15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 96)
  • Auteur
    Berichten
  • #11686

    zo hehe,
    eindelijk wat foto’s.
    ben helemaal niet tevreden over de kwaliteit,
    maar denk dat het oa door de rook ontwikkeling en het gebrek aan “goed licht” kwam.
    maargoed, heb er nog wat uit weten te zoeken.
    hoop dat jullie het wat vinden.

    bedankt voor kijken.

    gr Kuno

    #11687
    Rogier
    Lid

    Toch ook maar de compilatie meteen nog gemaakt. Ik mis beelden, maar waarschijnlijk stond de camera toen naar boven of beneden gericht 😛 Daar moet ik toch nog wat op vinden, dat ie na een jump of koprol niet verkeerd komt te staan.

    [youtube:1hx2tfty]http://www.youtube.com/watch?v=Uzwlt_kF2UQ[/youtube:1hx2tfty]

    Dat was meteen weer het laatste. En voor de volgende keer, ik ben er weer bij!

    #11688
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Kuno Mooren wrote:

    zo hehe,
    eindelijk wat foto’s.
    ben helemaal niet tevreden over de kwaliteit,
    maar denk dat het oa door de rook ontwikkeling en het gebrek aan “goed licht” kwam.
    maargoed, heb er nog wat uit weten te zoeken.
    hoop dat jullie het wat vinden.

    bedankt voor kijken.

    gr Kuno

    Leuke foto’s, er was inderdaad te weinig licht om behoorlijke kwaliteit foto’s te maken. Maar de baan op met je camera was ook niet aan te bevelen. Bedankt voor het delen van deze foto’s!

    #11690
    mikeon
    Deelnemer

    @Rogier wrote:

    Toch ook maar de compilatie meteen nog gemaakt. Ik mis beelden, maar waarschijnlijk stond de camera toen naar boven of beneden gericht 😛 Daar moet ik toch nog wat op vinden, dat ie na een jump of koprol niet verkeerd komt te staan.

    [youtube:3vvr21yt]http://www.youtube.com/watch?v=Uzwlt_kF2UQ[/youtube:3vvr21yt]

    Dat was meteen weer het laatste. En voor de volgende keer, ik ben er weer bij!

    2:15 😉

    #11691
    janschip
    Deelnemer

    @Kuno, leuke foto’s aan externe omstandigheden kan jij ook niets veranderen.


    @Rogier
    , leuke filempies en tot de volgende keer.

    #11708

    @Kuno Mooren wrote:

    zo hehe,
    eindelijk wat foto’s.
    ben helemaal niet tevreden over de kwaliteit,
    maar denk dat het oa door de rook ontwikkeling en het gebrek aan “goed licht” kwam.
    maargoed, heb er nog wat uit weten te zoeken.
    hoop dat jullie het wat vinden.

    bedankt voor kijken.

    gr Kuno

    mooie foto’s kuno, precies de goeie, mijn auto (de blauwe) 😆

    gr arjan

    #11712

    altijd leuk!
    om je eigen auto in aktie terug te zien hé!

    😀

    ik zal de komende meetings een stuk meer foto’s maken,
    zal er voor zorgen dat ik dan mn externe flitser bij mij heb,
    dat werk een stuk beter in zo’n donker hol haha

    #11710

    hallo allemaal

    ik von de avond lache mijn excuus voor mijn wilde start!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ik hoop volgende keer mijn zelf beter te kunnen beheersen

    ps als er volgend keer wat is of dat dan de zelfde avond of dag gewoon uitgesproken kan worden dat zal ik persoonlijk prettiger vinden

    later bo

    #11711

    @bo heemskerk wrote:

    hallo allemaal

    ik von de avond lache mijn excuus voor mijn wilde start!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ik hoop volgende keer mijn zelf beter te kunnen beheersen

    ps als er volgend keer wat is of dat dan de zelfde avond of dag gewoon uitgesproken kan worden dat zal ik persoonlijk prettiger vinden

    later bo

    om welke auto ging het precies? 😆 :mrgreen:

    #11713
    Mario Koolmees
    Moderator

    @bo heemskerk wrote:

    hallo allemaal

    ik von de avond lache mijn excuus voor mijn wilde start!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ik hoop volgende keer mijn zelf beter te kunnen beheersen

    ps als er volgend keer wat is of dat dan de zelfde avond of dag gewoon uitgesproken kan worden dat zal ik persoonlijk prettiger vinden

    later bo

    Commentaar krijgen is niet leuk, zeker als je het naderhand na moet lezen op het forum.
    Ik ben blij dat je het sportief opvat, en denk dat je er uiteindelijk netter en daardoor beter en sneller gaat rijden.

    Tijdens de meeting riep jij al “zeker bij een kartbaan gewerkt?”, waarop ik ja riep…dat is ook zo.
    En wat is de eerste les bij karting (en die gaat overigens bij iedere autosport op)? Slow in, fast out…je kunt beter te langzaam de bocht in gaan dan te hard, langzaam erin kost minder tijd dan hard de bocht in!

    Aan de andere kant vinden mensen het wel fantastisch als je megasprongen met je auto maakt. Misschien is dit een leuke kanttekening bij het commentaar.

    #11714
    janschip
    Deelnemer

    @bo heemskerk wrote:

    hallo allemaal

    ik von de avond lache mijn excuus voor mijn wilde start!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ik hoop volgende keer mijn zelf beter te kunnen beheersen

    ps als er volgend keer wat is of dat dan de zelfde avond of dag gewoon uitgesproken kan worden dat zal ik persoonlijk prettiger vinden

    later bo

    Die wilde start is allang vergeten!!!!

    Ik heb gezien hoe je de andere heats reed en dat was gewoon klasse.

    Tot de volgende meeting!!!

    Greetz.

    #11715
    Vanessa
    Lid

    @Bo helemaal mee eens, gewoon gelijk uitpraten dan bereik je meer dan via het forum een dag er na klagen.
    Je ziet wie en welke auto tegen je aan knalt of je vind dat iemand echt te hard rijdt dan moet dat gelijk even gezegd worden.

    Mee eens toch met ze alle??

    Gr. Vanessa

    #11718
    Jizmac
    Deelnemer

    Je heb het goed opgenomen en de rest van de avond was ook geweldig. Ik ga nog even de telefoon van mijn zwager een keer leegplunderen. Ik heb daar nog een filmpje staan van een Baja die een kurkentrekker maakt in de lucht.

    #11720

    ik heb eventueel een idee’tje voor de komende meeting,
    en dat is een 5 tal pallets opstapelen in de “pit” van de baan, zodat men daarop kan staan (max 2 personen) tijdens een heat,
    om te fotograferen en te filmen, zo sta je hoog genoeg, en toch veilig!
    ik heb een professionele zeer stabiele carbon statief, welke een ieder mag en kan gebruiken op die pallets.
    zo kun je helemaal rond draaien over de baan met filmcamera, en zo kunnen fotografen vanuit het centrale deel ieder stuk van de baan benutten.

    ben benieuwd of hier meer geinteresseerden voor zijn?
    en of het überhaupt haalbaar is om in de baan te intergreren!?

    gr Kuno

    #11730
    mikeon
    Deelnemer

    Ik vind het een leuk idee, we zullen er zeker overnadenken!

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 96)
  • Het onderwerp ‘20 november 2010: Nabeschouwing, foto en video’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven