8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Berichten
  • #11664
    mikeon
    Deelnemer
    #11703
    Rajeev
    Lid

    ik kan die ene voor 100 euro krijgen. Moet ik het doen of niet? Ik moet trouwens nog informeren of de onderdelen nog te krijgen zijn. En ik kan hem ‘rijdend’ zien.

    #11704
    mikeon
    Deelnemer

    @Rajeev wrote:

    ik kan die ene voor 100 euro krijgen. Moet ik het doen of niet? Ik moet trouwens nog informeren of de onderdelen nog te krijgen zijn. En ik kan hem ‘rijdend’ zien.

    Welke “ene”?

    En waarom wil je eigelijk een onroad?

    #11705
    Rajeev
    Lid

    @mikeon wrote:

    @Rajeev wrote:

    ik kan die ene voor 100 euro krijgen. Moet ik het doen of niet? Ik moet trouwens nog informeren of de onderdelen nog te krijgen zijn. En ik kan hem ‘rijdend’ zien.

    Welke “ene”?

    En waarom wil je eigelijk een onroad?

    Die jij zei die nog een uitlaat enzo nodig heeft.

    Ik wil een onroad omdat ik al een off-road heb. Zou het leuk vinden om 2 verschillende te hebben, en het liefst van 1 merk, HPI dus.

    #11706
    Rajeev
    Lid

    Naja. Ik heb het met mijn vader besproken. Hij heeft met mij gedeeld dat hij het beter zou vinden als ik ervaring zou opdoen met deze HPI Bullet MT 3.0, en als ik meer ervaring heb, dan krijg ik een gloednieuwe. Hij zegt dat ik veel kan gaan rijden in weekenden met mijn oom, en dat we zo beide ervaring kunnen opdoen en dat ik in de toekomst eentje mag uitkiezen. ‘t Leuke daarvan is, dat ik dan meer ervaring heb, en dan kan ik gelijk eentje kiezen met welke in kan omgaan, en niet een on-road beginners auto!

    #11709
    Mario Koolmees
    Moderator

    Rajeev, je vader is heel verstandig;
    – Hij voorkomt een 2e hands aankoop die op niets uitloopt.
    – Hij geeft je een zekerder gevoel waardoor je wellicht wat meer gaat proberen met je huidige auto.
    – Hij geeft je een doel om naartoe te werken.

    Voor de marktplaats linkjes; die van € 100 is zeker de 2e auto?
    Die heeft een versleten motor, dat kan ik je op een brief geven…er zit namelijk geen schuimfilter op maar zo’n raar K&N power filter….die werken niet en je motor is binnen de kortste keren versleten. Overigens gebruik ik voor mezelf de volgende aannames bij een 2e hands auto;
    – Nooit meer dan de helft van de nieuwprijs betalen.
    – Motor is voor 90% zeker niet goed meer.
    – Je zal er geld in moeten stoppen om hem goed te krijgen.

    #11756
    mikeon
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    – Motor is voor 90% zeker niet goed meer.
    – Je zal er geld in moeten stoppen om hem goed te krijgen.

    Niet mee eens :oops:… Mijn trophy buggy is 2e hands en de motor was nog helemaal super, en ik heb er alleen maar twee nieuwe lagers in moeten stoppen en de shocks aan moeten passen, bij elkaar nog geen €5 😉

    En ook mijn carson was geen slechte aankoop. Daarnaast heb ik die met winst verkocht :p

    Je moet gewoon heel goed opletten, en vooral kijken van wie je koopt.

    #11807

    Het maakt niet uit van WIE je koopt als je maar weet WAT je koopt..

    En als je niet weet wat je koopt iemand meenemen die wel weet waar hij naar moet kijken..

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Het onderwerp ‘Gezocht; Goede nitro onroad auto.’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven