 keer nieuwe Arjan, allen zo koud erin gedraaid, nu eerst getapt..

    #11755

    @Jos Borgdorff wrote:

    @rcverslaafde wrote:

    heb het zelfde probleem gehad, van alles geprobeerd maar toch maar een nieuwe gemonteerd, kosten weinig veel plezier, komt best wel kracht op te staan, en wat de ruimte betreft die geef ik in schiedam wat minder πŸ˜† dan gaan we ff knallen met de baja’s en dan neem ik mijn truggy mee doen we daar ook nog ff een wedstrijdje mee, hebben we gelijk alles gehad. πŸ˜›
    gr arjan

    Waren 3 keer nieuwe Arjan, allen zo koud erin gedraaid, nu eerst getapt…

    Jos Borgdorff
    RC Nitroteam

    gelijk vast zetten met loctite,

    gr arjan

    #11763
    w.wind
    Lid

    Als er een wedstrijdje word gereden kom ik met mijn 1/8 buggy wel even mee doen
    ben altijd wel te porren voor een wedstrijdje
    Die FG Baja’s kan ik ook wel hebben πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†
    Groeten,
    Wim

    #11764

    @Jos Borgdorff wrote:

    Vond trouwens dat er een hoop FG Baja’s en 4WD waren…

    Jos Borgdorff
    RC Nitroteam

    En 1 Hormann, die helaas niet ingezet kon worden vanwege het te grote vermogen.
    He Jos?

    #11779

    @w.wind wrote:

    Als er een wedstrijdje word gereden kom ik met mijn 1/8 buggy wel even mee doen
    ben altijd wel te porren voor een wedstrijdje
    Die FG Baja’s kan ik ook wel hebben πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†
    Groeten,
    Wim

    Die 4x4FG Baja Maar mijn Marder zou je dan nog wel eens moeite mee krijgen πŸ˜€

    #11781
    pinty
    Deelnemer

    @rcverslaafde wrote:

    @bo heemskerk wrote:

    dank je wel arjan ik ga mijn best doen om je te pakken volgende meeting

    groeten bo

    is goed hoor, dan hoop ik wel dat je 4WD klaar is anders blijf je toch echt naar die rode achterlichtjes kijken πŸ˜† zie je morgen misschien wel bij wim in de winkel ff een bakkie doen,

    gr arjan

    @bo heemskerk wrote:

    wacht maar ik ga beginnen met bouwen en hoop dan dat ik nog wat atvies bij arjan kan inwinnen

    ik sta nu al te trappele voor de volgende meeting

    en bij wim’s koffie apparaat ja

    Waarom krijg ik het vage vermoeden dat hier dus niets van gaat lukken……eerst uitdagen voor een wedstrijdje om vervolgens om advies te vragen voor het bouwen en afstellen van de auto…..

    πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

    #11788
    Vanessa
    Lid

    @pinty ik ben bang dat Bo deze uitdaging wel aangaat! Geloof me πŸ™‚

    #11787
    janschip
    Deelnemer

    Dit wordt leeeeeeuuuuuuk de komende meeting, lekker racen ff denken hoe we de telling nu goed kunnen bijhouden, hen nog geen idee

    #11789
    Vanessa
    Lid

    @janschip wrote:

    Dit wordt leeeeeeuuuuuuk de komende meeting, lekker racen ff denken hoe we de telling nu goed kunnen bijhouden, hen nog geen idee

    6 rijders, 6 tellers – dus als je rijdt ga je ook tellen en er is 1 persoon die nr. 1,2, 3 in de gaten houd.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
  • Het onderwerp ‘Gezellig praatje’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven