15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
  • Auteur
    Berichten
  • #9655
    lu-ke22
    Lid

    hellow mede rc rijders

    ben eigelijk al een tijdje lid maar wil me toch even voor stellen.
    Ik ben Luke van Ooijen ik ben 15 jaar woon in Alphen aan den rijn mijn hobby nouw je weet het zelf al
    ik ben verslaaft geraakt aan rc rijden ik heb sinds kort mijn nieuwe auto(Traxxas Slash 4×4 ultimate) eigelijk
    al bijna 2,5 maanden maarja ik ben er erg tevereden mee. Had eer een Protech runner mt hat er veel problemen mee
    daarom ook overgestapt op ee goede auto en electra mis natuurlijk wel het geluid van een lekkere dampende nitro motor
    mara ik vind het ook geweldig om met de meetigs van rccz mee terijden een vrezelijk gezellige sfeer en er behulpzame mensen
    ik ben erg tevereden over het wereldje rc auto.
    kapotte supsesion arm mare heb je een beetje een beeld van mijn auto maar wel weer gemaakt voor de volgende meeting.
    En dan natuurlijk nog een filmpje met mijn auot op de laatste meeting het was top
    [youtube:awyvwcvd]http://www.youtube.com/watch?v=CxoL_L6gkWA&hd=1[/youtube:awyvwcvd]

    #12983
    mikeon
    Deelnemer

    Welkom bij RCCZ Luke! Mooie auto vind ik dat, heb hem zelf alleen nog niet vanwege de financiele kant πŸ˜‰ Kom je komende meeting weer?

    #12984

    welkom op het forum, en veel plezier bij onze meetings.

    gr arjan

    #12992
    lu-ke22
    Lid

    Natuurlijk kom ik ik maak er zelf tijd vrij voor ik moet en ik zal komen πŸ˜€

    #12993
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hoi Luke, nogmaals welkom op het forum en leuk dat je je rc verhaal erop gezet hebt. Jou Protech kan ik me nog wel herinneren…dat was een van de eerste auto’s die ik niet afgesteld kreeg, ik denk ook dat ie ergens valse lucht had of dat de motor flink versleten was. Gezien je problemen met je eerste nitro een hele verstandige keuze om voor electro te gaan, toch een stuk makkelijker. Nitro kan je altijd weer erbij nemen als dat toelaat, maar ik moet zeggen dat ik zelf ook electro wel lekker makkelijk vindt. Met nitro ga je niet eventjes een tankje rijden, dit in tegenstelling tot electro…accu erin en gaan met die banaan.

    Leuk dat we je vaak zien op de meetings!

    #12999
    janschip
    Deelnemer

    Hey Luke, welkom op het forum en tot de volgende meeting.

    Ik zag je vorige keer rijden met je slash, ging wel lekker.
    Leuk die ledstrip.

    Groeten Jan.

    #13013
    lu-ke22
    Lid

    Nouwja lekker, moet natuurlijk nog wel een oefenen.Met beter de bochten nemen enz
    oefening baart kunst zeker met rc auto’s.

    gr Luke

    #14641
    lu-ke22
    Lid

    Even voor de fans
    Mijn Slash 2wd is eindelijk klaar

    Kleur Gun Metal
    Banden voor = Pro-line Slicer
    Banden achter = Pro-line Caliber
    Body= Pro-line 14rs

    Gr Luke πŸ˜‰

    #15465
    pinty
    Deelnemer

    Die body is wel erg gaaf. Zou het passen op mijn 1/10 buggy??
    Kom je de 14de ook rijden?? Neem dan ff die kap mee svp, wil ik hem even passen op mijn buggy

    #15468
    sjirk
    Lid

    mooie auto! πŸ™‚
    een slash kap past ook op mijn auto! (gaan we niet doen maar kan wel)!
    mooi apple logo πŸ˜›

    #15469
    lu-ke22
    Lid

    @pinty wrote:

    Die body is wel erg gaaf. Zou het passen op mijn 1/10 buggy??
    Kom je de 14de ook rijden?? Neem dan ff die kap mee svp, wil ik hem even passen op mijn buggy

    Ik kan ook wel even mijn oude boddy mee nemen als je wilt maar geen probleem en ik kom de volgende meeting gewoon πŸ™‚ πŸ˜‰

    Gr Luke

    #15470
    janschip
    Deelnemer

    inderdaad een strakke body.

    #15475
    pinty
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    @pinty wrote:

    Die body is wel erg gaaf. Zou het passen op mijn 1/10 buggy??
    Kom je de 14de ook rijden?? Neem dan ff die kap mee svp, wil ik hem even passen op mijn buggy

    Ik kan ook wel even mijn oude boddy mee nemen als je wilt maar geen probleem en ik kom de volgende meeting gewoon πŸ™‚ πŸ˜‰

    Gr Luke

    Het is gewoon even om te passen, niet om ermee rond te rijden.
    Ik ben nog steeds een beetje op zoen naar een leuke kap voor mijn eigenbouw 1/10. De blauwe kap die ik er meestal op heb, is aan vervanging toe….

    #15542
    lu-ke22
    Lid

    Even tussendoor voor de manege meeting gemaakt πŸ˜‰ Homomade :geek:

    [youtube:2k4bcxj7]http://www.youtube.com/watch?v=MJJc7z0kwgw&feature=plcp&context=C349fee6UDOEgsToPDskKIF-yH-jJUgiYR6eDai2oF[/youtube:2k4bcxj7]

    Ik sta nu al te stuiteren voor de meeting zaterdag πŸ˜†

    gr Luke

    #15543
    Mario Koolmees
    Moderator

    Goed bezig!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
  • Het onderwerp ‘Luke van Ooijen’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven