15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 75)
  • Auteur
    Berichten
  • #15777
    sjirk
    Lid

    @meneermini wrote:

    warom koop je er dan niet hier een of vraag ov er iemand anders er een te leen heeft
    of zijn het allemaal verschillende maten/?

    het is nog al een dure hij kost nieuw namelijk bijna 200 euro dus dan wacht ik liever even.

    #15778
    meneermini
    Deelnemer

    @sjirk wrote:

    @meneermini wrote:

    warom koop je er dan niet hier een of vraag ov er iemand anders er een te leen heeft
    of zijn het allemaal verschillende maten/?

    het is nog al een dure hij kost nieuw namelijk bijna 200 euro dus dan wacht ik liever even.

    teging kan je er dan geen lenen?

    #15779
    sjirk
    Lid

    @meneermini wrote:

    teging kan je er dan geen lenen?

    dat zou kunnen maar dat is niet nodig ik wacht het wel even af!

    #15780
    meneermini
    Deelnemer

    @sjirk wrote:

    @meneermini wrote:

    teging kan je er dan geen lenen?

    dat zou kunnen maar dat is niet nodig ik wacht het wel even af!

    zou ik ook doen en dan als die er een paardagen van te voren er niet is even vragen op form of er iemand er 1 te leen haaft

    #15784
    pinty
    Deelnemer

    hij moet dan wel een regelaar hebben, die het aankan. Een te lichte regelaar zou meteen doorbranden…

    #15786
    sjirk
    Lid

    ik denk niet dat iemand zo een op voorraad heeft!

    #15793
    meneermini
    Deelnemer

    weet ik ook niet je kan het hooguit vragen

    #15794
    sjirk
    Lid

    snellehenk,
    Als mijn snelheidsregelaar er nog niet is kan ik mij dan nog een dag ervoor afmelden en krijg ik dan nog mijn geld terug?

    #15799
    leo-rcc
    Deelnemer

    @pinty wrote:

    @leo-rcc wrote:

    Ik zal daar niet bij zijn helaas, ik ben dan in Belgie bezig met onze gevechtsrobots op orde te brengen voor het Duits kampioenschap.

    dat vraagt om een foto en natuurlijk de naam van de bot!! (ja ik ben fan van robotwars)

    edit: je website gezien, super!

    De robots die aan de start gaan komen zijn Hannibalito 3 (een flipper), Kashei (bijl) en een nieuwe in aanbouw Hannibalito 4 (eveneens flipper, tevens de laatste die we gaan doen met gas).


    H3


    Kashei


    H4 in aanbouw.

    #15800
    leo-rcc
    Deelnemer

    @sjirk wrote:

    @meneermini wrote:

    warom koop je er dan niet hier een of vraag ov er iemand anders er een te leen heeft
    of zijn het allemaal verschillende maten/?

    het is nog al een dure hij kost nieuw namelijk bijna 200 euro dus dan wacht ik liever even.

    Wat voor regelaar heb je nodig?

    #15824
    meneermini
    Deelnemer

    @Aleq wrote:

    @snellehenk wrote:

    @Merijn wrote:

    Ik ben zeker van de partij. Al is het nog niet met mijn wedstrijdmotor,die moet nog worden ingereden.Ik heb er veel zin in.

    Die wedstrijd motor kun je ook beter even op je gemak inrijden, en in de manege een oude of een trainingsmotor gebruiken. Het is toch vrij veel glijden en driften op het zand, dus die power kan je maar moeilijk omzetten in tractie.

    Leuk dat je erbij bent en nog een Mugen rijder; altijd goed!

    Ik heb er weer zin in!

    Merijn gaat met mijn Alpha rijden & de eerste dag dat het weer het toelaat rijd ik zijn B5 in 🙂 Tot 18 Februari 😀

    Ps ; als ik voor iemand nog wat mee moet nemen, stuur me even een mailtje : info@akmodelbouw.nl

    heb ook een mail gestuurt

    #15825
    sjirk
    Lid

    @leo-rcc wrote:

    @sjirk wrote:

    @meneermini wrote:

    warom koop je er dan niet hier een of vraag ov er iemand anders er een te leen heeft
    of zijn het allemaal verschillende maten/?

    het is nog al een dure hij kost nieuw namelijk bijna 200 euro dus dan wacht ik liever even.

    Wat voor regelaar heb je nodig?

    standaard een HPI Blur hij moet 4s aankunnen.

    #15829
    lu-ke22
    Lid

    Sjirk hpi werkt samen met castle creations dus is niet zo moeilijk te vinden

    #15830
    sjirk
    Lid

    @lu-ke22 wrote:

    Sjirk hpi werkt samen met castle creations dus ik is niet zo moeilijk te vinden

    sorry misschien een beetje een domme vraag maar wat bedoel je met ”dus ik is niet” ?

    #15831
    lu-ke22
    Lid

    ” Ik” hoorde er niet tussen ik zat even op mijn mobiel het forum te checken 😉

    Gr Luke

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 75)
  • Het onderwerp ‘18 februari 2012: Indoor meeting Condor City’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven