Aangemaakte reacties

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Electro hoeft niet saai te zijn #14729
    Rajeev
    Lid

    @snellehenk wrote:

    @Rajeev wrote:

    Denk ook dat het gewoon nitro is, want hij botst lichtjes tegen de muur aan, en elke electro kan toch achteruit? Maar meneertje gaat gas lopen geven…Aan de andere kant zie je er inderdaad geen rook uit komen…maar het geluid lijkt me niet bepaald gefaked?

    En nog iets anders…in veel reglementen voor electro wedstrijden staat beschreven dat de achteruit uitgeschakeld moet zijn.

    Ow okee! Maar stel dat je uit de bocht vliegt en tegen een bord ofzo aanknalt, moet je toch achteruit kunnen mits je de andere dan niet in de weg gaat staan? Aan de ene kant snap ik het wel…maar aan de andere kant kan het toch behoorlijk irritant zijn?

    In reactie op: Nieuw en een bijzonder verhaal #14728
    Rajeev
    Lid

    Welkom en have fun! We kennen elkaar al πŸ˜‰

    In reactie op: 9 oktober 2011: Outdoor meeting #14725
    Rajeev
    Lid

    @mikeon wrote:

    Tja, ik moet Rajeev wel gelijk geven, ik ben zelf ook altijd zeer tevreden geweest met HPI. Prima kwaliteit, leuke prijs, en zeer goed leverbaar. Af en toe vind ik sommige dingen niet slim bedacht in de auto’s, maar toch zeer tevreden.

    Echter, zoals Bram al zegt, kom gewoon even kijken, dan kun je veel makkelijker beslissen wat je leuk vind.

    Zo is het remsysteem van de Bullet een groot nadeel, de auto remt pas (goed) na een paar aanpassingen over het dichtdrukken en het inschakelen van de remmen.
    Dit is niet echt heel moeilijk, maar voor een beginner is het wel even irritant!
    Wil je dat de auto echt helemaal stil staat na 1 druk op de rem, kost dat je een servo van ik denk ongeveer €40,- Γ‘ €50,- euro, die heeft namelijk de kracht om hem helemaal dicht te drukken en dan staat je auto echt gewoon stil.
    Als je eventueel voor de Bullet gaat en problemen hebt met het remmen (misschien dat dit bij de nieuwe versie is opgelost…) kan je mij altijd een PB’tje sturen. Ik leg je dan wel uit hoe en wat!

    In reactie op: 9 oktober 2011: Outdoor meeting #14718
    Rajeev
    Lid

    @snellehenk wrote:

    @Rajeev wrote:

    Haha oke maar er was toch weinig grappigs aan ?? πŸ˜›

    Wat ik vooral grappig vind is dat je zo trouw bent aan HPI, alles is er goed aan…(je hoort mij niet zeggen dat HPI slecht is overigens). Maar aan de andere kant heb je nog nooit met een ander merk te maken gehad dus je hebt eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal.

    Geeft verder niet, maar op zulke momenten moet ik altijd denken aan de wc eend reclame en dat is hetgeen wat ik lollig vind.

    Haha oke maar ik vergelijk toch niet πŸ˜†
    Ik praat alleen over de Bullet πŸ˜†
    En ja, ik vind HPI echt top, ondanks dat ik denk dat merken als Traxxas er absoluut niet voor onder doen, misschien zijn ze wel beter, ik weet het niet.
    Maar mijn Bullet levert kwaliteit genoeg, ondanks dat ik na elke rit weer een nieuw onderdeel kan gaan kopen omdat ik gewoon een hele slechte/niet voorzichtige rijder ben πŸ˜€

    In reactie op: 9 oktober 2011: Outdoor meeting #14714
    Rajeev
    Lid

    Haha oke maar er was toch weinig grappigs aan ?? πŸ˜›

    In reactie op: 9 oktober 2011: Outdoor meeting #14712
    Rajeev
    Lid

    @snellehenk wrote:

    [lolmodus]
    Hahaha, die Rajeev πŸ™‚
    Wij van wc eend adviseren …..
    Heb je aandelen HPI Racing ???
    [/lolmodus]

    Nee wat bedoel je daarmee πŸ˜†

    In reactie op: 9 oktober 2011: Outdoor meeting #14648
    Rajeev
    Lid

    Dan is de Bullet een perfecte auto, als hij een Savage te prijzig vindt.
    De Bullet is laats door HPI Racing aangepakt, en sinds een maandje is er dus een ‘facelift’ gekomen.
    Heel veel is er niet veranderd, het grootste wat is veranderd, oftewel wat er is toegevoegd,
    is dat de auto nu volledig Waterproof is. Je kunt er dus gerust mee door allerlei plasjes
    racen, dat kan met die van mij (de vorige versie) natuurlijk ook, heb het ook een paar keer gedaan,
    en dat ging goed. Maar je loopt natuurlijk altijd een risico! Met deze nieuwe niet!
    Verder zijn volgensmij alle aandrijfassen nu CVD-assen. Je krijgt er ook een 2,4GHz zendersysteem bij dus
    het moet allemaal wel goed zijn!

    Succes!

    In reactie op: Electro hoeft niet saai te zijn #14701
    Rajeev
    Lid

    Denk ook dat het gewoon nitro is, want hij botst lichtjes tegen de muur aan, en elke electro kan toch achteruit? Maar meneertje gaat gas lopen geven…Aan de andere kant zie je er inderdaad geen rook uit komen…maar het geluid lijkt me niet bepaald gefaked?

    In reactie op: 9 oktober 2011: Outdoor meeting #14699
    Rajeev
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Niets ten onrechte van een Bullet, dat is een leuke auto…maar laat je vriend ook eens kijken naar een HPI Trophy in de buggy of truggy variant. Daarmee koop je een 1:8 auto waarmee je knalhard door de bochten kan. Dat is hetgene waar het de Bullet een beetje ontbreekt. Aan de andere kant voor de fun, lekker backflips makken en maf doen, daar is de Bullet weer geschikter voor.

    Ik kan je geen ongelijk geven. De Bullet is inderdaad wat minder in bochten, als je met hoge snelheden een bocht door wilt gaan, zal je 9/10 keren af moeten remmen, wil je goed door de bocht gaan. Met een Trophy weet ik het niet, omdat ik hem zelf nog nooit gereden heb, maar ik heb wel gehoord van een goeie vriend van mij (aestiva heet hij, op Modelbouwforum), hij had een Trophy 4,6 en dat ding was wreed zei hij, veel robuuster dan de Bullet, en dat geloof ik zeker. En ja, de Bullet is echt een karretje om te mishandelen, maar ik denk dat je met zo’n Trophy toch een stukje zuiniger bent, hij is daarnaast ook een stuk duurder. Misschien vindt je iets op marktplaats! Kijk!

    Tipje: Kijk anders ook voor de HotBodies Lightning GT10 (Sport), die zijn als het goed is hetzelfde, alleen goedkoper, ik denk omdat hij niet de naam van HPI draagt, maar HotBodies is ook een onderdeel van HPI dus ja…

    Ik zou zeggen, aan de Bullet zal je geen spijt hebben, maar een Trophy lijkt mij toch beter, aangezien ik hier en daar hoor van die wagen. Misschien kan je dan voor de Buggy 3.5 gaan, is beter dan de Bullet en doet iets onder dan de Trophy 4,6

    Houd me op de hoogte van de beslissing van je vriend!

    En ik wens hem succes met zijn keuze!

    In reactie op: Olie of veringen vervangen? #14682
    Rajeev
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Geen zorgen, we rijden gewoon offroad, kon als voorbeeld plaatje alleen snel een onroad vinden.

    Ooh oke gelukkig!

    In reactie op: 9 oktober 2011: Outdoor meeting #14681
    Rajeev
    Lid

    @sjirk wrote:

    leuk ben benieuw of die bullet een beetje goed rijdt!;)

    Over het algemeen rijdt deze auto gewoon perfect!
    Hoezo eigenlijk? Wil je er misschien ook eentje aanschaffen?

    In reactie op: Olie of veringen vervangen? #14650
    Rajeev
    Lid

    @rcfanaat wrote:

    Oke dan mijn protech is gemaakt (hopelijk voor lange rijd. Maar de achterkant ligt toch te laag bij de grond waardoor de speling echt minimaal is.
    Moet ik dan de veringen vervangen door stuggere exemplaren, of de olie vervangen? Als ik de achterveren vervang ben ik bang dat ik onderstuur krijgen ga. Hij reageert nu lekker direct alleen is de speling gewoon veel te weinig voor een buggy.

    Dus olie of demper??

    Groeten Aron

    Ps 9e hoop ik wel te kunnen rijden met de protech!

    Is het een on-road? Want de 9e rijden we toch alleen off-road?

    In reactie op: 9 oktober 2011: Outdoor meeting #14649
    Rajeev
    Lid

    Mijn oom en ik zullen ook aanwezig zijn met onze twee Bullets.

    In reactie op: brandstof auto schaal 1,8 rtr #14569
    Rajeev
    Lid

    @speeddemon wrote:

    te koop oldtimer brandstof auto merk flying piont (zircon) rond de 20 jaar oud onderdelen zijn nog zat te krijgen

    250 euro voor een brandstof auto van 20 jaar met dus 20 jaar oude onderdelen?
    Lijkt mij erg duur, want ik kon ongeveer een half jaar geleden, een Hotbodies Lightning GT10 Sport krijgen voor 120 euro, motor was net ingelopen en bovendien was de auto zelf ook een halfjaartje oud…

    In reactie op: Gezocht; Goede nitro onroad auto. #11706
    Rajeev
    Lid

    Naja. Ik heb het met mijn vader besproken. Hij heeft met mij gedeeld dat hij het beter zou vinden als ik ervaring zou opdoen met deze HPI Bullet MT 3.0, en als ik meer ervaring heb, dan krijg ik een gloednieuwe. Hij zegt dat ik veel kan gaan rijden in weekenden met mijn oom, en dat we zo beide ervaring kunnen opdoen en dat ik in de toekomst eentje mag uitkiezen. ‘t Leuke daarvan is, dat ik dan meer ervaring heb, en dan kan ik gelijk eentje kiezen met welke in kan omgaan, en niet een on-road beginners auto!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
Winkelwagen
Scroll naar boven