15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 126)
  • Auteur
    Berichten
  • #12176
    Mario Koolmees
    Moderator

    @mikeon wrote:

    Mario, je had echt veeeeeeeel langzamer moeten rijden, dan is het beeld veel duidelijker. Die andere filmpjes zijn wel tof, je ziet mij bij deel 15 echt opeens het beeld in donderen XD

    Als de auto nog stilstaat is het beeld al slecht, komt door de trillingen denk ik, volgende keer probeer ik iets met een stukje schuim eronder denk ik.

    #12181
    tony
    Lid

    @Onno8 wrote:

    leuke fimpjes heren! zeker de 3 strijd is leuk om te volgens 🙂

    Leuke reacties van iedereen over onze `wedstrijd` t was erg leerzaam, en een goede manier om mijn serpent te leren kennen, leuke was ook dat we alle drie wel is vooraan lagen of tegen de zijkant stonden en dan werd er ook op elkaar gewacht.

    Volgende meeting is ook op een baan hoop ik, dan is het mischien leuk om het met meerdere mensen op deze manier te doen.

    Ik wilde alex bram en mario nog even voor de hulp bedanken, heb er weer erg veel aan gehad. Ik zie jullie zondag. De wekker is al gezet dus het kam niet fout gaan, mario t kan alleen zijn dat ik nu een uur te vroeg voor je deur sta hahahah.

    #12188
    pinty
    Deelnemer

    Het was ook enorm leuk om jullie te zien. Dat belooft zeker wat voor de truggy-cup.!!

    Ik moet binnenkort op zoek naar een andere motor voor mijn buggy. Deze heeft alle verschijnselen van ouderdom 🙁

    btw:@ mario: wat voor blokje gaf je mij nou mee?? was het nou een gm-nitro bull .25 of een .28??

    de .28 kan ik wel vinden maar een .25 niet 🙄

    Maar goed, eerst maar eens mijn 1/1 motorfiets zien te verkopen……….

    #14254

    Nitro bull is niet in .25 te krijgen.

    Staat er niets op het carter dan? Daar zou .28 in moeten staan..

    #14255
    Mario Koolmees
    Moderator

    Het is een Go .25 motor, ik zal vanavond ff een linkje plaatsen of mailen.

    EDIT: Had nog ff tijd, het is deze motor (met een zwarte koelkop weliswaar): http://www.apexmodels.com/index.php?app=gbu0&ns=catshow&ref=GoEngines-nitro-eng-25Size&sid=6g68gbh97nev66zuy40dh8b38y0xv2j8

    Op internet ga je hier weinig info over vinden en ik weet ook niet of je los onderdelen kan krijgen. Als hij loopt is het wel een bommetje deze motor.

    #14258
    pinty
    Deelnemer

    Ik zat nog even wat oude filmpjes te bekijken, maar hoe snel kan zo’n motor slijten?? Misschien een domme vraag, maar ik heb nog nooit een motor versleten en de vorige meeting liep hij nog goed.

    intussen al wel wat motoren bekeken, heb al een paar leuke op het oog………..nu de centen nog 🙁

    #14261
    Mario Koolmees
    Moderator

    Richard, de LRP motor heeft waarschijnlijk bij de vorige eigenaar al zand gehapt en daarom heb ik die motor direct na de koop van de auto laten pinchen. Hij liep toen wel weer redelijk, maar nooit als een nieuwe. Door het zand happen en het pinchen is ie gewoon moeilijk af te stellen, bij een goede afstelling wordt ie te heet. Bij een te rijke afstelling loopt ie niet lekker maar is de temperatuur wel goed…dat is zo’n beetje van het begin af aan zo geweest. Rij je overigens met 16% of 25%? 25% zou de temperatuur wat kunnen verlagen.

    Een motor is overigens na een liter of 25/30 versleten, maar je weet het kan ook na 1 liter al op zijn als iemand het helemaal fout doet. Op zich vreet ie geen pluggen, zit er geen speling op de onderdelen dus deze motor is zeker kandidaat om nog een keer te laten pinchen…

    #14262
    pinty
    Deelnemer

    Ik rij met 16 en 25%, en met beide loopt hij te heet.
    Die problemen die je net beschrijft, zijn er dus nog steeds. Alleen nu met minder compressie…….
    pinchen is een optie, maar ik neig toch meer naar een nieuw blokje. Hij heeft bij mij nu net een litertje of 2-3 gelopen.

    #14263
    Mario Koolmees
    Moderator

    Bij mij heeft ie ook een liter of 2-3 gelopen, hoeveel daarvoor weet ik niet.
    Zou toch proberen of er iemand hem (gratis) voor je wil pinchen…
    Misschien weet ik nog wel iemand ervoor, zal het navragen.

    #14265
    meneermini
    Deelnemer

    hoe zit het met die demo mieting die er komt moet je je daarvoor aalnmelden of zo vante voren of kan je gwoon komen ???

    #14266
    Mario Koolmees
    Moderator

    Vanaf 28 augustus is de inschrijving beschikbaar, op de volgende pagina komt er een nieuw item bij met daarin een link naar de pagina om in te schrijven:
    http://www.rcc-zoetermeer.nl/category/meetings/

    #14268
    meneermini
    Deelnemer

    oke dankje wel

    #14270

    @Pinty, als je een leuke motor zoekt voor op die buggy is de Nitro Bull .28 erg leuk. Met een 17T erop is het een monster en nog erg goed te controleren.

    #14273
    pinty
    Deelnemer

    .28 lijkt me een beetje erg veel. Ik vond de lrp.21 soms al vrij heftig.
    Ik denk dat het een .25 gaat worden. Welke precies, dat bekijk ik nog wel, maar voor 100 euro heb je al heel wat leuks.

    #14275
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik zou eerst die Go motor proberen die ik heb meegegeven, je gaat je een ongeluk schrikken hoeveel power dat ding heeft.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 126)
  • Het onderwerp ‘21 augustus 2011: Gastrijden bij RACO2000 in Utrecht’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven