9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Berichten
  • #10365
    Mario Koolmees
    Moderator

    Jos, heb je misschien ook een adresje waar we dat lint (in de toekomst) goedkoop kunnen kopen.
    We hebben voorlopig genoeg voor de komende meetings, maar hopelijk niet voor altijd!

    #10399
    Jos
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Jos, heb je misschien ook een adresje waar we dat lint (in de toekomst) goedkoop kunnen kopen.
    We hebben voorlopig genoeg voor de komende meetings, maar hopelijk niet voor altijd!

    Zullen we afspreken dat als ik op de meetings het lint raak ik voor nw. moet zorgen 😉

    #10406
    mikeon
    Deelnemer

    Haha, dat word een hele uitdaging dan! Maar die staat 😉

    (En onwijs bedankt Jos!)

    #10736
    Jos
    Lid

    @mikeon wrote:

    Haha, dat word een hele uitdaging dan! Maar die staat 😉

    (En onwijs bedankt Jos!)

    Ik heb alvast maar een nw rol van 500 meter in de auto liggen Mike 😆
    Mocht ik het vergeten te geven, loop ff langs :mrgreen:

    Grz Jos

    #10953
    Vanessa
    Lid

    Misschien kan je autobanden halen bij de sloop! Denk dat dit niet al te moeilijk is.

    Groetjes Vanes

    #10955
    Mario Koolmees
    Moderator

    Auto banden is geen probleem, we hebben een contact die bij Audi werkt dus we kunnen altijd meer banden krijgen.
    Op zich hebben we vrij grote en zware pionnen dus we proberen zo min mogelijk banden te gebruiken, dit scheelt namelijk veel opslagruimte.

    #10997

    Ik weet niet of jullie nog een partytent nodig hebben maar laatst hoorde ik mijn opa over een partytent praten die hij kwijt wilde. Ik zal is vragen of hij die nog heeft als jullie die nog nodig hebben.

    #10998
    pinty
    Deelnemer

    Als je die kunt krijgen: graag !

    Zo wie zo is een partytent altijd handig op de meetings. De eerste meeting hebben we die ook echt nodig gehad.

    #11003
    Mario Koolmees
    Moderator

    Gewoon zelf gebruiken op meetings, maar zeker niet weggooien…dan houden wij ons van harte aanbevolen!

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
  • Het onderwerp ‘Gezocht: baanmaterialen’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven