15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 76)
  • Auteur
    Berichten
  • #9797
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hier is de voorlopige agenda van het komende seizoen.
    Er zijn nog 2 datums open omdat er één deze week nog af viel en wij niet langer wachten totdat die ook weer zijn opgevuld.
    En de wedstrijd in Mei (Pinksteren) heb ik op dit moment ook nog niets voor.
    Maar wij wilden jullie niet langer laten wachten op de data die wel bekend is.

    25 maart Mach1 Helmond
    22 april MVW Purmerend
    27 mei RC Club Zoetermeer
    24 juni MBC Frieisland FRYSKE V8 RIJDERS FESTIVAL
    22 juli ORMCO Oss
    26 augustus ORCD Twente
    23 september Rc de Fivelcrossers Appingedam
    21 oktober. Raco2000 Utrecht

    Als mensen nog iedeen hebben voor de open datums dan hoor ik het graag.
    Stuur dan even een berichtje naar mijn -email-

    De Truggycup organisatie

    Bron: http://truggy.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?41130

    #15928
    sjirk
    Lid

    ik heb een vraag als ik mijn savage flux een beetje ombouw naar een truggy mag ik dan ook meedoen? of is er geen 1/8 klasse?

    #15929
    Mario Koolmees
    Moderator

    Umm, ten eerste moet je op nitro rijden…en dan nog denk ik dat het goedkoper en beter is om gewoon een truggy te kopen.
    Je zou eens bij http://www.no-nitro.nl kunnen kijken en eventueel daar vragen wat er mogelijk is. Maar ik denk dat je echt veel te langzaam bent als je een Savage ombouwt…het is er nu eenmaal niet voor bedoeld.

    #15930
    sjirk
    Lid

    oke dat klopt ik dacht misschien leuk om te proberen.

    #15952
    Aleq
    Lid

    We hebben er weer zin in!

    Gisteren de auto uitgeprobeerd en hij ging al aardig, nog even wat afstellen en we zijn klaar 🙂

    #15948
    Merijn
    Lid

    Ik heb er ook zin in.

    #15974
    Mario Koolmees
    Moderator

    De agenda is bijgewerkt en ja, jullie zien het goed…RC Club Zoetermeer staat (onder voorbehoud) op de agenda.
    We zijn in gesprek met de gemeente Zoetermeer en aan het kijken of we een plek kunnen vinden/krijgen waar we dit jaar de truggycup zullen organiseren. Waarschijnlijk horen we morgen meer hierover.

    Mocht het zo zijn dat we inderdaad van de gemeente de kans krijgen om deze race te organiseren dan hebben we daar wellicht ook wat hulp van enkele RCCZ-ers bij nodig. Maar voordat we op de feiten vooruit lopen wachten we eerst even de reactie van de gemeente af.

    #15975
    Jizmac
    Deelnemer

    Ik kijk zo even in de agenda, als het doorgaat en ik kan… “count me in”.

    #15976
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Jizmac wrote:

    Ik kijk zo even in de agenda, als het doorgaat en ik kan… “count me in”.

    Toppie… 🙂

    #15979
    Jizmac
    Deelnemer

    Count me out… vakantie. ARGH

    #15988
    Bram
    Lid

    Dat zou een hele mooie opsteker zijn Mario voor rcc zoetermeer!!!!!
    Laten we hopen dat het door gaat.

    En……zand als ondergrond??????

    #15989
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ehm…we zijn al iets verder met de gemeente, het wordt in ieder geval geen zandgrond (m.a.w. niet het Noord-Aa strand), maar ze kwamen zelf met een alternatief. Hopelijk wordt ik volgende week terug gebeld want de alternatieve locatie is gewoon een goede het zal nu draaien om een kosten/baten plaatje.

    Aangezien we in principe geen middelen in kas hebben moeten alle kosten voor een dergelijke organisatie betaald worden met de opbrengsten van de inschrijfgelden…dat kennen we inmiddels van de manege meetings. Maar als de gemeente Zoetermeer heel veel geld gaat vragen voor het gebruik van deze locatie dan maakt het hele plan weinig kans.

    Maar goed, we moeten dus even het contact met de gemeente afwachten.

    #16235
    Mario Koolmees
    Moderator

    Gisteren contact met de gemeente Zoetermeer en ja, jullie lezen het goed…we hebben toestemming van de terrein beheerder van het voormalige DSO terrein om daar de truggycup te organiseren. Natuurlijk zijn we er dan nog niet, nu moeten we nog een evenementen vergunning aanvragen en als die wordt goed gekeurd gaat het daadwerkelijk gebeuren.

    Vooruitlopende op het verkrijgen van een vergunning hebben we wel assistentie nodig van onze rijders aangezien het organiseren van een wedstrijd wel even wat meer in zal houden dan een meeting organiseren. We hebben mensen en materialen nodig, dus wij hopen dat er uit de rijders groep een aantal mensen hun hulp of spullen ter beschikking willen en kunnen stellen. Let wel op, deze wedstrijd wordt verreden in het pinksterweekend, dus dat houdt in op zondag 27 mei trainingsdag en op maandag 28 mei wedstrijddag.

    Wat hebben we allemaal nodig:
    – Extra mantelbuizen, deze zullen door RCCZ aan worden geschaft.
    – 2 tot 3 aggregaten, deze kunnen we huren maar we hopen dat we deze van de rijders kunnen lenen.
    ( 1 aggregaat voor de wedstrijdleiding en 1 of 2 aggregaten voor de verkoop van hapjes en drankjes).
    – 1 of 2 compressoren.
    – Bouwsteiger (rijdersstelling voor maximaal 12 personen).
    – Dranghekken/afzetting (deze gaan we proberen te lenen van de gemeente).
    – Vervoer, dus aanhangwagen(s).
    – Grasmaaier op benzine (gras zo kort mogelijk maaien).
    – Kleine shovel zou handig kunnen zijn, als dat lukt.
    – Schansen (deze zullen we moeten bouwen/kopen, let op, deze moeten wel groot zijn, een baan breed dus).
    – Wasbord
    – Handjes/hulp bij het aanleggen van de baan.

    Natuurlijk kunnen we bovenstaande allemaal kopen en huren en wellicht is dat wel haalbaar, maar ons doel is uiteraard dat we zoveel mogelijk kunnen lenen zonder al te veel kosten te maken. Op een wedstrijddag gaan de inschrijfgelden en de verkoop van drankjes en hapjes naar de club, maar het budget blijft vrij beperkt.

    Voordeel voor de vereniging is dat we hiermee de mogelijkheid hebben om de baanmaterialen flink uit te breiden en daar hebben alle rijders natuurlijk veel voordeel bij want die kunnen we op de meetings ook weer gebruiken.

    Wat is er al geregeld:
    – Marcel (vader van Marijn) helpt en zorgt voor een aanhanger.
    – Mario zorgt voor een geluidsinstallatie voor de wedstrijdleiding.
    – Robert zorgt voor 3 aggregaten, 1 compressor en 1 aanhanger.

    Hulp hebben we aangeboden gekregen van:
    – Marcel van Krevelen
    – Marijn van Krevelen
    – Tony Lucas
    – Mike Franke
    – Mario Koolmees
    – Wim Matla
    – Robert Keus

    Graag vragen wij jullie allemaal om hulp bij de organisatie van dit evenement!!!

    #16241
    leo-rcc
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    – Schansen (deze zullen we moeten bouwen/kopen, let op, deze moeten wel groot zijn, een baan breed dus).

    Heb je ook echte maten voor me (lxbxh)?

    #16242
    Mario Koolmees
    Moderator

    @leo-rcc wrote:

    @snellehenk wrote:

    – Schansen (deze zullen we moeten bouwen/kopen, let op, deze moeten wel groot zijn, een baan breed dus).

    Heb je ook echte maten voor me (lxbxh)?

    Hoi Leo, ik zal komend weekend even kijken hoe breed een baan nu precies is… volgens mij 3 tot 4 meter. Schansen moeten baanbreed zijn en dus verplicht genomen worden door de rijders, er omheen rijden zoals op meetings is geen optie aangezien dat altijd sneller is en de wedstrijdrijders alleen maar kijken wat de snelste route is.

    Kortom; na het weekend weet ik meer.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 76)
  • Het onderwerp ‘Truggycup seizoen 2012’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven