13 berichten aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
  • Auteur
    Berichten
  • #10282
    Mario Koolmees
    Moderator

    De definitieve meeting lokatie is de volgende geworden:
    Maansteenweg/Kwartsweg, Bleiswijk

    Google maps link:
    http://goo.gl/maps/jKRM

    Mochten deze straten niet in je Tomtom staan, stel dan de Zoetermeerselaan te Bleiswijk in, volg deze weg tot de HSL ons terrein ligt parralel aan de HSL, aan de noordzijde van de Zoetermeerselaan (ter hoogte van het Aldi distributiecentrum)

    #10227
    Mario Koolmees
    Moderator

    Zondag 12 september gaat het dan echt gebeuren, de eerste meeting van RCCZ.

    De Gemeente Lansingerland gedoogd ons op het terrein waar we gaan rijden, maar er bestaat altijd een kans dat we door de politie worden verzocht onze spullen in te pakken en te stoppen. We gaan hier niet vanuit maar het zou altijd kunnen gebeuren. We kunnen van de gemeente helaas niets op papier krijgen omdat zij zich niet officieel aan ons willen binden.

    De lokatie is uiteindelijk ook nog gewijzigd aangezien we een plek hebben kunnen vinden waar het onkruid niet zo hoog staat zodat we minder werkt hebben aan de voorbereidingen. Kijk hier voor de exact lokatie: http://www.rcc-zoetermeer.nl/2010/12-sept-2010/. Mocht je moeite hebben met de lokatie vinden, rij naar het verdeelcentrum van de Aldi, rij een rondje om dit (hele grote) pand en dan zie je ons ongetwijfeld staan. Er is in ieder geval een opvallend blauwe Computerplan bus (Opel Movano), die moet van afstand goed zichtbaar zijn.

    Zondag ochtend gaan we om 10:00 beginnen met opbouwen, dus degenen die komen helpen, probeer er zo rond 09:45 te zijn.

    Hulp bij opbouw:
    – Mike (mikeon)
    – Vincent (twan1976)
    – Richard (pinty)
    – Rogier (rogier)
    – Wim (janschip)
    – Mario (snellehenk)

    Materialen:
    – Banden : Romano (manta)
    – Lint : Vincent (twan1976)
    – Pionnen : Rajeev
    – Pionnen : Mike (mikeon)
    – Pallets : Meubelfabriek Zaal / Transposafe Systems (Mario/snellehenk)
    – Schansen : Mario (snellehenk)
    – Frequentiebord : Mario (snellehenk)
    – Grasmaaier : Mario (snellehenk)
    – Busje : Mario (snellehenk)
    – Partytenten : Mario (snellehenk) / Richard (pinty) / Bram

    NB:
    – Als je toegezegd hebt om te helpen, dan wordt er door ons op je gerekend…!
    – Ben ik nog dingen vergeten, stuur dan even een pm anders vervuild het topic zo.

    #10292
    Jizmac
    Deelnemer

    In verband met de verjaardag van mijn jongste dochter zal ik er niet bij zijn. Ik wens ieder veel plezier.

    #10293
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Jizmac wrote:

    In verband met de verjaardag van mijn jongste dochter zal ik er niet bij zijn. Ik wens ieder veel plezier.

    Goede reden zou ik zeggen, misschien tot de volgende meeting!

    #10311

    om bij de tweede meeting te racen moet je de eerst all gereden heben??????
    ๐Ÿ˜•

    #10312
    THo
    Lid

    @Dirt driver wrote:

    om bij de tweede meeting te racen moet je de eerst all gereden heben??????
    ๐Ÿ˜•

    Dat denk ik niet zou een beetje raar zijn.
    Dat zou betekenen dat er geen nieuwe leden bij de club kunnen komen, tenminste als ik je vraag goed begreep.

    #10313
    Mario Koolmees
    Moderator

    Iedereen is op ieder moment welkom, of je nu met de duurste bigscale rijdt of met een Nikko van Bart Smit!

    #10314

    dank je wel
    ik zou het leuk vinden om te komen maar ik kan niet op dijt komen maar ik kom wel kijken
    ๐Ÿ˜ฅ ๐Ÿ˜ฅ ๐Ÿ˜ฅ ๐Ÿ˜ฅ

    #10315
    Mario Koolmees
    Moderator

    Voor iedereen die morgen komt rijden of komt kijken even een aanvulling op de lokatie zoals die hier te vinden is: http://www.rcc-zoetermeer.nl/2010/12-sept-2010/

    Mocht je Tomtom of navigatie systeem de straten niet kennen (Kruising Maansteenweg/Kwartsweg, Bleiswijk) kies dan voor Zoetermeerselaan, Bleiswijk.

    De Zoetermeerselaan gaat op een gegeven moment onder de HSL door. Als je de HSL ziet ga je de zijstraat in die tussen de HSL en het ALDI verdeelcentrum ligt en je rijdt dan parallel aan de HSL een stukje door, op een gegeven moment zie je ons links van de HSL staan. Er staat in ieder geval een opvallende blauwe Computerplan bus bij het terrein.

    Mocht je problemen hebben de lokatie te vinden, mijn nummer is 06-16375977. Ik kan je niet garanderen dat ik mijn telefoon hoor als er mensen aan het rijden zijn.

    #10316
    Rogier
    Lid

    Nou ik heb alles klaargemaakt voor morgen, alleen helaas niets meer kunnen testen omdat het te donker is. Hoop dat alles morgen netjes werkt ๐Ÿ˜€ Meteen maar weer de offroad wielen op de Truggy gezet.

    Voor m’n Truggy een Spektrum DX2S gehaald en hub-conversie gedaan, die moet er dus even tegen kunnen. De buggy is wou ik ook op 2.4ghz hebben, maar de ontvanger welke ze bij quartel hebben gegeven blijkt niet te werken met de DX2S. Dus die zit helaas nog op de FM. Hij rijdt wel weer ๐Ÿ˜›

    Ze zijn er klaar voor, en ik ook! Heb er zin in!

    #10317
    THo
    Lid

    Ik heb vanavond wel eventjes gereden om te kijken als de koppeling weer werkte, had er een stuk van het veerte af geknipt omdat dat veertje te los was. Dus de koppeling pakte al aan bij het stationair toerental. Maar werkte weer perfect, tevens ook met nieuwe brandstof gereden heb nu de hpi fuel.
    Auto weer even schoon gemaakt en is nu ook klaar voor morgen.
    Heb er zin in!!!!! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

    Edit: 20 personen die zich in geschreven hebben, als die allemaal komen wordt het toch wel een aardige groep.

    #10318
    pinty
    Deelnemer

    zijn we er klaar voor???

    de weersverwachting is redelijk: droog, met kans op een bui. Tegen de middag klaart het wat op en zou het droog blijven.

    Tot straks!!

    #10319
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op de buienradar ziet het er inderdaad naar uit dat de ergste buien een beetje langs Zoetermeer trekken.
    Enne; als het regent gaan we gewoon onder de party tentjes lekker auto’s af stellen ๐Ÿ˜‰

13 berichten aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
  • Het onderwerp ‘12 september 2010: 1e test & proefmeeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven