15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 84)
  • Auteur
    Berichten
  • #15235
    Mario Koolmees
    Moderator

    @sjirk wrote:

    bestaan er ook monstertruck wedstrijden?

    Vraag even op modelbouwforum of je met je Savage de baan op mag en of je eventueel ook met wedstrijden mee mag doen…wie weet is er geen bezwaar tegen.

    #15238
    lu-ke22
    Lid

    hoe zit het eigelijk met de banden op een indoor circuit ik wil mijn calibers gebruiken.
    ps heb me al aangemeld dusse Jan ga jij je ook nog aanmelden ff kijken welke sneller is 2wd of 4wd 😳
    Gaat natuurlijk ook om de onderlinge competitie 😆

    #15239
    janschip
    Deelnemer

    Mach is toch 18 december wedstrijd…..eerst een keer proefrijden daar, dan beslis ik of ik de wedstrijd ga doen…..enne die onderlinge uitdaging gaan we op zeker aan 😡

    Luke jij hebt toch alleen een 4wd of heb je een 2wd erbij gekocht? 🙄

    Calibers zijn denk ik zonde om te gebruiken beter voor MVB, ik ga de standaard banden proberen en ze gebruiken daar bandensmeer (op mbf hebben ze al aangeboden dat je dat ff kan lenen een keer) ben benieuwd.

    #15241
    lu-ke22
    Lid

    ps wat is banen smeer en ja ik heb een slash 2wd gekocht bij toemen Traxxas Chassis Rollend Slash – VXL zet mij elctra over kijken of het wat is (reden op mijn 4×4 moest een hoop onderhoud gebeuren 2wd heeft minder onderhoud ik wil graag mijn geld wat meer in mijn zak gaan houden i.v.m 16,5 auto rijbewijs halen :geek: .
    ps ga me nog wel voor een heel jaar inschreiven voor mvb 😉

    #15242
    janschip
    Deelnemer

    Okee dan, ja 1:1 is ook wel leuk hé en met die mogelijkheden….top natuurlijk.

    Bandensmeer (bv Jack the Gripper) maakt je banden zacht maar niet geschikt voor calibers met die noppen denk ik zo, standaardbanden hebben meer loopvlak.

    #15244
    lu-ke22
    Lid

    oke bedankt voor de info voor de banden bebruik ik gw de standaard

    ps het is op 10 en 11 dec de race

    #15248
    Mario Koolmees
    Moderator

    Slijtage van je banden op tapijt is minimaal (lijkt mij), op kunstgras heb ik afgelopen jaar een heel seizoen gereden op AKA Cityblocks soft en de slijtage is minimaal. Ik verwacht op tapijt nog minder slijtage van je banden. Kortom ik zou de Calibers gewoon meenemen. Enne bandensmeer is geen vereiste hoor, komt meer uit de onroad hoek en die gasten hebben het dus toch staan.

    #15270
    lu-ke22
    Lid

    oke bedankt voor de info maar mario ga jij je ook nog aan melden ???

    #15271
    Mario Koolmees
    Moderator

    Het is wel mijn bedoeling om mee te doen, maar ik moet thuis eerst de agenda’s nog even doornemen.

    Vrijdagavond 18-11 ga ik samen met Mike en Wim eerst een keertje daar rijden en kijken of het een beetje bevalt. Dan weet ik ook meteen of ik extra onderdelen en/of andere banden nodig heb. Die kan ik dan bestellen en dan denk ik dat we in december meedoen met de wedstrijd.

    27-11 is bij MVW in Purmerend de Snertrace (1:8), ik zit te twijfelen om daar ook aan mee te doen…maar op die dag heb ik waarschijnlijk ook een verjaardag. En dan 11-12 Mach indoor wedstrijd en mogelijk 17-12 een manege meeting…Het wordt dus een beetje veel en wellicht zal ik hier en daar keuzes moeten maken.

    #15273
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Het wordt dus een beetje veel en wellicht zal ik hier en daar keuzes moeten maken.

    Vrouw dr uit dan maar Mario 😆

    JB

    #15274
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Jos Borgdorff wrote:

    @snellehenk wrote:

    Het wordt dus een beetje veel en wellicht zal ik hier en daar keuzes moeten maken.

    Vrouw dr uit dan maar Mario 😆

    JB

    Ik hoop dat ze niet stiekem meeleest 😉

    #15276
    lu-ke22
    Lid

    oke ik zie jullie wellicht verschijnen.

    #15306
    Mario Koolmees
    Moderator

    We hebben vanavond met Mike, Wim en Mario lekker gereden op de indoor baan van Mach. Het is een hele leuke baan, veel grip op tapijt en een leuke layout. Met name de lijn op de wallride en de heuvel erna vond ik moeilijk. De rest van de baan was goed te doen.

    Waarschijnlijk ga ik op 11 december ook meedoen met de wedstrijd, wellicht dat Mike en Wim dat ook doen, dus dan kunnen we met een groepje naar Haarlem.

    #15309
    janschip
    Deelnemer

    Nou het was inderdaad een leuke avond.

    De baan is leuk maar voor de slash wel net te klein of ligt dat gewoon aan mijn rijkunsten 😆

    Ik denk wel dat ik mee doe, hoop wel op genoeg slashes want die buggy’s zijn echt niet bij te houden.

    Greetz

    #15310
    Mario Koolmees
    Moderator

    Luke heeft zich ook al ingeschreven, dus dat is er in ieder geval 1. Verder komt “Bricks” meestal ook wel rijden en enkele 2WD truggies (Firestorms en Traxxas). Met een snellere servo en banden met meer grip denk ik dat je sneller rond zal komen, maar een beetje extra oefenen helpt ook hoor. Bij mij ging het aan het begin van de avond ook voor geen meter en daarna een stuk beter.

    Kwam er vandaag ook achter dat op die andere ontvanger die ik erin had gezet de expo op 0% stond, bij de andere ontvanger stond deze op 100%. Dus het kan ook dat naast het ontbreken van een spoiler de expo instelling niet echt heeft geholpen bij de sprongen.

    PS: Vorige wedstrijd waren er leentransponders aanwezig dus het is geen vereiste om een transponder te hebben.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 84)
  • Het onderwerp ‘2011-2012: Mach Indoor wedstrijden’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven