Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
lu-ke22
LidOef Wim en een hutkoffer
Nouwja ik heb niet zoveel ruimte nodig π
Als er maar een gordel is πlu-ke22
LidOef ik beschik op dit moment niet over een sleuteltafel
kan ik miss bij iemand aanschuiven π³ π³Luke
lu-ke22
LidJa zeg dat wel maar het is weer iets typisch Amerikaans π
lu-ke22
LidZozo jij weet ze wel te vinden een electro.!
Voor race gebruik of gewoon lekker mee te rijden
Mooie autoLuke
lu-ke22
LidIk rij met het setje VXL. Van Traxxas hoop dat het goed gaat
Luke
lu-ke22
LidUh ik heb geen idee ik ga even kijken hoe het gaat als hij erop zit maar volgens mij moet het kunnen π
lu-ke22
LidIk ga even wacht dit weekend krijg ik waarschijnlijk mijn nieuwe servo binnen SavΓΆx SC-1257TG
maar ik heb nu als ik door de bocht ga dat die zeg maar bijna een wiel echt aandrijft dus ga dikker diff olie ook nog proberen
niet te dik anders ben ik mijn instuur snelheid weer kwijt πlu-ke22
LidOke dan ga ik dat even proberen bedankt voor de tips π
lu-ke22
LidOp een vrije zondag lekker poetsen π π
lu-ke22
LidDe spaak is 2.5mm dik dus gelijk met de anti rol bar van de Traxxas slash 4×4 (zwarte )
ik ga ook nog even een dunnere spaak proberen even bij de fietsen winkel halen haha π die denk ik van 2mmLuke
lu-ke22
LidJa dat klopt ik werd 4 goed maar ik wil beter haha π‘
lu-ke22
LidZo ik ga volgende week even staan kwijlen wat ziet dat er gaaf uit Mario
ben benieuwd πLuke
lu-ke22
LidJaja weer wat nieuws gemaakt op mijn Slash anti-rol bars (gemaakt van fietsspaak)
En het helpt een hoop π
Luke
lu-ke22
Lid@snellehenk wrote:
Op zondag 7 april 2012 organiseren wij de 2e meeting in 2011. Deze meeting is bijzonder aangezien we gaan gastrijden op ORMCO in Oss. Voor velen zal dit de eerste ervaring zijn op een echte baan bij een vereniging. De meeting is alleen voor nitro en electro autoβs zijn met een maximum formaat van 1:8.
Werkwijze bij afgelastingen:
Mochten er wijzigingen zijn of aanvullende informatie, dan zullen wij dit via het forum laten weten.
Mocht de weersvoorspelling dermate slecht zijn en de baan zo nat zijn dat wij besluiten niet te rijden dan sturen wij alle personen die ingeschreven zijn op zondagochtend een email dat de meeting niet door gaat. Daarnaast zal de meeting crew, wanneer de meeting niet door gaat, gewoon aanwezig zijn op de verzamellocatie om eventuele rijders op te vangen die hun email niet hebben gelezen.NB: Omdat wij op een baan bij een vereniging rijden is de kans op afgelasting minimaal!
De dagindeling en meeting informatie:
– De meeting is alleen toegankelijk voor nitro en electro autoβs.
– Maximum formaat van de autoβs is 1:8
– Gastrijden op ORMCO kost β¬ 10,00 deze kosten zal iedereen in de kantine moeten voldoen.
– We vragen alle rijders om de beurten een kwartier of een half uurtje baaninzet te doen zodat de rijders niet zelf de baan op hoeven te lopen.
– Er zijn geen sleuteltafels aanwezig.
– Er is geen stroom aanwezig (als er rijders een aggregaat mee willen nemen; graag!)
– Er is een kantine en er zijn toiletten aanwezig, we weten niet 100% zeker of deze geopend zijn.
– Afval in de daarvoor bestemde bakken gooien, lege brandstofblikken graag mee naar huis nemen.Inschrijven:
Inschrijven: http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/
Voor een overzicht van de inschrijvingen: http://www.rcc-zoetermeer.nl/overzicht-inschrijvingen/Meeting locatie:
– Locatie: ORMCO
– ORMCO Oss / Motodrome New Seven Hills, Zevenbergseweg 45, 5351 PG Berghem
– Geschikt voor: nitro & electro autoβs tot en met 1:8
– Gastrij tarief: β¬ 10,00Verzamel locatie:
– McDonald’s
– Zilverstraat 2
– 2718 RL Zoetermeer
– Verzamelen: 9.00 uur
– Vertrek naar Utrecht: 9.30 uur
– Vertrek terug: rond 17.00 uurNB: We proberen gezamenlijk te rijden en zoveel mogelijk de rijders te verdelen over de auto zodat er zo min mogelijk brandstofkosten zijn. Mocht je in de auto zitten bij iemand die zelf de brandstof moet betalen, geef hem hiervoor dan een bijdrage (wees netjes en vraag erom!).
Nog een opmerking m.b.t. deze geplande meeting, we hebben contact opgenomen met ORMCO om een bevestiging te krijgen of het gastrijden mogelijk is. In sommige gevallen (als er wedstrijden op de motorcross -of kartbaan zijn) is het niet mogelijk om de offroad baan te gebruiken. Mocht het niet lukken om op ORMCO te rijden dan proberen we te verplaatsen naar MVW in Purmerend.
Ps staat het tel systeem aan voor je transponder of is daar geen informatie over ??? π
Luke
lu-ke22
Lid@leo-rcc wrote:
Wat mis je aan je HPI?
-edit: ik heb me ingeschreven, ik heb plek voor 3 man en voldoende plek achterin de bus voor auto’s en sleutelmateriaal en dergelijke. Ik neem de 2 truggies van me mee.
Dus heb je een plekje voor mij in je auto π en mijn hutkoffer π
wil een deel van de brandstof kosten betalen -
AuteurBerichten