15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #9989
    BigBrother74
    Deelnemer

    Het is 5 maanden later en inmiddels bij de gemeente geweest samen met Mario en de gemeente staat niet meer heel afwijzend tegenover een locatie; dat is dus goed nieuws. Wel willen zij weten hoeveel leden bereid zijn om contributie te betalen; zeg 100 euro per jaar, waarmee je altijd mag rijden op de baan en mee mag doen met clubwedstrijden. De geluidsoverlast is een groot struikelblok voor de gemeente, dus als wij een electro club worden die wel met evenementen (2-3x per jaar) nitro/benzine motoren toestaan, ligt de welwillendheid waarschijnlijk een stuk hoger.

    Daarom zou ik graag antwoord van de forumleden krijgen op de volgende vragen:
    1) ben je bereid 100 euro per jaar te betalen voor een vaste baan? (inclusief electriciteit, opbergruimte, toilet en als het even kan iets van een kantine)
    2) zou je ook betalend lid worden als alleen electro wordt toegestaan? (nitro/benzine alleen bij evenementen)
    3) ken je andere rijders (niet forum leden) die ook betalend lid zouden willen worden?

    Op basis van deze inventarisatie kunnen Mario en ik dan een rapport opstellen met verwachte inkomsten, aantallen personen, enz.

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

    Groeten,
    Bas van de Steeg (BigBrother74)

    #18446
    Mario Koolmees
    Moderator

    Kleine aanvulling op de te verwachten tarieven:
    – Volwassenen (16+) € 100,00
    – Kinderen (onder de 16) € 50,00
    – Familie lidmaatschap € 200,00 (maximaal 6 personen, woonachtig op hetzelfde huisadres!)

    #18447
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik zou lid worden samen met mijn zoontje € 100,00 + € 50,00 in geval van bovenstaande tarieven.
    Electro, nitro maakt mij niet uit…een baan is belangrijker!

    #18448
    Mario Koolmees
    Moderator

    Nog een kleine aanvulling…en misschien niet geheel onbelangrijk.

    De gemeente gaf aan dat, wanneer wij electro gaan rijden er wellicht ook mogelijkheden zijn om verlichting te plaatsen. In een dergelijk geval zou er zelfs ‘s avonds door de weeks gereden kunnen worden. Reden temeer om niet onwelwillend ten opzichte van electro te staan.

    Ik zie het zo, als we in de basis een electro vereniging worden en we kunnen goedkeuring krijgen voor nitro activiteiten zeg alleen in het weekend van 10:00 tot 17:00 dan denk ik dat we een heel mooi plaatje kunnen creëren!

    #18449
    leo-rcc
    Deelnemer

    Met de meetings 1 maal in de maand was ik niet vaak in staat om langs te komen. Maar als ik met mijn electro wagens vaker langs kan komen zie ik geen enkel probleem in om lid te worden. Een stroom aansluiting gaat dan wel een vereiste worden, ik heb net mijn 12V accu naar de milieustraat gebracht en was niet van plan een nieuwe te halen.

    #18452
    janschip
    Deelnemer

    Ik ben voor.

    100 euro vind ik wel vrij prijzig maar als de baan dan altijd beschikbaar is en er stroom is, okee.

    Ik vind alle vormen (electro/nitro 1/8 1/10) goed als we maar een baan hebben en lekker kunnen rijden.

    Hoop dat het gaat lukken.

    #18453
    lu-ke22
    Lid

    Ik ben voor
    zolang ik het wel in 2 delen kan betalen haha

    #18454
    Marceltrucker
    Deelnemer

    Ik vind electro een strak plan, liefst wel dan in het weekend ook de mogelijkheid voor nitro want daar zijn ook genoeg liefhebbers voor.
    Dus ik zou Marijn lid maken.

    #18456
    tony
    Lid

    Dit zou wel een reden zijn om weer te beginnen met rijden.
    Ook ben ik bereid zoals ik eerder heb gedaan tijdens de truggycup in 2012 een baan te ontwerpen en samen met andere mensen deze te realiseren!
    Mocht het zo ver komen dan hoor ik het graag!

    #18457

    Voor leden die praktisch elke week in Zoetermeer kunnen komen , of toch minstens 2-3 keer in de maand, vind ik €100 een zeer redelijke prijs

    Maar voor niet-Nederlanders die echt van ver komen zoals ikzelf vind ik dat wel voor mij veel weg gegooid geld aangezien ik max 1 maal in de maand of 2 maand zou kunnen komen rijden. ( het prijskaartje voor een reisje Nederland is immers voor mij iedere keer €45).

    Een aangepast tarief voor niet-in-Nederland-wonende leden of gewoon voor “Een-Mieke” 😛 zoals bv. de betaling van €100 gespreid over het hele jaar , bv. vast leden bedrag per bezoek aan de baan of bv.een 10 beurten kaart XD . Dit zou het voor mij makkelijker en prettiger maken. 😀

    #18458
    Mario Koolmees
    Moderator

    Voor jou vinden we wel een oplossing, iets in de vorm van een 10-ritten kaart o.i.d.

    #18461
    pinty
    Deelnemer

    Een baan voor alleen electro zou voor mij wel een bezwaar zijn. Ik heb op dit moment niets op electro en helemaal overstappen ga ik zeker niet doen.
    Als we 1 keer per maand nitro kunnen rijden, ben ik helemaal blij, dat hebben we nu ook. En dan vindt ik 100 euro per jaar aan lidmaatschap geen enkel probleem.
    Zoals wel vaker is gezegd: 220 aansluiting is dan zeker een vereiste voor het laden van de accu’s.
    Ik zou dan ook voor de gastrijders (die zeker gaan komen nu Rotterdam even baanloos is) een bedrag vragen (dacht zelf aan 7,50).
    En als we dan toch een baan hebben, kunnen we ook serieus gaan denken aan wedstrijden. (club of Nederlands kampioenschappen)

    Kortom: ideeën genoeg.

    #18462
    DZH42
    Deelnemer

    Ja, ik doe ook mee voor de mogelijkheid voor een eigen baan!

    #18464
    John
    Deelnemer

    Ik wordt lid

    #18467
    peter-hht
    Deelnemer

    Vind dit een zeer toepasselijke oplossing. Daar wij met zijn tweeën beide electro rijden, zijn wij zeker bereid om dit lidmaatschap aan te gaan. Als er stroom aansluiting, licht, toiletten aanwezig zijn vind ik dit een pre. Als er voor nitro rijders ook een toepassing komt sla je twee vliegen in een klap. Laat de vereniging maar groeien, komt alleen maar ten goede aan onze hobby.
    Zou zeggen, GO FOR IT.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
  • Het onderwerp ‘Mogelijkheden vaste baan in Zoetermeer’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven