15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Berichten
  • #9527

    Heey guys,

    Ik heb een carson cv-10 en nou zag ik dus mooie 2dehands hpi mt2tjes. nu begin ik wel te twijfelen wat denken jullie ervan ja of nee?



    Me auto waarschijnlijk te koop?

    Groetjes Joey.

    Edit (snellehenk): even voor je aangepast

    #10535
    Mario Koolmees
    Moderator

    Voor deze auto ga je denk ik niet zoveel krijgen, Caretaker heeft er een hele tijd eentje te koop gehad. Als je er 100 euro voor krijgt heb je een goede deal denk ik.

    #10543
    mikeon
    Deelnemer

    Klopt, de meeste auto’s als deze die te koop staan leveren startklaar hooguit €150 op, en dan heb je ook wel beetje geluk nodig. ik zou gewoon sparen en dan die truggy kopen.

    #10544
    Mario Koolmees
    Moderator

    Net contact gehad over de Hobao, die wordt (als het goed is) vanavond verkocht en opgehaald.

    #10547

    Okee. Een vriend van mij had precies dezelfde als mij goed onderhouden enz. En die verkocht hem voor 200 :O Puur geluk dus?

    #10549
    mikeon
    Deelnemer

    @Joeytjuhh96 wrote:

    Okee. Een vriend van mij had precies dezelfde als mij goed onderhouden enz. En die verkocht hem voor 200 :O Puur geluk dus?

    Jep, verkocht aan iemand die start met de vraag “hoe hard gaat ie?” en een te dikke portomonee heeft, wedden? Want voor €100 meer heb je een prima RTR model.

    #10553

    Wat zouden jullie als prijs stellen 150 of 100 ofs? Het liefst heb ik er 200 voor maar dat gaat sowieso niet lukken. Denk ook aan de spullen die erbij zitten zoals nieuwe set banden van 20 euro enz.

    #10554
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik ga altijd uit van 50% van de nieuw prijs en dan er iets bij doen voor eventuele onderdelen e.d.
    Maar toch is het wel verstandig om bij de komende meeting eerst eens te komen kijken. Je ziet dan heel veel verschillende soorten auto’s en dan weet je een beetje wat de mogelijkheden zijn.

    #10557
    Mario Koolmees
    Moderator

    Joey, dit gaat niet echt over de techniek van een nitro auto, ik heb deze topic verplaatst naar Racepraat, dat is het hoekje waar we topics kunnen plaatsen die nergens anders kunnen.

    #10561

    Ik begrijp ut 😉
    Ik kom sowieso eventjes kijken denk rond 3e ofzo.
    Dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben.
    Ik denk dat ik hem gewoon in de verzameling hou en een baan ga zoeken 😆

    Groeten. Joey

    #10563
    pinty
    Deelnemer

    10 oktober is de meeting. Alleen op die dag rijden we op het verldje.

    #10564
    mikeon
    Deelnemer

    Haha die pinty 😉 ik dacht eerst ook dat hij het zo bedoelde, maar volgens mij bedoelt hij rond 3 uur?

    #10565
    pinty
    Deelnemer

    3 uur is wel een beetje aan de late kant dan…….afgelopen meeting waren we voor 4 uur al klaar

    #10566
    mikeon
    Deelnemer

    Nou en, officieel duurt de meeting tot 5 😉

    #10569

    Oke, Dan kom ik wel rond 1 uur mij maakt het niet zoveel uit.
    Nou heb ik weer wat leuks, Ik wou net gaan rijden en nu zit de aandrijving met lock tight vast ofzo. Tis altijd wel wat wordt er echt gek van 😕
    Even vragen of me pa me nog kan brengen naar het beruchte winkeltje 😛

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Het onderwerp ‘Verkopen voor truggy?’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven