15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Berichten
  • #9550
    Rajeev
    Lid

    Hey,

    Ik zoek een On-road auto. Hij moet in goede staat zijn, en hard loeien 😆

    Wat ik eigenlijk alleen bij de auto wil hebben is de zender en ontvanger.

    Het moet wel van een goed merk zijn waarvan de onderdelen leverbaar zijn, want ik crash nog al vaak 😀

    Alvast bedankt,
    Mvg,
    Rajeev

    #11044

    Wat voor merken denk je dan aan?

    #11046
    Mario Koolmees
    Moderator

    Zoek eens naar een Kyosho FW06, dat is een model wat eruit gaat maar desondanks onderdelen redelijk goed leverbaar. Standaard een 2-bak en een goede motor, loopt richting de 80 km/uur.

    #11047
    Rajeev
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Zoek eens naar een Kyosho FW06, dat is een model wat eruit gaat maar desondanks onderdelen redelijk goed leverbaar. Standaard een 2-bak en een goede motor, loopt richting de 80 km/uur.

    van jouw overkopen 😆

    Hoe oud is dit model?

    #11048
    Rajeev
    Lid

    @Joeytjuhh96 wrote:

    Wat voor merken denk je dan aan?

    HPI, Traxxas, Kyosho, Carson, Tamiya? Andere merken mogen ook.

    #11050
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Rajeev wrote:

    @snellehenk wrote:

    Zoek eens naar een Kyosho FW06, dat is een model wat eruit gaat maar desondanks onderdelen redelijk goed leverbaar. Standaard een 2-bak en een goede motor, loopt richting de 80 km/uur.

    van jouw overkopen 😆

    Hoe oud is dit model?

    Model is ongeveer anderhalf jaar oud.
    Mijn FW05 is niet te koop 😉
    Teveel geld in gestoken en dat krijg ik er niet meer voor terug als ik hem verkoop, dus die blijft lekker in de kast.

    #11051
    Jizmac
    Deelnemer

    Mooie kap, zo gekocht of zelf gespoten?

    #11052
    Mario Koolmees
    Moderator

    Kant en klaar gekocht, is oorspronkelijk bedoeld voor een Thunder Tiger, maar die naam stickers heb ik er snel af getrokken. Moet wel zeggen dat de kap inmiddels er een stuk minder netjes uit ziet hoor. Gaten in de kap voor het tanken en koeling en wat schuivertjes gehad ;).

    Maar goed, deze auto staat al ruim een jaar stil.

    #11053
    pinty
    Deelnemer

    al eens op marktplaats gekeken?? ik had daar een hong-nor cd3 zien staan (zelfde als de mijne) voor 50 euro.
    Onderdelen zijn te krijgen bij pk-racing in dordrecht.
    Gaat ook loeihard, met als voordeel dat je de rijhoogte behoorlijk hoog kunt maken (1,5 cm).

    #11054
    mikeon
    Deelnemer

    die kap is echt gaaf 😮

    #11056
    Rajeev
    Lid

    Ik zal nog even verder kijken. Of ik wacht nog even en koop eentje splinternieuw.

    #11667
    Rajeev
    Lid

    Ik heb een mooie HPI on-road auto gevonden, maar ik weet niet of ik hem wel moet kopen. Diegene woont bij mij in de buurt. Dit is de link naar marktplaats: http://hobby.marktplaats.nl/modelauto-s-groot-1-5-tot-1-12/395229509-nitro-hpi-evo-2-nissan-300zx.html

    Moet ik het doen of niet?

    #11670

    Voor 50 euro kun je het altijd gokken imo..

    Alleen ff kijken of er nog makkelijk onderdelen te koop zijn voor dat model. Ik heb het vermoeden dat dat model op “discontinued”staat op de HPI site.

    #11671
    mikeon
    Deelnemer

    Je moet er dan nog wel een motor opzetten hea 😉

    En vergeet dan niet dat bij die motor een trekstarter (€40) of startbox (€60) moet, en koppeling, en een uitlaat. Ben je zo €200 extra kwijt… En dan doe je het nog netjes 😉

    #11673
    Mario Koolmees
    Moderator

    Dan zou ik die €50 in mijn zak houden en sparen voor een nieuwe…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Het onderwerp ‘Gezocht; Goede nitro onroad auto.’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven