15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
  • Auteur
    Berichten
  • #9475
    Mario Koolmees
    Moderator

    De details zijn nog niet compleet maar omdat we toch zoveel mogelijk mensen willen bereiken heb ik alvast een flyer gemaakt. Van de flyer zal ik een stapeltje afdrukken en bij mijn sponsor RC-Pitstop op de balie leggen.

    Hopelijk bereiken we op die manier nog veel meer rijders uit Zoetermeer en omgeving.

    #10070
    pinty
    Deelnemer

    Dat ziet er al heel erg professioneel uit !! Mooi gedaan.

    Ik hoop nu echt dat ik mijn vision snel verkoop!! anders moet ik maar proberen of mijn cd3 een beetje hufter-proof gemaakt kan worden :mrgreen:

    #10071

    leuk jongens ..

    Ik ga ook zeker mijn best doen om ff die kant op te komen..

    Zorgen jullie wel voor heel veel zand daar? 🙂

    #10074
    Mario Koolmees
    Moderator

    @pinty wrote:

    Dat ziet er al heel erg professioneel uit !! Mooi gedaan.

    Ik hoop nu echt dat ik mijn vision snel verkoop!! anders moet ik maar proberen of mijn cd3 een beetje hufter-proof gemaakt kan worden :mrgreen:

    En anders heb ik nog wel een buggy staan waar je mee mag raggen hoor.
    Dus je moet er gewoon bij zijn!

    #10076
    janschip
    Deelnemer

    Hey gave flyer en ik zie dat er steeds meer rijders bijkomen.

    Je merkt dat er zoveel rijders zijn in de regio maar je komt elkaar nooit tegen, iedereen heeft wel een plekje waar hij rijd.

    Vooral dat we ook met nitro op de baan mogen is echt ideaal, electro off raod zie je nog wel maar nitro niet.

    Ik hoop dat de vergunning doorgaat zal nog wel eens op milieu (nitro/geluid) kunnen misgaan, hoorde ik eens op bij een andere meeting.

    Maar ik blijf positief en zie iedereen graag op de 1ste meeting.

    Groeten,

    Jan.

    #10077
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op de vergunning hebben we redelijk veel vertrouwen. Een van de redenen dat we in het Prisma bedrijventerrein willen rijden is dat daar al een vliegclub zit. Aangezien die club ook toestemming heeft om (let wel; de hele week) te vliegen kunnen wij er vanuit gaan dat geluid geen issue speelt in dit terrein.

    Hopelijk gaat de gemeente deze week meer laten weten, zodat we de definitieve lokatie samen met hun kunnen bepalen. Als we de lokatie weten kunnen we ter plaatse weer voorbereidingen gaan treffen voor de meeting.

    Hopelijk kunnen we ook wat medewerking van de ter plaatse veel rond rijdende shovels krijgen zodat het voor ons wat minder handwerk wordt.

    #10080

    leuk mario hoop dat het wat word, kom zeker een keer rijen

    gr arjan

    #10081

    @snellehenk wrote:

    Op de vergunning hebben we redelijk veel vertrouwen. Een van de redenen dat we in het Prisma bedrijventerrein willen rijden is dat daar al een vliegclub zit. Aangezien die club ook toestemming heeft om (let wel; de hele week) te vliegen kunnen wij er vanuit gaan dat geluid geen issue speelt in dit terrein.

    Hopelijk gaat de gemeente deze week meer laten weten, zodat we de definitieve lokatie samen met hun kunnen bepalen. Als we de lokatie weten kunnen we ter plaatse weer voorbereidingen gaan treffen voor de meeting.

    Hopelijk kunnen we ook wat medewerking van de ter plaatse veel rond rijdende shovels krijgen zodat het voor ons wat minder handwerk wordt

    .

    gewoon vragen je weet maar nooit, misschien een keertje laten rijden met je truggy hahahahaha.

    gr arjan

    #10085
    pinty
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    @pinty wrote:

    Dat ziet er al heel erg professioneel uit !! Mooi gedaan.

    Ik hoop nu echt dat ik mijn vision snel verkoop!! anders moet ik maar proberen of mijn cd3 een beetje hufter-proof gemaakt kan worden :mrgreen:

    En anders heb ik nog wel een buggy staan waar je mee mag raggen hoor.
    Dus je moet er gewoon bij zijn!

    Dan kom ik zeker, thnx
    Ik zit al te kijken of ik mijn reely niet kan samenvoegen (tijdelijk) met onderdelen van een marui ninja…….ach ja, ik blijf bezig

    #10111
    Rajeev
    Lid

    Hele mooie flyer. Ik denk dat ik helaas niet aanwezig kan zijn. Het kan zijn dat ik heel misschien kan komen, maar op 12 Oktober zal ik proberen te komen.

    Verder kan ik dus ook niet voor pionnen zorgen. (Of Mario moet ze ff bij me komen ophalen, en dan weer een keertje terug brengen, of ik kan het ook komen ophalen op zijn werk)

    Sorry, maar ik zal proberen om er op 12 Oktober wel te zijn.

    #10113
    Mario Koolmees
    Moderator

    Rajeev, pb-tje…
    Als jij pionnen hebt staan kom ik ze zeker bij je ophalen, beter teveel dan te weinig materialen.

    #10131
    mikeon
    Deelnemer

    Ik zie dat er veel geintreseerde zijn, maar zouden jullie je ook even willen aanmelden voor de meeting? Zo krijgen Mario en ik een goed beeld van wie er allemaal komen.

    Je kunt je hier inschrijven:
    http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/

    Tot 12 september!!

    #10132
    janschip
    Deelnemer

    Ik biedt aan om te komen helpen met opzetten of zeg het maar.

    Laat het even weten.

    Greetz.

    #10133
    Rogier
    Lid

    Heb me ook ingeschreven!

    #10134
    mikeon
    Deelnemer

    Onwijs bedankt!

    Zo krijgen we een beetje een idee wie er allemaal komen.

    Keep going!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
  • Het onderwerp ‘12 september 2010: 1e test & proefmeeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven