15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 126)
  • Auteur
    Berichten
  • #14246
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik zal wel een linkje posten als ze erop staan.

    #14247
    tony
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Ik zal wel een linkje posten als ze erop staan.

    Ik heb al op je youp toep kanaal gekeken, ziet er leuk uit ons raceje

    #14248
    Mario Koolmees
    Moderator

    De eerste van een serie…, ik sta meteen klem 🙁
    [youtube:yykoj2ov]http://www.youtube.com/watch?v=j24__Y4xkC8[/youtube:yykoj2ov]

    PS: Met grote dank aan Wim, die onze lol wilde vastleggen!

    #14249
    Bram
    Lid

    Ik denk dat we allemaal een leuke dag hebben gehad.
    Ik heb zelf niet veel gereden maar dat wist ik al omdat Alex en ik bardienst hadden.

    Ik heb er in iedergeval een goed gevoel van en heb vanuit de kantine de rijders kunsten van de meeste staan aanschouwen.

    Ook heb ik de competitie strijd gezien van Mario, Tony en Alex en dat was prachtig!!!!!

    Ook zijn er 6 nieuwe leden bij op de raco2000, zodat ze daar ook zeer tevreden zijn.

    Verder wil ik iedereen bedanken voor het keurige gedrag op de banen en hoop dat iedereen het als leuk en leerzaam heeft ervaren op onze mooie accomodatie in Utrecht!!!!!!!!!

    #14250
    Mario Koolmees
    Moderator

    Bram en Alex, nogmaals bedankt (en ook alle andere vrijwillgers van RACO) dat jullie voor vandaag hebben geholpen met de contacten leggen en alles mogelijk maken en dan natuurlijk ook nog eens in de kantine geholpen! Volgend weekend trakteer ik jullie op een fries biertje 🙂

    #14233
    Jizmac
    Deelnemer

    Ik en Do hebben het in ieder geval goed naar onze zin gehad. Mannen…Bedankt.

    #14234
    Mario Koolmees
    Moderator

    Linkje naar de volledige playlist van onze 3-mans battle…was leuk stuivertje wisselen 🙂

    #14235
    pinty
    Deelnemer

    Het was een super gezellige dag. Mooi circuit en een goede kantine met lekkernijen. Wat wil je nog meer!
    Ik heb mijn nieuwe zender even goed kunnen uittesten, viel me tegen van stick naar stuurwiel zender .
    Aan de filmpjes te zien, heb ik een hoop gemist…..moet ik maar niet zoveel ouwehoeren !

    #14236
    janschip
    Deelnemer

    Geweldige dag gehad, leuk, gezellig de moeite waard.

    Mijn Revo is ook weer schoon, een kilo zand uit het blokje gehaald en hij loopt als een zonnetje. Ben blij dat ik niet verder gestart heb anders was hij overleden. Bram en Mario bedankt voor julie advies/hulp.

    #14237
    Mario Koolmees
    Moderator

    Laatste filmpje, in car beelden…zet je geluid maar wat zachter, beeld is redelijk maar niet fantastisch.
    [youtube:10c2u1zv]http://www.youtube.com/watch?v=XVUIACQ35b4[/youtube:10c2u1zv]

    @Wim: maar goed dat je niet verder gestart hebt inderdaad.

    #14238
    Jizmac
    Deelnemer

    Leuk filmpje, Mario. Je gaf inderdaad al aan dat je problemen met je servo had. Nog een mazzel dat die niet op vol gas is blijven hangen.

    @Wim, was je luchtfilter er van af geschoten?

    #14172
    janschip
    Deelnemer

    @Jizmac wrote:

    @Wim, was je luchtfilter er van af geschoten?

    Nee me gloeiplug zat wat losjes, ik zag iets bubbelen en toen niet goed opgelet met losdraaien van de gloeiplug.

    #14206
    Anoniem
    Inactief

    volgens mij heb ik een fantastische dag racen gemist… kon er helaas niet bij zijn.. kwam zondag wat tussen waar ik overigens erg van baalde.. volgende keer ben ik er zeker bij… leuke fimpjes heren! zeker de 3 strijd is leuk om te volgens 🙂

    #14207
    meneermini
    Deelnemer

    @Onno8 wrote:

    volgens mij heb ik een fantastische dag racen gemist… kon er helaas niet bij zijn.. kwam zondag wat tussen waar ik overigens erg van baalde.. volgende keer ben ik er zeker bij… leuke fimpjes heren! zeker de 3 strijd is leuk om te volgens 🙂

    ik ook om dat me auto kaduk is

    #12175
    mikeon
    Deelnemer

    Mario, je had echt veeeeeeeel langzamer moeten rijden, dan is het beeld veel duidelijker. Die andere filmpjes zijn wel tof, je ziet mij bij deel 15 echt opeens het beeld in donderen XD

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 126)
  • Het onderwerp ‘21 augustus 2011: Gastrijden bij RACO2000 in Utrecht’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven