9 berichten aan het bekijken - 76 tot 84 (van in totaal 84)
  • Auteur
    Berichten
  • #16008
    lu-ke22
    Lid

    Verslag

    Ik heb goed gereden maar ik wist al dat ik weinig kans zou maken op de overwinning tegen over de 4×4 buggy’s uiteindelijk ben ik 4e geworden en mijn snelste ronden was 20,240 sec.
    en wat raar is dat mijn race ik met Mario had gereden was mijn snelste ronden 19,958 sec maar ik ben wel constanter gaan rijden dus dat is mooi gemiddeld 21,30 per ronde ik moest wel weer even mijn draai vinden op die baan maar uiteindelijk toch lekker een dag gereden en ever met mensen gepraat om mijn auto te verbeteren en ik heb gehoord dat Pro-line caliber een te zachte rubber compount heeft voor indoor maarja een leer voor de volgende keer

    de volgende race is op 18 maart ik ga in iedergeval mee doen omdat het de laatste van het jaar is.

    Gr luke

    #16009
    Mario Koolmees
    Moderator

    4e…dan heb je toch een buggy achter je weten te houden. Dat is best knap met een 2wd slash!

    #16011
    lu-ke22
    Lid

    Die laatste kwam niet opdagen haha

    #16012
    Mario Koolmees
    Moderator

    Oeps…maar die ronde tijden daar hoef je je niet voor te schamen, en zeker niet als je zo netjes constant hebt gereden.

    #16014
    lu-ke22
    Lid

    Maarja zit er niet over in ik ga over 3 weken weer ik wil natuurlijk wel een revanche.
    En ik denk omdat het de laatste race in mach indoor off-road is van het jaar dat het nog eens knap druk kan worden.

    Gr Luke

    #16033
    lu-ke22
    Lid

    Nog even een opgedoken foto

    Gr Luke

    #16040
    janschip
    Deelnemer

    NICE!

    #16041
    lu-ke22
    Lid

    Ey Jan kan je de 18e mee rijden zal wel gezzellig zijn

    #16045
    janschip
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    Ey Jan kan je de 18e mee rijden zal wel gezzellig zijn

    Dat was ik wel van plan maar we organiseren dan zelf waarschijnlijk een meeting en daar kan ik dan niet ontbreken. Hebben we geen RCC meeting dan kom ik naar de MACH.

9 berichten aan het bekijken - 76 tot 84 (van in totaal 84)
  • Het onderwerp ‘2011-2012: Mach Indoor wedstrijden’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven