15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 71)
  • Auteur
    Berichten
  • #12309

    Nogmaals de vraag hier, hoe zit die indeling als zowel iemand intro en big scale rijdt? En reageren op laatste info mail is genoeg toch?

    Gr gerald

    #12311
    Mario Koolmees
    Moderator

    @gerald-seat wrote:

    Nogmaals de vraag hier, hoe zit die indeling als zowel iemand intro en big scale rijdt? En reageren op laatste info mail is genoeg toch?

    Gr gerald

    Even iets verder lezen, die informatie staat er al lang!

    @snellehenk wrote:

    Gerald 07:55 [delete]
    Hoe zit dat dan met mensen die bvb bigscale en nitro rijden allebij dus?
    Nico 02:59 [delete]
    hallo!! wat zijn de openinstijden kan het nergens vinden op de site alvast bedankt voor de reaktie gr Nico

    @Gerald: Mensen die Bigscale en Nitro rijden hebben een dubbel nummer met iemand anders (wij maken er een koppel van) het ene uur rij je in de bigscale heat en het andere uur rij je in de nitro heat. Je moet dus afstemmen met de andere rijder wie wanneer rijdt. Op de avond zelf zullen we jullie aan elkaar voorstellen en e.e.a. nogmaals uitleggen.

    @Nico: Vanaf 18:00 kan je binnen komen lopen en inschrijven. Rond 18:30 hebben we een “rijdersbriefing” en aansluitend zullen we beginnen met de heats.

    #12313

    Idd pagina 4 overgeslagen sorry zal het tijdstip zijn Haha

    #12328
    Mario Koolmees
    Moderator

    De volgende rijders hebben hun inschrijving nog niet bevestigd!
    Graag zo spoedig mogelijk op je email reageren…

    – Lex van der Stel
    – Stefan van Dongen
    – Remko Vis
    – Patrick Brehm
    – Marco Laterveer
    – Max Van Putt
    – Rogier Kerstens
    – Kuno Mooren
    – Dick Timmermans
    – Sander Kaffa
    – Stefan van Dongen
    – Deniz Sas
    – Erik Franke
    – Barry Kneppers
    – Max Van Putt
    – Ian Jung
    – Bjorn Sas

    #12349
    tony
    Lid

    hoe kom ik op de reserve lijst???

    #12350
    mikeon
    Deelnemer

    @tony wrote:

    hoe kom ik op de reserve lijst???

    Nu kan het aan mij liggen, maar ik zie geen “tony” op de reserve lijst of op de gewone lijst? Of heb je je onder een andere naam ingeschreven?

    #12351
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ehm, de inschrijvingen zijn gesloten, ook voor de reservelijst…teveel aanmeldingen.
    Maar stuur even een mail naar info@rcc-zoetermeer.nl met je gegevens (Naam, mailadres, soort en formaat auto, zender frequentie). Als er veel afmeldingen zijn proberen we je nog aan de rijders toe te voegen.

    We kunnen niets garanderen en ga er maar vanuit dat er geen ruimte meer is…als er ruimte komt nodigen we je per email uit.

    #12352
    tony
    Lid

    oke nee laat dan maar:) me pa staat ook op de reserve lijst.
    als hij wel mag rijden kan ik desnoods ook een keer met zijn auto rijden ofzo.
    dat zal het probleem toch niet zijn.

    #12353
    Mario Koolmees
    Moderator

    Alle rijders van de reservelijst (dus ook je vader) zijn ingedeeld in de heats.
    Een keer voor je vader rijden is geen optie, als iedereen dat doet wordt het een rommeltje.
    En dan staan er ineens 90 man op de baan, dat kan natuurlijk niet.

    #12354
    tony
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Alle rijders van de reservelijst (dus ook je vader) zijn ingedeeld in de heats.
    Een keer voor je vader rijden is geen optie, als iedereen dat doet wordt het een rommeltje.
    En dan staan er ineens 90 man op de baan, dat kan natuurlijk niet.

    waarom zou dat niet kunnen een heat van me pa rijden? gewoon onder zijn naam het is tenslotte toch gewoon voor de lol dat is toch niet zo erg? maar zal dan wel gewoon ff een mailtje sturen en we zien wel of k rij of niet:)
    ik kom in ieder geval om een hoekje kijken (ik ga middags niet rijden zodat ik ook niets breek;))

    #12363
    Mario Koolmees
    Moderator

    Volgende rijders moeten nog bevestigen:
    – Lex van der Stel
    – Remko Vis
    – Patrick Brehm
    – Marco Laterveer
    – Max van Putt
    – Rogier Kerstens
    – Kuno Mooren
    – Dick Timmermans
    – Sander Kaffa
    – Deniz Sas
    – Max van Putt
    – Bjorn Sas

    #12390
    Microo
    Lid

    Nou ik zat gisteren nog ff het mailtje te lezen met de heat indeling.
    tot mijn verbazing zag ik me er ineens tussen staan hahah(had er denk 30 x over heen gelezen)
    Ben nu ff met mijn savage een projectje begonnen(alles heavy duty + nieuwe motor(picco p3.28)
    dus ga die dit weekend(en van de week) maar eens in rijden. zodat ik wel een beetje gas kan gaan geven zaterdag.

    #12432
    Mario Koolmees
    Moderator

    De heat indeling is aangepast, klik op de link om de nieuwe indeling te bekijken: http://db.tt/23T5Y46
    NB: Deze heat indeling is nog niet definitief en kan nog wijzigen!

    Van de volgende personen hebben we nog steeds geen bevestiging ontvangen:
    1.) Lex van der Stel (afgemeld)
    2.) Remko Vis (afgemeld)
    3.) Patrick Brehm
    4.) Rogier Kerstens (afgemeld)
    5.) Kuno Mooren
    6.) Dick Timmermans (afgemeld)

    NB:
    – Jullie krijgen nog 1 laatste verzoek tot bevestiging, als wij voor zaterdagochtend geen reactie hebben ontvangen dan worden jullie uit de heat indeling verwijderd.
    – Daarnaast zullen jullie bij inschrijving voor een volgende meeting eerst op de reservelijst worden geplaatst en geven wij voorrang aan andere rijders.

    #12482
    lu-ke22
    Lid

    hellow ik heb een mail gekregen ik heb bevestigt maar staat bij de grafiek dat ik nog op de reservelijst staat maar kan ik rijden of moet de lijst nog eventueel bij gewerkt worden ???????

    #12483
    Mario Koolmees
    Moderator

    Luke, je staat niet meer op de reservelijst en bent gewoon ingedeeld in heatindeling.
    Op heat D plaats 10 (D10) hier is de heatindeling te vinden: http://db.tt/23T5Y46

    Kortom; je kan zaterdag gewoon meerijden…tot dan!

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 71)
  • Het onderwerp ‘29 januari 2011: Indoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven