Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
leo-rcc
DeelnemerDe 2 regelaars zijn ongeveer gelijk, de Rookie 8388 heeft net iets meer amperes maar ze kunnen dezelfde motoren aan. De motor of de wagen ken ik verder niet maar als die Rokraft er al in zat zal de Rookie ook werken.
leo-rcc
DeelnemerJep. Het is maar 8% sneller maar toch 8%.
leo-rcc
DeelnemerVoor het geval je de partnummers nog niet had voor de wielas mod:
– 2x HPI 5mm Hex Wheel Adapters Item# HPI101045
– HPI Rear Wheel Axle Shaft Item# HPI101061
– HPI Universal Joint Item# HPI101067
– HPI 3mm x 17mm Shaft Item # HPI101082
– HPI Set Screw M5x4mm Black Item# HPIZ740Die laatste mogen ook een ander merk zijn, zolang het maar M5 x 4mm is.
leo-rcc
DeelnemerIk heb ook nog steeds Nikko wagens hoor. En Silverlit modellen. 🙂
@jan De Trophy Truggy Flux heeft absoluut een betere servo nodig. Dat is zonder meer punt 1. Verder, zoals je in Oss hebt gezien, dat de wielen eraf vallen komt helaas vaker voor, ook met de Nitro versie. Om dat op te lossen kan je doen wat ik nu ga doen op aanraden van andere Trophy eigenaren, de CVD’s en wielassen van de Trophy Buggy op de Trophy Truggy zetten. Dan heb je ook meteen weer standaard 17mm moeren en meenemers die niet zo makkelijk eraf vallen.
Hou er dus rekening mee dat je makkelijk 100 euro meer kwijt ben bovenop de stock prijs.
Het enige wat ik aan de Vorza heb gedaan is de stickers van de achtervleugel gehaald, een Jconcepts door een vriend van me geverfde kap erop gezet, en een Spektrum ontvanger erin gestoken want ik had nog de versie voordat HPI 2,4GHz meeleverde.
leo-rcc
DeelnemerTrophy is stock sneller op 4S, Vorza is stock steviger. Als racebasher denk ik dat de Vorza beter is uit de doos, maar de trophy is wel lichter en met wat aandacht een hele fijne wagen. Beide hebben zeker potentieel.
leo-rcc
DeelnemerDaar had ik ook al eens naar gekeken, en was uiteindelijk toch op de Vorza uitgkomen vanwege de schocks en swaybar en MMM combo standaard. Maar eerlijk gezegd vond ik de Inferno er wel mooier uitzien. Heb je geen problemen gehad met die Orion ESC in de Inferno VE?
leo-rcc
Deelnemer@sjirk wrote:
leo,
u hoeft de regelaar niet meer mee te nemen.
er reageert niemand meer of niemand niemand heeft er eentje liggen die hij uit wil lenen.
Dag
En iedereen veel plezier op de mooie baan/meeting!Jammer dat je niet mee kon.
Mocht HPI nog lang met zijn voeten spelen:
Dit setje is net op mijn buro geland. 2S tot 6S 150A regelaar met programmeerkaart, en een 1/8 brushless motor met een kv van 2560 rpm/v. Vergeet die accus maar even, dat zijn LiFe accus voor een robot.Dit is nu mijn reserve set mocht de trophy of Hyper schade oplopen, dus in eerste instantie ga ik die nog niet nodig hebben. Mocht HPI nog steeds niks van zich laten horen kan die in je savage gezet worden, dan is die in theorie nog sneller ook.
leo-rcc
DeelnemerIk ben heel blij met mijn Vorza, maar als ik zou gaan racen op banen zou ik toch eerder neigen naar een Mugen eco. Maar beiden zijn geen scale voertuigen, wat de Axial Exo en de Apache C1 wel zijn.
leo-rcc
DeelnemerEen ding moeten we in gedachte houden, elke review is in feite maar een moment opname. Wat de ene persoon ervaart hoeft niet noodzakelijk het geval te zijn voor alle wagens. Hoewel ik die ervaring met de droop screw ook al bij andere reviewers heb gezien. Bij een hoge sprong als je veren de armen helemaal naar beneden drukken komt de dogbone er heel ver uit, en kan ook de diff cups sneller laten slijten. Maar dat is een hele simpele fix uiteindelijk.
Jang had ook de XTM rail gereviewt en had er geen goed woord voor over en uiteindelijk rij ik al een jaar met plezier met die wagen.
leo-rcc
Deelnemer[youtube:19dpy4iw]http://www.youtube.com/watch?v=8ZnoYpzoVQE[/youtube:19dpy4iw]
leo-rcc
DeelnemerFirst I was like:
Then I was like:
Na een wat ongelukkige landing op een dubbel vloog ineens mijn achterwiel er vandoor. Ik dacht eerst dat de wielmoer los was gekomen of zo maar het bleek dat het de schroefdraad van de wielhouder is die compleet was afgebroken.
Dit schijnt een vaak voorkomend probleem te wezen ook met de nitro versie volgens iemand anders die daar reed, de oplossing is om met assen van de Savage te gaan rijden. Die assen zijn dikker en daar gaat weer een normale 17mm moer op ipv die kleine moeren met flens.
leo-rcc
DeelnemerIk verbaas me altijd als ze bij de Indy500 zeggen dat er een probleem is in turn 5, terwijl ik maar 2 bochten zie.
Maar goed, deze Traxxas ziet er wel scale uit, en het is eens een keer niet een rehash van het mini-revo of Slash 4×4 frame maar echt een nieuwe wagen.
leo-rcc
DeelnemerJa, net als de XO-1, niet mijn ding.
-
AuteurBerichten